Cornholio's Blizzard
+11
Skiep
crissypaint
slashplayer
Frakke393
tamiya2000
Boussini
Hoggy
Nobody
magic2002
Bas
Cornholio
15 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Cornholio's Blizzard
Foto'tje van het resultaat, moeten uiteraard nog stickers en accessoires op komen:
Zaterdag nog even terug naar de Albatros voor een extra busje verf en dan kunnen we de rest van de body ook doen.
Zaterdag nog even terug naar de Albatros voor een extra busje verf en dan kunnen we de rest van de body ook doen.
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Dat is ook proper.
Leuke keuze.
N
Leuke keuze.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Niet slecht gebricoleerd Cornholio.
Misschien nog enkele laagjes PS31 smoke op de binnenkant van de ruiten, dan valt de inhoud van de cabine minder op.
Misschien nog enkele laagjes PS31 smoke op de binnenkant van de ruiten, dan valt de inhoud van de cabine minder op.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Thanks guys, ben er wel een beetje fier op
Trouwens na het blauw er nog eens met zwart over gegaan om het toch iets donkerder te krijgen.
Ik heb er al aan gedacht om nog een beetje smoke erover te spuiten, maar heb ook nog iets anders in gedachte wat ik eerst ga proberen
Trouwens na het blauw er nog eens met zwart over gegaan om het toch iets donkerder te krijgen.
Ik heb er al aan gedacht om nog een beetje smoke erover te spuiten, maar heb ook nog iets anders in gedachte wat ik eerst ga proberen
Cornholio- Addict
Ziet er zeker niet slecht uit!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
leuk design, past em wel
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Bedankt gasten
Geen "bodyworks" deze avond aangezien deze in de bus zat:
12V Fan die de 3S lipo dus wel zou moeten aankunnen. Kon ik eindelijk m'n esc ook definitief installeren. Tenminste, dat dacht ik toch, bij de test voor het inbouwen bleek dat de fan helemaal niets doet, DOA dus. Berichtje naar de verkoper (@Ebay) verstuurd met deze melding en de vraag hoe hij het wilt oplossen.
Verloren avond dus, nog steeds de esc niet kunnen inbouwen én niets aan de body kunnen doen
Geen "bodyworks" deze avond aangezien deze in de bus zat:
12V Fan die de 3S lipo dus wel zou moeten aankunnen. Kon ik eindelijk m'n esc ook definitief installeren. Tenminste, dat dacht ik toch, bij de test voor het inbouwen bleek dat de fan helemaal niets doet, DOA dus. Berichtje naar de verkoper (@Ebay) verstuurd met deze melding en de vraag hoe hij het wilt oplossen.
Verloren avond dus, nog steeds de esc niet kunnen inbouwen én niets aan de body kunnen doen
Cornholio- Addict
Een probeerseltje Ben benieuwd wat dat wel mag wezenCornholio schreef:Thanks guys, ben er wel een beetje fier op
Zwarte "backing" is alvast een goed punt, u kan eventueel ook een witte backing aanwenden en dan valt het blauw wat lichter uit maar dat is kwestie van persoonlijke accentuatie. Daarom is het altijd nuttig om overschotten van een lexanboddy bij te houden om te experimenteren
Hoggy- Addict
translucent geel zou nog leuk zijn voor de ramen
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
'k Was curieus dus effe gepast, 't ziet er wel goed uit volgens mij
Cornholio- Addict
best wel speciaal ding ha ha!!! Need some movie about it ;-)
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Thanks, van zodra hij bolt ben je altijd welkom om er een fimpje van te maken
Die skills heb ik niet vrees ik...
Die skills heb ik niet vrees ik...
Cornholio- Addict
Cool
Volgende stappen (main body spuiten zal er niet inzitten met dit weer):
- Alle gaatjes in beide bodyparts maken (met een handboortje want de kleine slaapt )
- Cabine afwassen
- Stickers voor de cabine uitsnijden
- Stickers plakken
- Accessoires van de cabine bevestigen
- Main body afwassen
- Main body afplakken
- Hopen op droog weer
Volgende stappen (main body spuiten zal er niet inzitten met dit weer):
- Alle gaatjes in beide bodyparts maken (met een handboortje want de kleine slaapt )
- Cabine afwassen
- Stickers voor de cabine uitsnijden
- Stickers plakken
- Accessoires van de cabine bevestigen
- Main body afwassen
- Main body afplakken
- Hopen op droog weer
Cornholio- Addict
Héhé, serieus werkje maar de cabine is aangekleed
Cornholio- Addict
Dat ziet er heel netjes uit Cornholio.
Wat zijn de plannen met het achterste gedeelte ?
Wat zijn de plannen met het achterste gedeelte ?
Hoggy- Addict
Zo laten hé Hoggy, vind ik wel cool...
Bedankt trouwens, we doen ons best, geen pro resultaat maar ben er wel blij mee.
Cornholio schreef:
- Main body afwassen
- Main body afplakken
- Hopen op droog weer
Bedankt trouwens, we doen ons best, geen pro resultaat maar ben er wel blij mee.
Cornholio- Addict
Het bleef droog vandaag dus weer wat vooruitgang geboekt:
Bezigheidstherapie tussen de lagen door:
Met dan dit als resultaat:
Paar schoonheidsfoutjes maar al bij al wel blij ermee
Ik kon mij trouwens niet houden, snel de cabine er maar even opgezet, de "racing stripes" zijn wel mooi in lijn met die van de cabine:
Bezigheidstherapie tussen de lagen door:
Met dan dit als resultaat:
Paar schoonheidsfoutjes maar al bij al wel blij ermee
Ik kon mij trouwens niet houden, snel de cabine er maar even opgezet, de "racing stripes" zijn wel mooi in lijn met die van de cabine:
Cornholio- Addict
Nice, als je die op een truck chassis zou zetten zou het precies een trial truck zijn
Trouwens, Tamiya zou het Rally interieur re-releasen... Misschien een leuke om hierin te zetten?
Trouwens, Tamiya zou het Rally interieur re-releasen... Misschien een leuke om hierin te zetten?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Great minds...
Danku. Het is dan ook een beetje een race-truck geheel dat ik er van probeerde te maken, vandaar ook mijn advertentie in "gezocht" voor een vleugel
Zoiets dus... (alleen nog geen idee hoe ik dat frame zou kunnen maken tips/hulp welkom )
Een interieur had ik er ook al voor in gedachte, daarom dat ik de ramen nog niet wou "smoken". Een kant en klaar interieur is natuurlijk een pak gemakkelijker (en ongetwijfeld beter afgewerkt dan mijn geknutsel zou zijn). Bedankt voor de tip
Danku. Het is dan ook een beetje een race-truck geheel dat ik er van probeerde te maken, vandaar ook mijn advertentie in "gezocht" voor een vleugel
Zoiets dus... (alleen nog geen idee hoe ik dat frame zou kunnen maken tips/hulp welkom )
Een interieur had ik er ook al voor in gedachte, daarom dat ik de ramen nog niet wou "smoken". Een kant en klaar interieur is natuurlijk een pak gemakkelijker (en ongetwijfeld beter afgewerkt dan mijn geknutsel zou zijn). Bedankt voor de tip
Laatst aangepast door Cornholio op ma 26 aug 2013 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio- Addict
Nieuwe fan zou onderweg moeten zijn als het goed is, wel moeten betalen (met korting), blijkbaar is die andere niet compatibel met mijn esc...? Enfin, ik zal hem het voordeel van de twijfel geven.Cornholio schreef:12V Fan die de 3S lipo dus wel zou moeten aankunnen. Kon ik eindelijk m'n esc ook definitief installeren. Tenminste, dat dacht ik toch, bij de test voor het inbouwen bleek dat de fan helemaal niets doet, DOA dus. Berichtje naar de verkoper (@Ebay) verstuurd met deze melding en de vraag hoe hij het wilt oplossen.
De body op het chassis ziet er dan zo uit:
To do:
- Stickers uitsnijden/plakken
- Accessoires monteren
Cornholio- Addict
met wat stickers erop gaat ie best lekker worden!!
Frakke393- VRCP Crew
Daar hoop ik toch op
Misschien zelf een VRCP-logo erop?
Misschien zelf een VRCP-logo erop?
Cornholio- Addict
Mij hebben ze steeds gezegd dat je zulk een stickers moet verdienen
Frakke393- VRCP Crew
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Bas' Blizzard
» And so it continues........ the blizzard saga....
» klassiek blizzard avontuur..
» Douwe's Blizzard Cam crawler
» And so it continues........ the blizzard saga....
» klassiek blizzard avontuur..
» Douwe's Blizzard Cam crawler
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: