RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Boussini vr 14 jun 2013 - 22:16

knap om alle tamtechs te hebben :p
ik ben blij dat die van mij een mooie plaats heeft gekregen en der goed voor gezorgd wordt Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Bas zo 16 jun 2013 - 22:49

Hoggy schreef:...
Ik hoop dat jullie dit " patsje" niet bij de beesten af vind, ik ben het laatste half jaar zeer braaf geweest op dat vlak maar het moest er een keer uit, ge kunt dat niet blijven ophouden hé Razz

Shocked

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 4078649926
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van Hoggy ma 17 jun 2013 - 18:43

OEPS Embarassed

Ik heb nog een kleinigheidje vergeten te posten

Geen beestje maar een DF-03 Avante Mk II

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 NEW_zps5d212547

Bij Tamico staat deze 199 € geprijsd maar deze kon ik voor een 60 € minder strikken, deze zal gebouwd worden en er zijn plannen voor speedruns.

Yellow Kitty

Deze budgetkiller stond al enkele jaren op mn lijstje en begin dit jaar heb ik dan toch de knoop doorgehakt om dit geel poesje in huis te halen

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Trucks001_zpsc9b885bf
Ik ben niet snel tevreden met een standaard versie en koos daarom ook voor een optioneel wisselsyteem samen met een aangepaste schepbak en een vorkenbord die de CAT 966 Type II veelzijdiger maakt
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Trucks003_zpscfaa67e9
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Trucks002_zps4c1ad442
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Download_zpsd80c7878

En zo staat het katje er momenteel bij, hydraulisch gedeelte is afgewerkt en nu kom het electronisch gedeelte nog aan de beurt. Ik ben gewoon van Tamiya te bouwen en ondanks de prijs vind de kwaliteit van Wedico een stuk lager maar dat laat ruimte voor een eigen inbreng om het geheel te verbeteren.
De 966 wordt ook nog omgevormd naar een 972.

Laatst aangepast door Hoggy op za 22 jun 2013 - 18:02; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466

Bericht van Toyobart ma 17 jun 2013 - 21:40

Ja allo Hoggy , da's gene kattepis ! Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 4078649926
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186

Bericht van Hoggy do 4 jul 2013 - 11:34

Black Special Seduction Cool 

Ja sorry, ik kon hier echt niet aan weerstaan No 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 NEW001

Als ik zag dat deze tegen een belachelijk lage prijs van 372$ werd aangeboden begonnen de kriebels meteen op te spelen, irresistible bounce 

Als je de prijs bij Tamico bekijkt begrijp je waarom het meteen begon te kriebelen https://www.tamico.de/Tamiya-Avante-2011-Black-Special-Bausatz-84270

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 NEW002

Wat zegt u, oude foto's Question Question Question  Ja inderdaad, leden die hier langer zijn weten dat ik deze al eens heb gepost en inmiddels is er een tweede aangekomen en ondanks dat ik er nu 2 heb twijfel ik toch als ik er eentje ga bouwen of beiden NIB ga houden confused

U zegt, " rare jongen die Hoggy " scratch "een nieuwe wagen kopen en niet bouwen" Shocked 

Hmmm, in een bepaald opzicht misschien wel maar als je bovenop het "Tamiyavirus " nog eens besmet bent met het "collectioneurvirus " dan kan je dit begrijpen, dan is de mint condition van uw collector items belangrijker dan de lol van het bouwen en het rijden
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van Frakke393 do 4 jul 2013 - 12:12

Wel mooi....maar meen je dat nu van die niet te bouwen?? Kan ergens nog begrijpen dat je hier niet mee gaat rijden. Maar niet bouwen, zo heb je er toch ook niets aan!! Toch veel plezier ermee Hoggy!!
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877

Bericht van ivanrc do 4 jul 2013 - 13:12

Iedereen zijn ding... maar otto's die ni rijden, of zelfs in de doos ingepakt laten... gaat mijn petje te boven. Have fun Hoggy! Wink 
ivanrc
ivanrc
Regular
Regular

Aantal berichten : 419

Bericht van LazyFatCat do 4 jul 2013 - 14:01

Een mooiere pats dan een Black Avante is er bijna niet. Cool
Als je hem niet wilt bouwen, kan ik het wel voor je doen hoor. Laughing
LazyFatCat
LazyFatCat
Regular
Regular

Aantal berichten : 268

http://tamiyaweb.com/

Bericht van nilsken do 4 jul 2013 - 16:36

Mijne Black Edition is rijdende en ik moet eerlijk toegeven... Ik zou het bijna schandalig vinden dat je er 2 in de doos laat!!! Bouw er eentje, leg er een leuke motor in (en ja zelfs brushless gaat want mijn Vajra zit met 10T en na 20 batt's nog altijd in prima staat) en er gewoon van genieten. Eentje in de doos, maar eentje die je moet laten gaan goddeke!!! Anders koop ik hem over 300 dollar en gaat hij bij mij een mooi einde tegemoet :-)
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346

Bericht van Skiep do 4 jul 2013 - 17:28

Ik meen mij te herinneren ergens in een ver verleden hier een miniatuur versie gehad te hebben. Geen rc maar er zat wel een motortje in, denk ik... Waar zou die kunnen liggen...

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300

Bericht van Hoggy do 4 jul 2013 - 18:38

Bedankt voor de toffe reactie's manne Very Happy  Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 4078649926 

LazyFatCat schreef:
Als je hem niet wilt bouwen, kan ik het wel voor je doen hoor. Laughing

Heeuuu Edo, trek een nummertje en ga in de rij gaan staan Razz 
Zo te zien zijn er al meer gegadigden om mijn Avante Black Special te bouwen tongue 

Frakke393 schreef:Wel mooi....maar meen je dat nu van die niet te bouwen?? Kan ergens nog begrijpen dat je hier niet mee gaat rijden. Maar niet bouwen, zo heb je er toch ook niets aan!! Toch veel plezier ermee Hoggy!!
ivanrc schreef:Iedereen zijn ding... maar otto's die ni rijden, of zelfs in de doos ingepakt laten... gaat mijn petje te boven. Have fun Hoggy! Wink 

Ja, Rata heeft mij ooit de grootste (RC)zot van het forum genoemd
Dan zal er iets van waar zijn zeker jocolor Razz

Ik verzamel ook nog Machbox'kes en 1/43 Opel miniaturen en als je weet dat sommige courante Matchbox mint in the box op hun sokken gemakkelijk 60-70€ halen en dat er voor zeldzamere zelfs meer dan 500€ betaald wordt dan begrijp je misschien ook deze limited edition NIB wil houden.
Eerlijk gezegd zit het wel te kriebelen om deze te bouwen maar ik heb nog plannen om een gewone Avante  te transformeren in een Black Special want ik heb er de spulletjes voor liggen en vroeg of laat komt het er dus wel van, ondertussen heb ik mn handen vol aan andere talrijke projekten (binnenkort meer daarover)

nilsken schreef:Mijne Black Edition is rijdende en ik moet eerlijk toegeven... Ik zou het bijna schandalig vinden dat je er 2 in de doos laat!!! Bouw er eentje, leg er een leuke motor in (en ja zelfs brushless gaat want mijn Vajra zit met 10T en na 20 batt's nog altijd in prima staat) en er gewoon van genieten. Eentje in de doos, maar eentje die je moet laten gaan goddeke!!! Anders koop ik hem over 300 dollar en gaat hij bij mij een mooi einde tegemoet :-)

300$ Nilsken Question Question Question 

Zal moeilijk gaan want terwijl ik dit post is de Black Special weeral 10$ in waarde gestegen om nog niet over de ganse namiddag te spreken Laughing Razz 
Ik heb een beter idee, ik neem die van u over voor 300$ tongue 

Ondanks de attentievolle verrassing van onze vrienden van de douane ten bedrage van 35€ heb ik deze toch nog bijna 50€ goedkoper dan mn eerste black special die ik bij Seidel heb gekocht en zelfs dus bijna 200€ goedkoper dan bij Tamico.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van rookie73 zo 7 jul 2013 - 8:37

Heb ook een twin hammers gekocht
rookie73
rookie73
Regular
Regular

Aantal berichten : 476

Bericht van wimmerus zo 7 jul 2013 - 13:10

Hpi baja 5 B -SS
Rolling Eyes 
POWEEEEEEEEER!!!!!
wimmerus
wimmerus
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 63

Bericht van Hoggy zo 7 jul 2013 - 17:07

Hoi Rookie

U kennende zal daar maar heel weinig standaard van overblijven en zit er vermoedelijk weer een bouwprojectje in de pijplijn, veel bouwplezier Very Happy 

Wim, gaan met die banaan en hou vooral de stukken heel hé bom 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van Joppe zo 7 jul 2013 - 20:47

Hoggy, hebt ge al eens een zelfhulpgroep gezocht?
Razz 

Joppe
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 116

Bericht van karel47 zo 7 jul 2013 - 21:18

deze kwam er ook bij :

tamiya 1/16 FO Leopard 2A6 gekocht van familielid voor 400 euro

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 9bbc
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 X63f
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Bsya
karel47
karel47
Regular
Regular

Aantal berichten : 743

Bericht van Hoggy zo 7 jul 2013 - 21:20

Ha leuk Karel, een speelkameraadje voor Bas Wink 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van rookie73 zo 7 jul 2013 - 21:47

@hoggy , is idd de bedoeling om later te slopen en eindelijk een volledige andere van te maken . Maar ga er eerst wat gewoon mee sjeezen
rookie73
rookie73
Regular
Regular

Aantal berichten : 476

Bericht van Skiep zo 7 jul 2013 - 21:47

ik moet dit topic en vooral die foto's van tanks vermijden, daar komen alleen maar problemen van Very Happy

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300

Bericht van Bas zo 7 jul 2013 - 21:49

Skiep schreef:ik moet dit topic en vooral die foto's van tanks vermijden, daar komen alleen maar problemen van Very Happy

Hey Skiep!
https://rctrial.actieforum.com/t718-tamiya-leopard-2a6

... Maar ik moet er eens aan voort doen...

Trouwens een mooie deal Karel - koopje Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van Hoggy zo 7 jul 2013 - 22:12

Bas schreef:
Skiep schreef:ik moet dit topic en vooral die foto's van tanks vermijden, daar komen alleen maar problemen van Very Happy

Hey Skiep!
https://rctrial.actieforum.com/t718-tamiya-leopard-2a6

... Maar ik moet er eens aan voort doen...

Trouwens een mooie deal Karel - koopje Smile

Skiep Ik wil wel een handje toesteken met die problemen, kijk hier eens http://battletanksbelgie.be/ Razz
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van tamiya2000 zo 28 jul 2013 - 19:43

Mijn koopje van vandaag sie, terug een trailer in huis Very Happy
Fotos zijn gsm "kwaliteit"

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 Vrev
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 H2ch
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 D13r
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638

Bericht van Hoggy zo 28 jul 2013 - 19:58

Ranger Joe schreef:ik ben hem juist gaan halen voor een mysterieuze koper van hier... morgen komt hij hem halen. Rolling Eyes 
En ja hoor, het mysterie is opgelost en de sjansaard die deze superdeal op de kop wist te tikken is bekend cheers 
Proficiat met deze spotgoedkope aanwinst en na lange afwezigheid heb je eindelijk terug een 3speed in da house, die vraagt er zo te zien uit om heftig te worden (mis)bruikt bounce 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van Cornholio wo 31 jul 2013 - 23:37

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 29 $(KGrHqV,!rkFE21HJQm1BRdK(QrEdQ~~60_3

Onderweg Smile
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151

Bericht van Frakke393 wo 31 jul 2013 - 23:41

en wat gaat ie aandrijven ;-)
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: