RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D

+16
RickvS
MasterBingo
crissypaint
Hoggy
4x4ke
TimV
The Panda
Sylvie.
Rocco.
Bas
tamiyatony
Mr. Ben
Boussini
Ranger Joe
schippertje
Cornholio
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D - Pagina 2 Empty Re: Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D

Bericht van Cornholio zo 10 feb 2013 - 10:21

Lol, ik ga mezelf geen tijdsdruk opleggen. Ik heb helaas niet de volharding/toewijding die je aan de dag kan leggen Rick.

Rata, blij je te kunnen inspireren Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151

Terug naar boven Ga naar beneden

Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D - Pagina 2 Empty Re: Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D

Bericht van Cornholio za 30 aug 2014 - 17:03

Zozo, weeral een tijdje geleden dat ik hier geweest ben... De interesse in de hobby staat weer op een laag pitje en dit samen met het feit dat Fenno een grote broer gaat worden Very Happy heeft mij doen besluiten om weer een groot deel van de rc's te verkopen. Enkele modellen gaan we bijhouden want mij kennende bijt de microbe waarschijnlijk nog wel eens terug, om dan hopelijk samen ervan genieten met de klein gasten maar voorlopig gaan jullie mij hier dus niet vaak meer zien.

Tot de volgende dus en blijf vooral mooie meetings organiseren!

Ps: Bas/Bart: ik zou het appreciëren mochten jullie mijn account niet deleten (na x-aantal tijd inactiviteit ofzo) Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Bericht van Chottat za 30 aug 2014 - 17:52

Proficiat en tot de volgende!
Chottat
Chottat
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 153

Bericht van rustigerudy za 30 aug 2014 - 18:13

en de gearcrusher ? ik volgde dat project Crying or Very sad
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876

http://www.dumpert.nl/

Bericht van Cornholio za 30 aug 2014 - 20:50

I'm sorry Embarassed De gearcrusher zal vrees ik ook "op rust" gaan, tenzij iemand het project zou willen overnemen? (Het alu moet nog steeds uit NL naar hier geraken.)
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Bericht van Bas za 30 aug 2014 - 21:08

Proficiat met de gezinsuitbreiding, maar kom af en toe nog maar eens kijken! EN accounts deleten? Dat doen wij niet zenne! Tenzij je er zelf om vraagt, eventueel.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van Cornholio za 30 aug 2014 - 21:14

Danku Bas! Chottat, ook bedankt!

Kans is groot dat ik met m'n vader nog wel eens naar een meeting kom kijken aangezien hij nu ook door de microbe is gebeten Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Bericht van Toyobart di 2 sep 2014 - 18:10

Proficiat met de kleine , das toch het belangrijkste hé , de rest komt later ;-)
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186

Bericht van Cornholio di 2 sep 2014 - 18:50

Thanks Smile
Idd, prioriteiten hé Wink

Die twee klein mannen opvoeden zal al een hobby zijn opzich Razz
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Bericht van Cornholio do 19 mei 2016 - 15:11

Hello all!
Hoe gaat het hier?

Gewoon even een berichtje om te laten weten dat ik er nog ben Smile

Het zoontje is intussen 5 jaar (time flies) en kan al redelijk goed rijden met zijne crawler (Losi MRC) en vroeg onlangs naar iets sneller dus kom ik hier is terug piepen Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: