Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Iemand zijn hobby gekocht
Op eens voor de deur stond het
Eens wat nitro en micro beginnen rijden ook
N
Eens wat nitro en micro beginnen rijden ook
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
amaai, straffe vondst!
wil je mischien eens een fotootje trekken van de peugeot 405 dakar?
ik denk dergelijk originele kit te hebben
wil je mischien eens een fotootje trekken van de peugeot 405 dakar?
ik denk dergelijk originele kit te hebben
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Deze stond al een poosje op mijn verlanglijstje de Fast Attack Vehicle, gelijk een setje van 13 lagers voor weinig in HongKong erbij en een set alu wheels om hem de echte looks te geven.
De foto's even geleent van de site aangezien mijn camera even geen zin heeft.
De foto's even geleent van de site aangezien mijn camera even geen zin heeft.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Deze keer via een kameraad een lotje.
N
N
Nobody- Addict
ook een leuke vangst!
Boussini- Addict
Boussini schreef:ook een leuke vangst!
Merci.
Ja, er zit redelijk wat spul bij van RC4WD.
Mud Slinger 1.9, plastic dip, winch, scale acc's, verfjes, buggytje, tamiya hummer 1/10, Rubberen wielkast verbreders, nieuwe zender 2,4 GHz, licht modules, een hoop stikkers van drifters en zo en nog veel meer.
N
Nobody- Addict
lol een i-waver nano dragon, zo heb ik ook nog eentje slingeren, feitelijk een kopie van de mini inferno
Boussini- Addict
Proper lotje, zit wel wat tussen dat ik ook zou kunnen gebruiken :p
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Het wild laat zich strikken, indrukwekkende jachtbuit N.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Constipated camera
Maar het moest er uit dat ei en na de wizzard en zetpilletje te hebben toegediend kon ik mn foto's terug downloaden in mn afbeeldingen, hier gaan we dan
Enige tijd geleden deze M-02 Porsche Carrera van Tamiyatony overgenomen en ik had onmiddellijk al besloten deze NIB te houden, ondertussen een body set weten te strikken en ook de Porsche Boxter velgen waarvan de front's zeer zeldzaam geworden zijn . Ook de M-01/02's die ik van Nilsken ooit heb overgenomen komen nu vanonder het stof vandaan en krijgen een eervol project toegewezen
Ook enige tijd terug deze Dark Impact van Dimu voor wat ik dacht een een heel behoorlijk bedrag, ik zeg; ik dacht want de verrassing was dat het om een MS versie ging en dat er een een zo goed als complete tweede Dark Impact bij de deal hoorde. Bovendien is de MS versie opgesmukt met een fantastisch ogende Topcad upgrade, cool blue
Met de tweede Dark Impact gaan we in dezelfde richting maar ga ik een stap verder en daarvoor heb ik een 3Racing DF03 graphite conversion bij Stellamodels besteld en het zit te kriebelen om een tweede Topcad set te bestellen.
De F201 plannen zijn in de koelkast gestopt wegens te veel projecten maar toch een tweede 3Racing F201 Graphite conversion set besteld.
Ook de 3Racing drive shafts besteld en zelfs de ONVINDBARE!!! F 201rear steering arms op de kop weten te tikken
Een M-03 tje om met de manne van Tamiyashop Menen op een parking te gaan stoeien en mischien terug de eerste stappen te zetten naar het tapijt racen. De body zal gebruikt worden als demo om een nieuw "Lexan voor dummies" topic uit de grond te stampen
NIB FAV van Nilsken overgenomen voor een heel nette prijs, voorlopig blijft deze NIB
Eentje om bij Nilsken de kwijlklieren te stimuleren
Een raadplaatje, wat zou dit kunnen zijn
Juist ja, een Avante Black Special, Heel netjes verpakt samen met een hoge dosis nostalgisch gevoel. Dit toont hoe de Tamiya kits vroeger verpakt waren, een streling voor het oog op zich, toch zonde om hier aan te beginnen bouwen
En nu nog eentje om het bij Bas te laten kriebelen
Funky Hornet by June Watanabe, net zoals de Avante Black Special een collectors item, het kriebelt om te bouwen maar ik wacht de RTR XB versie af waarvan de zender ook in een toepasselijk kleedje gestopt is (zie Tamiya nieuwtjes)
Ik vermoed dat deze "kinky" Hornet nog niet door T2M (Tamiya invoerder voor Belgie) leverbaar is en dat dit exemplaar de allereerste in Belgie is, dus een primeur Morgen effe een belletje doen naar de Tamiya handelsreziger
De jongens van Stellamodels doen echt wel veel moeite om het zurgvuldig te verpakken, overal waren isomochips te vinden en de doos is ondanks de verre reis heel netjes afgeleverd samen met een verrassing van onze vrienden van de douane die zo attent waren om mij een rekening van 23.12€ aan invoerrechten te bezorgen
Maar het moest er uit dat ei en na de wizzard en zetpilletje te hebben toegediend kon ik mn foto's terug downloaden in mn afbeeldingen, hier gaan we dan
Enige tijd geleden deze M-02 Porsche Carrera van Tamiyatony overgenomen en ik had onmiddellijk al besloten deze NIB te houden, ondertussen een body set weten te strikken en ook de Porsche Boxter velgen waarvan de front's zeer zeldzaam geworden zijn . Ook de M-01/02's die ik van Nilsken ooit heb overgenomen komen nu vanonder het stof vandaan en krijgen een eervol project toegewezen
Ook enige tijd terug deze Dark Impact van Dimu voor wat ik dacht een een heel behoorlijk bedrag, ik zeg; ik dacht want de verrassing was dat het om een MS versie ging en dat er een een zo goed als complete tweede Dark Impact bij de deal hoorde. Bovendien is de MS versie opgesmukt met een fantastisch ogende Topcad upgrade, cool blue
Met de tweede Dark Impact gaan we in dezelfde richting maar ga ik een stap verder en daarvoor heb ik een 3Racing DF03 graphite conversion bij Stellamodels besteld en het zit te kriebelen om een tweede Topcad set te bestellen.
De F201 plannen zijn in de koelkast gestopt wegens te veel projecten maar toch een tweede 3Racing F201 Graphite conversion set besteld.
Ook de 3Racing drive shafts besteld en zelfs de ONVINDBARE!!! F 201rear steering arms op de kop weten te tikken
Een M-03 tje om met de manne van Tamiyashop Menen op een parking te gaan stoeien en mischien terug de eerste stappen te zetten naar het tapijt racen. De body zal gebruikt worden als demo om een nieuw "Lexan voor dummies" topic uit de grond te stampen
NIB FAV van Nilsken overgenomen voor een heel nette prijs, voorlopig blijft deze NIB
Eentje om bij Nilsken de kwijlklieren te stimuleren
Een raadplaatje, wat zou dit kunnen zijn
Juist ja, een Avante Black Special, Heel netjes verpakt samen met een hoge dosis nostalgisch gevoel. Dit toont hoe de Tamiya kits vroeger verpakt waren, een streling voor het oog op zich, toch zonde om hier aan te beginnen bouwen
En nu nog eentje om het bij Bas te laten kriebelen
Funky Hornet by June Watanabe, net zoals de Avante Black Special een collectors item, het kriebelt om te bouwen maar ik wacht de RTR XB versie af waarvan de zender ook in een toepasselijk kleedje gestopt is (zie Tamiya nieuwtjes)
Ik vermoed dat deze "kinky" Hornet nog niet door T2M (Tamiya invoerder voor Belgie) leverbaar is en dat dit exemplaar de allereerste in Belgie is, dus een primeur Morgen effe een belletje doen naar de Tamiya handelsreziger
De jongens van Stellamodels doen echt wel veel moeite om het zurgvuldig te verpakken, overal waren isomochips te vinden en de doos is ondanks de verre reis heel netjes afgeleverd samen met een verrassing van onze vrienden van de douane die zo attent waren om mij een rekening van 23.12€ aan invoerrechten te bezorgen
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Wow Hoggy, leuke spulletjes... vooral die Porsche
Natuurlijk heb ik dik spijt gekregen van het feit dat ik die M-02L kit verkocht heb, maar om de pijn te verzachten heb ik met het geld deze gekocht:
TB-01 chassis, voorzien van kogellagers én oliegevulde dempers recht uit de doos!
Natuurlijk heb ik dik spijt gekregen van het feit dat ik die M-02L kit verkocht heb, maar om de pijn te verzachten heb ik met het geld deze gekocht:
TB-01 chassis, voorzien van kogellagers én oliegevulde dempers recht uit de doos!
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
Is dat alles wat je te patsen hebt, J-C?
Het zou een mooie nieuwe invulling voor het Discovery-programma "Hogs gone wild" zijn!
Het zou een mooie nieuwe invulling voor het Discovery-programma "Hogs gone wild" zijn!
Het betere werk Hoggy! Herken ik daar ook mijn (ex-) Ferrari?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
@ Nobody: Mooie vangst. Zitten inderdaad enkele dingen tussen die nuttig zouden zijn...
@ Hoggy: Ooit op nen dag gaan ze pillekes uitvinden voor u ziekte... Mijne roze madcap vond ge niet mooi, maar diene paars /roze hobbelbuggy is dan wel schoon Serieus blijven eh
@ Hoggy: Ooit op nen dag gaan ze pillekes uitvinden voor u ziekte... Mijne roze madcap vond ge niet mooi, maar diene paars /roze hobbelbuggy is dan wel schoon Serieus blijven eh
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
nilsken schreef:@ Nobody: Mooie vangst. Zitten inderdaad enkele dingen tussen die nuttig zouden zijn...
... had die van u roze bandjes?
Bas- Beyond salvation
nee madcap was roze gespoten
Sonny- Regular
- Aantal berichten : 338
Effie een topdagje vandaag!
2 Doosjes binnen gekomen
Enkel een moeilijke beslissing: Welke bouwen we eerst?
Tamiya Avante Black Special
Tamiya XV-01 Subaru
Keuzes maken.... Moeilijk!!!!!!!!
2 Doosjes binnen gekomen
Enkel een moeilijke beslissing: Welke bouwen we eerst?
Tamiya Avante Black Special
Tamiya XV-01 Subaru
Keuzes maken.... Moeilijk!!!!!!!!
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
eerst die subaru bouwen nilsken
mus13- Regular
- Aantal berichten : 461
yep, eerst de Subaru en dan op't gemakske de Avante
Bas- Beyond salvation
Defender D90 hardtop
Ben der zot op. Dus gaan we er nog 1 maken, deze is wel compleet met standaard alles erop en eraan.
En deze is met vele vele extra's.
En deze is met vele vele extra's.
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Mooie aanwinsten
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
aah sjiek,
moest ge iet hulp willen vertel het mij he
ben ook geinteresseerd in dergelijke conversie
Boussini- Addict
thanks ,ga ik zeker onthoudenBoussini schreef:aah sjiek,
proberen op mijn flash4tjes hé
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
En voor wat moet dat dienen
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Permissies van dit forum: