Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
M'n Blizzard als het goed is
Ben curieus, speedruns zouden geen probleem mogen zijn veronderstel ik (ik wil de sneeuw meters hoog zien vliegen ) en hij heeft ook een crawler stand, misschien toch ook eens uit proberen
Ben curieus, speedruns zouden geen probleem mogen zijn veronderstel ik (ik wil de sneeuw meters hoog zien vliegen ) en hij heeft ook een crawler stand, misschien toch ook eens uit proberen
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
die gaat dan ideaal zijn voor mijn 2 Spyder Wraiths te filmen die ergens bij een postbode of delivery service in de camionette steken ;-)
Toch beetje jaloers op die DJI ;-)
Toch beetje jaloers op die DJI ;-)
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Misschien een domme vraag, maar die spyder wraith is een gewone wraith met een andere kap en andere banden? Of zijn er nog meer verschillen?
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
er zit weinig verschil op idd. Leuke is wel dat er dadelijk beadlocks opzitten, waar dan ook de Vanquish hubs oppassen. Nadeel bv is dat er geen cvd's vooraan inzitten. De aandrijflijn zou ook ander (sterker) soort kunststof zijn, maar ikzelf heb tot op heden nog geen aandrijflijn stuk gereden. Heb ze wel versterkt met een draadstang. Maar eigenlijk een gewone Wraith ja
Frakke393- VRCP Crew
Hij ziet er wel e pak beter uit dan de 'gewone' en quoi prijsverschil, ist veel meer?
Skiep- Regular
zelfde prijs als een rtr....de gewone kitversie is natuurlijk goedkoper. Jammer genoeg is die er (nog) niet voor de Spyder!!
Frakke393- VRCP Crew
@ Cornholio, ik heb deze EZ run set in mijn Arrma Mojave zitten. ge hebt een super koop gedaan!
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Blij dat te horen, ben curieus
Cornholio- Addict
Frakke393 schreef:zelfde prijs als een rtr....de gewone kitversie is natuurlijk goedkoper. Jammer genoeg is die er (nog) niet voor de Spyder!!
Echt jammer is dat toch niet.de kit vesrie is op de axial site slechts 90 dollars goedkoper dan rtr. En voor die 90 euro heb je motor esc servo en 2.4 ghz zender ontvanger. Of heeft de wraith kit versie ook upgrades zoals bij de scx10 kit vrrsie het geval is?
Skiep- Regular
enkele ja, alu lower links, cvd's vooraan. Maar ben al zeer blij met die beadlocks.
Zender en ontvanger gaan dadelijk nieuw de verkoop in. Zet alles direkt op men spectrum zodat ik niet steeds een aantal zenders moet meesleuren als ik met enkele wagens ga rijden. De motor en ontvanger ga ik deze keer eens gebruiken ;-) Een castle BEC ertussen en 3s erop!!! :p
Zender en ontvanger gaan dadelijk nieuw de verkoop in. Zet alles direkt op men spectrum zodat ik niet steeds een aantal zenders moet meesleuren als ik met enkele wagens ga rijden. De motor en ontvanger ga ik deze keer eens gebruiken ;-) Een castle BEC ertussen en 3s erop!!! :p
Frakke393- VRCP Crew
Vandaag gaan afhalen:
Vooral uit curieusiteit eigenlijk :p
Vooral uit curieusiteit eigenlijk :p
Cornholio- Addict
Soms gaat het rap he , proficiat met de aankoop !
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Cornholio- Addict
Thanks, kon het niet laten
Is eentje zelf samengesteld met Hobbyking onderdelen voor zover ik kan zien (muv de schroeven misschien). Nog niet kunnen testen jammer genoeg, andere dingen te doen op't moment (studeren )
Motor/esc vandaag ook binnen gekregen
Is eentje zelf samengesteld met Hobbyking onderdelen voor zover ik kan zien (muv de schroeven misschien). Nog niet kunnen testen jammer genoeg, andere dingen te doen op't moment (studeren )
Motor/esc vandaag ook binnen gekregen
Cornholio- Addict
Ik ook
Je bent trouwens altijd welkom om hem eens te komen testen (en mij in de passant wat vlieglessen te geven :p)
Je bent trouwens altijd welkom om hem eens te komen testen (en mij in de passant wat vlieglessen te geven :p)
Cornholio- Addict
hahahahahaa lol je doet net of ik weet wat ik doe.... ik heb er een gekocht die simpel vliegt..
Knappe dinges , ik ben benieuwd of je er goed mee uit de voeten kan...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Na een weekje sleutelen zijn ze beiden rijdend en toonbaar. Nog wel enkele stukken onderweg zoals een VP titanium steering bar, VP 6" lightbar, alu lower link set, VP 475 hubs. Maar toch al een idee waarom de ouwe Eddy kar weg mag ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Geschenken voor Rocco zijn verjaardag gisteren
https://2img.net/h/i953.photobucket.com/albums/ae14/Rocco78/image_zpsf4806576.jpg
https://2img.net/h/i953.photobucket.com/albums/ae14/Rocco78/image_zps71cce959.jpg
( sorry dat het een link is maar een foto hier op krijgen via de iPad lukt me nog niet )
Grtjs.
https://2img.net/h/i953.photobucket.com/albums/ae14/Rocco78/image_zpsf4806576.jpg
https://2img.net/h/i953.photobucket.com/albums/ae14/Rocco78/image_zps71cce959.jpg
( sorry dat het een link is maar een foto hier op krijgen via de iPad lukt me nog niet )
Grtjs.
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
mmm net aan mijn vrouw laten zien se...
ben binnenkort ook jarig...
en die Poison Spyder's van Frakke zien er ook wel chique uit... nu nog zand en slijk erop dacht ik zo
grtz
stijn
ben binnenkort ook jarig...
en die Poison Spyder's van Frakke zien er ook wel chique uit... nu nog zand en slijk erop dacht ik zo
grtz
stijn
slashplayer- Regular
- Aantal berichten : 377
dat zand en slijk komt in orde ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Permissies van dit forum: