Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D
+16
RickvS
MasterBingo
crissypaint
Hoggy
4x4ke
TimV
The Panda
Sylvie.
Rocco.
Bas
tamiyatony
Mr. Ben
Boussini
Ranger Joe
schippertje
Cornholio
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D
*Geplaatst: za 23 okt 2010, 21:40*
Hallo iedereen, Tom is de naam,30 33 jaar en wonend in Mechelen met vrouw, zoon en onze boxer.
Reeds sinds jonge leeftijd geïnteresseerd geweest in r/c (zoals alle jongetjes vermoed ik ).
Mijn eerste wagentje was een Nikko buggy en m'n eerste echte rc was een Kyosho Lazer Alpha (helaas geen beide nog in mijn bezit). Daarna lange tijd stil geweest op rc gebied totdat ik er zelf het nodige budget kon voor opbrengen. Men eerst volgende rc was een nitro wagen (HPI Savage) welke zwaar getuned was. Daarna is er een FG Monster Truck bijgekomen maar ook deze 2 heb ik intussen terug van de hand gedaan (teveel gepruts om telkens de juiste motorafstelling te verkrijgen en teveel lawaai). Nu enkel nog electro's in mijn bezit: CR01 Land Cruiser, CC01 Pajero, CC01 Jeep Wrangler (voorlopig nog nib) en enkele vintage wagens: Monster Beetle, Clod Buster, Bullhead & een Fox. Inderdaad, allemaal Tamiya's
De CR en de CC Pajero zijn beide technish in orde én rijdend maar de bodies zijn nog niet gespoten (nooit goed geweest met verftoestanden en doe het bijgevolg ook niet graag) maar dit komt er ooit nog wel eens van. De Jeep zit zoals vermeld nog nieuw in de doos. De Clod en de Bullhead zijn in het rebuilding stadium (onderdelen nodig). De MB is in orde maar zou eens gekuist mogen worden, de fox heeft jammer genoeg een gebroken part waar ik niet direct een vervanging voor kan vinden (onderste draagarmen vooraan) maar is voor de rest in degelijke staat.
Als er terug eens budget vrijkomt zou ik graag nog een echte comp crawler willen aanschaffen (XR10 of AX10 of LCC).
Voorts staan er op het verlanglijstje nog een 3-speed en een Sand Scorcher evenals een tank en de andere gebruikelijke vintage modelletjes
Het blijft echter niet bij autootjes, ik heb ook 2 heli'tjes (Hirobo SRB Quark en Multiplex Funcopter) en een vliegtuigje (Multiplex Easystar).
Edit: Vergeten dat ik ook nog 2 Kyosho Minium vliegertjes heb staan :p
Dit zou het zowat moeten zijn denk ik, mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag
Hallo iedereen, Tom is de naam,
Reeds sinds jonge leeftijd geïnteresseerd geweest in r/c (zoals alle jongetjes vermoed ik ).
Mijn eerste wagentje was een Nikko buggy en m'n eerste echte rc was een Kyosho Lazer Alpha (helaas geen beide nog in mijn bezit). Daarna lange tijd stil geweest op rc gebied totdat ik er zelf het nodige budget kon voor opbrengen. Men eerst volgende rc was een nitro wagen (HPI Savage) welke zwaar getuned was. Daarna is er een FG Monster Truck bijgekomen maar ook deze 2 heb ik intussen terug van de hand gedaan (teveel gepruts om telkens de juiste motorafstelling te verkrijgen en teveel lawaai). Nu enkel nog electro's in mijn bezit: CR01 Land Cruiser, CC01 Pajero, CC01 Jeep Wrangler (voorlopig nog nib) en enkele vintage wagens: Monster Beetle, Clod Buster, Bullhead & een Fox. Inderdaad, allemaal Tamiya's
De CR en de CC Pajero zijn beide technish in orde én rijdend maar de bodies zijn nog niet gespoten (nooit goed geweest met verftoestanden en doe het bijgevolg ook niet graag) maar dit komt er ooit nog wel eens van. De Jeep zit zoals vermeld nog nieuw in de doos. De Clod en de Bullhead zijn in het rebuilding stadium (onderdelen nodig). De MB is in orde maar zou eens gekuist mogen worden, de fox heeft jammer genoeg een gebroken part waar ik niet direct een vervanging voor kan vinden (onderste draagarmen vooraan) maar is voor de rest in degelijke staat.
Als er terug eens budget vrijkomt zou ik graag nog een echte comp crawler willen aanschaffen (XR10 of AX10 of LCC).
Voorts staan er op het verlanglijstje nog een 3-speed en een Sand Scorcher evenals een tank en de andere gebruikelijke vintage modelletjes
Het blijft echter niet bij autootjes, ik heb ook 2 heli'tjes (Hirobo SRB Quark en Multiplex Funcopter) en een vliegtuigje (Multiplex Easystar).
Edit: Vergeten dat ik ook nog 2 Kyosho Minium vliegertjes heb staan :p
Dit zou het zowat moeten zijn denk ik, mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag
Laatst aangepast door Cornholio op za 9 feb 2013 - 10:47; in totaal 3 keer bewerkt
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Re: Yep, Cornholio is nog altijd van de partij :D
*Geplaatst: vr 29 okt 2010, 23:42*
Nog even wat over mezelf (hobby-related )
The place where the magic happens:
Lekker m'n eigen werkplekje dat ik dus ook niet telkens moet opruimen
En vlak naast de werkplek bevindt zich de "schatkast" 8-)
Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat die werkplek pas sinds enkele uren bestaat (vandaar dat ze nog zo proper is ) met als belangrijkste reden, m'n auto'tje in orde kunnen brengen voor de night trial
Nog even wat over mezelf (hobby-related )
The place where the magic happens:
Lekker m'n eigen werkplekje dat ik dus ook niet telkens moet opruimen
En vlak naast de werkplek bevindt zich de "schatkast" 8-)
Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat die werkplek pas sinds enkele uren bestaat (vandaar dat ze nog zo proper is ) met als belangrijkste reden, m'n auto'tje in orde kunnen brengen voor de night trial
Laatst aangepast door Cornholio op di 21 feb 2012 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio- Addict
*Geplaatst: do 29 dec 2011, 12:28*
Na lang nadenken heb ik besloten te stoppen met de hobby...
Al m'n rc auto's en gerelateerde items gaan dus de deur uit (m'n vliegtuigjes en heli's hou ik wel nog bij). M'n volledige collectie zal dus binnenkort te koop aangeboden worden op diverse sites. Jullie weten echter wel wat ik ongeveer bezit (en anders check je m'n garage maar even - alhoewel daar niet alles in staat ) dus mocht er al iets zijn wat je interesseert mag je me altijd al even contacteren (via mail graag).
Na lang nadenken heb ik besloten te stoppen met de hobby...
Al m'n rc auto's en gerelateerde items gaan dus de deur uit (m'n vliegtuigjes en heli's hou ik wel nog bij). M'n volledige collectie zal dus binnenkort te koop aangeboden worden op diverse sites. Jullie weten echter wel wat ik ongeveer bezit (en anders check je m'n garage maar even - alhoewel daar niet alles in staat ) dus mocht er al iets zijn wat je interesseert mag je me altijd al even contacteren (via mail graag).
Laatst aangepast door Cornholio op di 21 feb 2012 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio- Addict
*Geplaatst: do 29 dec 2011, 17:48*
Wat er allemaal wel of niet verkocht gaat worden is momenteel nog niet zeker (in principe alles maar misschien hou ik wel "iets" aan kant ). Kans bestaat altijd dat ik in de toekomst wel terug gebeten word door het virus, we zien wel...
Mocht er een meeting in Mechelen zijn waarvan ik weet (of op de hoogte word gesteld) is de kans groot dat ik wel eens een kijkje kom nemen, ook op het forum zal ik af en toe nog wel eens komen lezen. Voor de rest mogen jullie me altijd mailen of bellen als je mij mist hé
Wat er allemaal wel of niet verkocht gaat worden is momenteel nog niet zeker (in principe alles maar misschien hou ik wel "iets" aan kant ). Kans bestaat altijd dat ik in de toekomst wel terug gebeten word door het virus, we zien wel...
Mocht er een meeting in Mechelen zijn waarvan ik weet (of op de hoogte word gesteld) is de kans groot dat ik wel eens een kijkje kom nemen, ook op het forum zal ik af en toe nog wel eens komen lezen. Voor de rest mogen jullie me altijd mailen of bellen als je mij mist hé
Laatst aangepast door Cornholio op di 21 feb 2012 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio- Addict
*Geplaatst: wo 04 jan 2012, 14:36*
Modellen die ik overweeg bij te houden (just in case ) zijn de 3-speeds, de CR en de CC (deze laatste twee vooral omdat daar al zoveel geld inzit welk ik er nooit meer zou voor terugkrijgen). Alle andere moeten echt weg...
Modellen die ik overweeg bij te houden (just in case ) zijn de 3-speeds, de CR en de CC (deze laatste twee vooral omdat daar al zoveel geld inzit welk ik er nooit meer zou voor terugkrijgen). Alle andere moeten echt weg...
Laatst aangepast door Cornholio op di 21 feb 2012 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio- Addict
*Geplaatst: wo 08 feb 2012, 00:56*
Laatst aangepast door Cornholio op di 21 feb 2012 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio- Addict
Zo, bovengaande posts zijn gekopieerd van het oude forum (al dan niet hier en daar aangepast).
Dank aan Hoggy om mij te wijzen op het "verhuis-topic" trouwens of ik had binnen 3 maand hard verschoten
Ik ben nog altijd "gestopt", nog altijd bezig met de "overtollige" modellen te verkopen, wel heb ik al gemerkt dat het soms begint te kriebelen om op z'n minst de Bruiser terug in mekaar te zetten...
Cornholio is dus nog niet helemaal weg
Dank aan Hoggy om mij te wijzen op het "verhuis-topic" trouwens of ik had binnen 3 maand hard verschoten
Ik ben nog altijd "gestopt", nog altijd bezig met de "overtollige" modellen te verkopen, wel heb ik al gemerkt dat het soms begint te kriebelen om op z'n minst de Bruiser terug in mekaar te zetten...
Cornholio- Addict
wees allemaal samen welkom.
Je past ook met meer in een crawler.
En het blijft toch kriebelen.
M
Je past ook met meer in een crawler.
En het blijft toch kriebelen.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Ha den Tom ook hier.
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
goeie verhuis gehad?,
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Welkom op het forum, en gefeliciteerd met je huwelijk
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
Welkom Cornholio!
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
Welkom Tom! Geen nood, als je niet nu mee was gekomen, hadden we je nog wel een mail gestuurd
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Cornholio- Addict
Rocco.- Regular
- Aantal berichten : 486
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
TimV- Regular
- Aantal berichten : 229
4x4ke- Initiate
- Aantal berichten : 75
Cornholio schreef:Dank aan Hoggy om mij te wijzen op het "verhuis-topic" trouwens of ik had binnen 3 maand hard verschoten
Met heel veel plezier gedaan Tom
Ik weet dat de RC op een heel laag pitje staat bij u maar ik vond dat je hier zeker niet mocht ontbreken.
Er gaan waarschijnlijk nog meer leden zijn die het verhuistopic niet zullen opmerken en dan is een PB versturen
om hen te wwarschuwen een kleine moeite zodat die vrienden hier de draad terug kunnen opnemen.
Tom
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
MasterBingo- Initiate
- Aantal berichten : 156
Jullie zullen het al wel gemerkt hebben, ik ben weer een tijdje afwezig geweest, op een occasionele post hier en daar na als teken dat ik nog leef. Nee hoor, ik ben niet (weer) gestopt , reden hiervoor is dat ik het beetje vrije tijd dat ik heb probeer te verdelen over m'n diverse hobbies, een beetje een sociaal leven te leiden en uiteraard met de kleine bezig zijn.
Ook (probeer) ik m'n aankopen te beperken wbt nieuwe modellen, de voorbije maanden wel een aantal onderdelen bijgekocht voor mijn huidige modellen met de bedoeling deze eindelijk toch eens in orde te krijgen (ik merk bv net dat de bullhead al minstens sinds 2010 in het "rebuilding stadium" zit alhoewel ik alle onderdelen al een hele tijd heb liggen)...
Kwestie van het voor mij een beetje overzichtelijk te houden ga ik hier dan ook eens een to-do lijstje zetten, kijken of dat mij een beetje gemotiveerd kan houden :
- Bruiser: (BB's kopen en hem vervolgens) terug in mekaar zetten + body spuiten
- Bullhead terug monteren
- F-350 terug monteren (+ body spuiten)
- Blizzard afwerken (soldeerwerk + body spuiten)
- CC onderhoud geven (Pajero body afwerken/spuiten)
- CR repareren/onderhoud geven (vijsje/pinnentje van een junfac as kwijt)
In willekeurige volgorde
Ook (probeer) ik m'n aankopen te beperken wbt nieuwe modellen, de voorbije maanden wel een aantal onderdelen bijgekocht voor mijn huidige modellen met de bedoeling deze eindelijk toch eens in orde te krijgen (ik merk bv net dat de bullhead al minstens sinds 2010 in het "rebuilding stadium" zit alhoewel ik alle onderdelen al een hele tijd heb liggen)...
Kwestie van het voor mij een beetje overzichtelijk te houden ga ik hier dan ook eens een to-do lijstje zetten, kijken of dat mij een beetje gemotiveerd kan houden :
- Bruiser: (BB's kopen en hem vervolgens) terug in mekaar zetten + body spuiten
- Bullhead terug monteren
- F-350 terug monteren (+ body spuiten)
- Blizzard afwerken (soldeerwerk + body spuiten)
- CC onderhoud geven (Pajero body afwerken/spuiten)
- CR repareren/onderhoud geven (vijsje/pinnentje van een junfac as kwijt)
In willekeurige volgorde
Cornholio- Addict
2 van het lijstje gedaan voor Edegem, dat moet lukken!!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
awel da vind ik nu super se
heb hier ook een to do lijstje liggen misschien kunnen we er een afzonderlijk topic voor aanmaken en elkaar aanmoedigen
heb hier ook een to do lijstje liggen misschien kunnen we er een afzonderlijk topic voor aanmaken en elkaar aanmoedigen
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Cornholio's TXT-1
» Cornholio's E-Savage
» Cornholio's Savage XS SS
» Cornholio's Bruiser
» Cornholio's Blizzard
» Cornholio's E-Savage
» Cornholio's Savage XS SS
» Cornholio's Bruiser