Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
Stilaan eens beginnen aan de revisie van de Wraith... De alu vooras is binnen. As van RC4WD (van Steven), topcad C-hubs en uprights, en een STRC alu diff cover.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Met de TXT monstertruckje gespeeld...
=> lang moeten zoeken op ebay, maar ineens 2 setjes besteld...
Ook 2 setjes , er is er al 1 van gemonteerd , komt nog wel een update in het bouwverslag.
=> lang moeten zoeken op ebay, maar ineens 2 setjes besteld...
Ook 2 setjes , er is er al 1 van gemonteerd , komt nog wel een update in het bouwverslag.
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
voor achter de as of ervoor?
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Mezelf een cadeau'tje gegeven, wou er al lang ene, als hij binnen is volgt de foto uiteraard
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
@boussini:
voor de as had makkelijker geweest :-)
maar het is voor aan de binnekant , weer een stapje dichter bij een scale monster-truck
voor de as had makkelijker geweest :-)
maar het is voor aan de binnekant , weer een stapje dichter bij een scale monster-truck
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Sweet!
Ik moet toch eens terug op zoek naar een mooi 2dehands exemplaar
Ik moet toch eens terug op zoek naar een mooi 2dehands exemplaar
Cornholio- Addict
de mijne is gister geleverd :p
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Picture or it didn't happen
Cornholio- Addict
Zonet een ontvanger ingezet en eens meegereden, echt grappig ha ha. Dat ding steigerd vanzelf,lol Wel eens benieuwd of die regelaar het lang gaat houden, want na 10 min had die best al warm vond ik. Of is dat normaal bij brushed? Altijd brushless gewoon he ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Ziet er goed uit!
Hoeveel betalen jullie voor ze een 2dehands willy?
Hoeveel betalen jullie voor ze een 2dehands willy?
Cornholio- Addict
Voor een tweedehands Wild Willy zou ik zeker niet meer dan 100 euro betalen.. eerder minder, 75 euro voor een gebruikte in een goede staat is een mooie prijs.. en dan mogen er al lagers in zitten.. of een zenderke bij..
oh ook nog besteld... en binnen, blijkbaar(volgens velen op diverse fora en youtube) onmisbaar voor de quadcopter vlieger met camera eronder..
oh ook nog besteld... en binnen, blijkbaar(volgens velen op diverse fora en youtube) onmisbaar voor de quadcopter vlieger met camera eronder..
wel een handige tool voor vanalles en nog wat, maakt wel het beeld stabieler als je al je props uitbalanceerd,
voor high speed runs met auto's ook handig als je de banden uitbalanceerd
voor high speed runs met auto's ook handig als je de banden uitbalanceerd
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Zoölogische afwijkingNobody schreef:Verzamelaar??????
Een zoölogische afwijking ja!
K'ben wel jaloers op enkele van je voertuigen.
Maar kan niet kiezen op welke
Mooie aanwinsten.
N
Daar begint het wel een beetje op te lijken Nobody, in mn enthousiasme om te patsen had ik nog een familielid van de olifanten vergeten te posten, nee niet deze van Cote D'or maar wel deze van Tamiya namelijk een zeldzame NIB Mammoth
Hiervan had ik er oorspronkelijk 2 van op de kop weten te tikken waarvan 1 new build maar na vele smeekbeden van een gegadigde koper is de new build inmiddels terug de deur uit
de kleuren van de doos zijn spijtig genoeg door de zon een beetje afgetrokken doordat deze vermoedelijk nog in de vitrine van Bogaert modelbouw heeft gestaan, een modelbouwzaak die helaas ook al tot het verleden behoort
Vanessa in Blue
Machtig mooie patsen al die Wild Willie's Magic en Frakke maare.........
........ Vanessa voelt zich een beetje gediscrimineerd en met vrouwen kan je in dergelijk geval wel heftige toestanden beleven, ofwel worden ze wit van woede of worden ze blauw van hun adem op te houden tot ze hun gedacht krijgen en nu was het dan ook niet anders en hieronder ziet u daar het bewijs van
de nieuwe Blue style Lunchbox werd deze voormiddag bezorgd en de doos kon niet snel genoeg open en viel bij mij meteen in de smaak, hopelijk ook in de smaak van "Vibrant Vannie"
White and blue, I LOVE IT eens iets helemaal anders dan dat corbillarzwart dat we gewoon zijn.
Niet meteen iets om ermee in VRCP style mee te gaan baschen, hoogsten een demoritje op een grasveld om het netjes te houden.
De blue style Lunchbox aanvankelijk dereleased om RC voetbal te promoten en is rijkelijke voorzien van decals om er 101 versie's te kunnen van maken. De decals van de black edition horen ook bij deze kit.
Cool Blue Montero
Van metalic chromed versie's van Tamiya word ik niet echt wild maar van deze heel zeldzame blue chromed Montero kon ik niet weerstaan en die moest en zou ik hebben om er een "specialleke" van te maken
Jason Store had er oorspronkelijk 3 in stock waarvan deze de laatste was en andere exemplaren zijn onvindbaar op het net. Vreemd genoeg stond er op de verpakking geen item n°, mogen we in dit geval dus wel echt van "exclusief" spreken
Et voila na alles samen in één grote kartonnen doos te hebben gegooid en goed geschud is dit dan het resultaat; een zeldaamheid waarvan u niet meteen een tweede gaat tegen komen.
I hope you enjoy this my RC friends
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Enorm interessant dat er geen onderdeelnummer voor is...
Staat er ook niks op de sprue tree?
Mooie vondst en een cool glimmend geheel!
Staat er ook niks op de sprue tree?
Mooie vondst en een cool glimmend geheel!
W.T.F. Hoggy je hebt het weer gedaan.
Super.
N
Super.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Amai, mooie spullen Hoggy
Mijn aankopen:
De ESC en motoren van RCWW en vandaag aangekocht, nog een 2cell 5000mah Lipo van RC Plus, Lipo safety bag, RHC racing 16kg servo en alu servo arm
Mijn aankopen:
De ESC en motoren van RCWW en vandaag aangekocht, nog een 2cell 5000mah Lipo van RC Plus, Lipo safety bag, RHC racing 16kg servo en alu servo arm
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Hoggy stiekem een lotto-miljonair?
Mooie vangsten J-C!
Mooie vangsten J-C!
Cornholio- Addict
Ja hoggy die 2 blauwe vragen gewoon om mishandeld te worden .
Eens rustig mee door het gras rijden pffff heb je tog niets aan
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Waar krijg ik nu weer de schuld van, wat heb ik nu weer uitgevretenNobody schreef:W.T.F. Hoggy je hebt het weer gedaan.
Super.
N
Was dat maar waar Cornholio, ik vermoed dat de oren tuiten van de lottogoden door de vele smeekbede's die ze mogen aanhoren van mij maar ik denk dat ze een beetje doof zijn aan die kantCornholio schreef:Hoggy stiekem een lotto-miljonair?
Mooie vangsten J-C!
Stieken droom ik toch van een huis met een grote atelier dat ik tot een echt Tamiya lab anex museum kan uitbouwen
Listen buster, my name is just "Hoggy", not "Horrible Hoggy"rataplan schreef:Ja hoggy die 2 blauwe vragen gewoon om mishandeld te worden .
So there is no chance that miss Vibrant Vanny shows up in that fancy dress for a bash dance with mister Wild Willy
Bedankt voor de toffe reactie's vrienden
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
But if the camera's starts rolling, Miss Vibrant Vanny will go out of her head...just like every other girl when they put a camera on her and the spotlights start flashing
Mooi spul Hoggy!!
Mooi spul Hoggy!!
Frakke393- VRCP Crew
Vandaag ontvangen:
Was allang verleid door dit model, nu dan eindelijk maar eentje (2dehands) aangeschaft. Model kwam "RTR", nadat ik de lipo's geladen had (en andere connectors erop heb gezet want de vorige eigenaar had een eigen visie wbt male/female op de + en - moet zijn. Maar goed ook trouwens want solderen is blijkbaar niet zijn sterkste kant) en de zender gebind heb werkte hij inderdaad ook. Ik zou het binden en opladen gedaan hebben voor ik hem verkocht/verzond maargoed, must be me...
Blij ermee? Ja, maar er gaat toch nog veel aan moeten gebeuren voordat ik echt content ben
Was allang verleid door dit model, nu dan eindelijk maar eentje (2dehands) aangeschaft. Model kwam "RTR", nadat ik de lipo's geladen had (en andere connectors erop heb gezet want de vorige eigenaar had een eigen visie wbt male/female op de + en - moet zijn. Maar goed ook trouwens want solderen is blijkbaar niet zijn sterkste kant) en de zender gebind heb werkte hij inderdaad ook. Ik zou het binden en opladen gedaan hebben voor ik hem verkocht/verzond maargoed, must be me...
Blij ermee? Ja, maar er gaat toch nog veel aan moeten gebeuren voordat ik echt content ben
Cornholio- Addict
Wist je op voorhand he
Als je tips nodig hebt dan hoor ik het wel
Altijd nice die gmades
Als je tips nodig hebt dan hoor ik het wel
Altijd nice die gmades
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Dienen gmade ken ik ...
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
Wat bedoel je?rataplan schreef:Wist je op voorhand he
Idd nice, ze hebben een aparte look vind ik
Tips ga ik zeker nog kunnen gebruiken
En ja, hij komt van Landen... geen koopje dus maargoed, zoveel zie je er nu ook weer niet 2dehands passeren.
Cornholio- Addict
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Permissies van dit forum: