RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van rataplan ma 29 apr 2013 - 19:38

Heb een nieuw speeltje besteld

http://m.youtube.com/watch?v=HhWI1m6WIWk

Enkel heb ik de heliguy viper ipv de hubsan h107 of de traxxas qr1
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Frakke393 ma 29 apr 2013 - 19:40

dat ziet er wel heel klein uit!!
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877

Bericht van karel47 za 4 mei 2013 - 19:39

na een ruil met cees werd deze Hummvee bij lij thuis afgeleverd met camion en oplegger Shocked Rolling Eyes eugh laten we houden bij een pakketje lol
mn mariniers zijn uit hun dak gegaan bij het aanschouwen van een rasechte Hummvee waarmee ze nu verkenningsritten kunnen uitvoeren in het ruige gebied in ninove ... die toyota vonden ze maar niks , deze stoere hummvee had meer uitstraling vonden ze ... onverlaten wezen gewaarschuwd hun nieuwe speeltje wordt streng bewaakt in de geheime bazis , wapens op scherp

Moest Cees in hun naam bedanken om de mooie bouw die hij hier neerzette, is klassewerk cees wederom ... hier gaat niet veel verandering in komen en hoef hem nooit af te kuisen staat mooi vuil Razz Mad Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Shummer
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Dscn1038a
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Dscn1039atamiyahummer
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Dscn1040averydurtyhumve
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Dscn1041a
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Dscn1042am
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Dscn1043a
karel47
karel47
Regular
Regular

Aantal berichten : 743

Bericht van rataplan za 4 mei 2013 - 19:54

Eindelijk hij is er men savage xs ss

And now lets build this sucker
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van Boussini za 4 mei 2013 - 21:05

karel47 schreef:na een ruil met cees werd deze Hummvee bij lij thuis afgeleverd met camion en oplegger Shocked Rolling Eyes eugh laten we houden bij een pakketje lol
mn mariniers zijn uit hun dak gegaan bij het aanschouwen van een rasechte Hummvee waarmee ze nu verkenningsritten kunnen uitvoeren in het ruige gebied in ninove ... die toyota vonden ze maar niks , deze stoere hummvee had meer uitstraling vonden ze ... onverlaten wezen gewaarschuwd hun nieuwe speeltje wordt streng bewaakt in de geheime bazis , wapens op scherp

Moest Cees in hun naam bedanken om de mooie bouw die hij hier neerzette, is klassewerk cees wederom ... hier gaat niet veel verandering in komen en hoef hem nooit af te kuisen staat mooi vuil Razz Mad Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ha! daar zijn mijn bumpers Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050

Bericht van Nobody za 4 mei 2013 - 21:07

Die hummer is idd heel knap gedaan geweest.

N
Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875

Bericht van Cornholio zo 5 mei 2013 - 10:06

Mooie Hummer!
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151

Bericht van karel47 zo 5 mei 2013 - 20:16

sterke bumpers man Laughing Razz Shocked
karel47
karel47
Regular
Regular

Aantal berichten : 743

Bericht van magic2002 ma 20 mei 2013 - 23:51

gekocht en gebouwd... en er is er nog zo een.. bijna precies hetzelfde.. maar die mag hij zelf posten

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 935849_381563078618961_123617464_n
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617

https://www.facebook.com/VRCP1

Bericht van Frakke393 di 21 mei 2013 - 2:08

hoelang gaat die zo mooi blijven ;-) !!!
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van Hoggy di 21 mei 2013 - 9:58

Frakke393 schreef:hoelang gaat die zo mooi blijven ;-) !!!

Wat je nou zegt Frakke, die VRCP manne gaan daar toch heeeeeel zachtzinnig me om Razz

Mooi Magic, pre-painted body of en eigen fantastische creatie Question
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466

Bericht van ivanrc di 21 mei 2013 - 10:46

Mooi dat Savage geweld!!! Heb er ook een aantal gehad en reuzefun mee gehad!

Tja Frakke: Magic kennende... ik gok op 15 seconden! cheers
ivanrc
ivanrc
Regular
Regular

Aantal berichten : 419

Bericht van rataplan di 21 mei 2013 - 17:50

Zo bij deze deel 2 van het mini savage geweld

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 9827144

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 9827143

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 9827139

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 9827133

En hoggy dat je die vraag durft stellen !

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 316126_381533015288634_68086064_n

rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van Frakke393 di 21 mei 2013 - 21:33

vind het wel een stoere paintjob!!! benieuwd naar de filmpjeeeeeeess ;-)
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van magic2002 di 21 mei 2013 - 23:59

wat??!!! moet ik da nog 15 seconden netjes houden??? whaaaaaaa lol een keer op het gas, en het is gedaan... max 3 seconden lol!

Hoggy, deze paintjobs zijn het gevolg van een creative verfbom uit de diepste krochten van het vrcp lab, en zeker niet pre-painted...

hahaha frakke... we hebben een van de beste camera mensen ter wereld weten te strikken voor het eerste filmpje.. dus dat komt wel goed... Wink
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van Frakke393 wo 22 mei 2013 - 1:26

dat zal dan toch iemand zijn die van héééééél ver moet komen ;-)
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van nilsken do 23 mei 2013 - 23:51

Helaas nog geen foto'tjes kunnen nemen maar vandaag toch wel een koopje gedaan.
Tamiya TRF201, volledig nieuw opgebouwd met nieuwe lagers, 3 body's en vleugels, 3 volledige setjes wielen en nog een volledige ophanging spare.
Alle tandwielen in 3 paar spare en vooral nog een nieuwe en gebruikte set TRF arial dempers... En de prijs??? Degoutant weinig :-)

A ja, zit ook nog een niet gebruikte zwarte Dyna Run motor bij (zelfs het doosje is er), dus moest iemand die willen voor een vintage project, alle voorstellen zijn welkom Very Happy
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346

Bericht van Boussini do 23 mei 2013 - 23:58

hmm klinkt verleidelijk....
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050

Bericht van Erwin di 28 mei 2013 - 22:00

Zo ook maar eens een pats van mij.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 Foto-TZB8J8Z8

een high lift chassis overgenomen van mark300 van tamiyagekken
en bij Sjon JV-Store

spektrum DX3e
junfac stuur setje voor de tundra een venom regelaar voor Bo zijn auto. En er zat een lipo buzzer bij

Erwin
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 42

Bericht van Hoggy vr 14 jun 2013 - 14:58

Weet je wat ik zie als ik gedronken heb..... drunken  

(laat maar spelen terwijl u geniet van de rest Wink )

Juist ja, Allemaal beestjes want het wordt hier stilletjes aan een dolle beestenboel, Chris Dusauchoit zou hier gerust kunnen een aflevering komen maken van " dieren in nesten " want ik kom ook een beetje in nesten te zitten door nijpend plaatsgebrek dreigt de voorspelling van mn zoon bewaarheid te worden, namelijk dat ik zijn kamer in beslag moet nemen om alles op een deftige manier te kunnen plaatsen en het overzichtelijk te houden Neutral 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW002_zpsb933a1d9

Veel honing is gezond......

Ik had al een  " Jun Watanabe " bij'tje en ik had zoiets van "als ik er één heb kan ik net zo goed alle versies hebben" en dus dan maar de Rere Hornet en de TamTech hornet aangeschaft, mooi begin voor een bijenkorf

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW005_zps4699ad22

Voske alien

Nee niet ons Voske van hier op het forum maar wel een TamTech FOX versie samen met een TamTech chassis set met een FOX improvisatie in de favoriete kleuren van iemand hier op het forum waarvan je waarschijnlijk kan raden wie dat is, nietwaar B Wink 
De TamTech Frog, Desert Gator en de Buggy Champ XB TamTech versies staan ook nog op mijn verlanglijstje maar die worden stilletjes aan onvindbaar Crying or Very sad
Binnenkort mogen we de nieuwe Rere FOX verwachten en dus lig ik nu al op vinkeslag om deze te bestellen.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW006_zpsebf616cb

Another Piggy in the stable pig

Neenee er waren geen Romeinen te bespeuren maar Asterix en Obelix waren na de Bruiser er terug als de kippen bij om een nieuw varkentje te verwelkomen, misschien ga ik met deze Wild Boar wel eens het varken uithangen en bij de manne van VRCP een bashopleiding volgen Wink

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW007_zpsc03710ce

Heeuuu..... had ik al iets gezegd over " alle versies " Question
Nou van de GT-01 versie is me dat aardig gelukt en alhoewel ik mn neus ophaal voor XB versies heb ik nu bewust gekozen voor XB versies omdat alle nodige electronica reeds ingebouwd is en  vooral omdat het chassis van van de XB compleet hetzelfde is van de kit versie en dat kan niet altijd gezegd worden van XB versies, het mooiste voorbeeld daarvan is de 1:10 Desert Gator waarbij de XB een basic DT-02 chassis gemonteerd is terwijl de goedkopere kit een full-option versie is.

De doos bovenop is daarentegen een kit versie van de Martini Moby 935 Porshe maar die zal worden opgebouwd in een Max Moritz Jagermeister versie.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW008_zps3ac7bb01

Als ik zeg " alle versies" dan bedoel ik dat ook zo.
Alhoewel de allereerste nog op de kop zien te tikken zal nooit haalbaar zijn maar Nilsken bood een tijdje geleden zijn 49400 30anniversary Porsche aan en kon natuurlijk niet aan deze zeldzaamheid weerstaan

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW004_zps03f6b67b

Ik begin stilletjes aan een reputatie als colletioneur op te bouwen en daar het RC wereldje klein is dit ook bekend en komt er soms een onweerstaanbaar aanbod bij mij terecht en als de prijs dan nog niet buitensporig is dan is daar natuurlijk moeilijk om aan te weerstaan. Hier de tweede generatie TamTech NIB.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW003_zpsa5eb39c2

JAWS...

Op doktersadvies, meer vis op het menu dus heb ik zijn advies op gevolgd en gezorgd dat er een haai op mn bord terecht kwam, ik had al de gewone FAV en de Wild One en deze lijkt mij een goede aanvulling. De Wild One is gebouwd en daar is heel wat werk ingekropen en ik vind het zonde om er mee te rijden, spijtig want het is een heel plezant chassis om mee te rijden. Deze Shark Mouth zal echter niet van vele meters gespaard blijven.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW001_zps43a4910c

Niet allemaal beestjes maar toen Tamico als "angebot der woche" een Mitsubischi Montero aanbood voor een belachelijk lage prijs van 69,99€ moest ik niet lang twijfelen als je weet dat een Lunch box al snel 100€ kost. Om de verzendingskosten te spreiden heb ik nog een paar items van mn verlanglijst gescrapt en  de Holiday Buggy Red edition bij besteld en ook ook nog een ander beestje; een Candy green Grasshopper.
Een Grasshopper zegt mij niks maar ik heb een zwak voor speciale versies Cool

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 28 NEW009_zpsa00023ef

Roodkapje en de...... Wolf
Als afsluiter en hoe kan het ook anders,...nog een beestje namelijk een limited edition van de M.A.N. Wolf met extra hop-up's.
Deze is de duurste versie maar komt goedkoper uit dan een standaard versie met dezelfde opties en vooral; de decals zijn niet afzonderlijk verkrijgbaar. dit wordt een grensverleggend project.

Ik hoop dat jullie dit " patsje" niet bij de beesten af vind, ik ben het laatste half jaar zeer braaf geweest op dat vlak maar het moest er een keer uit, ge kunt dat niet blijven ophouden hé Razz
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van magic2002 vr 14 jun 2013 - 15:49

uuuhhhh iemand de loterij gewonnen??? wow das een aardige pats hoggy..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Bericht van Hoggy vr 14 jun 2013 - 16:15

magic2002 schreef:uuuhhhh iemand de loterij gewonnen??? wow das een aardige pats hoggy..

Bijlange niet Magic, niks lotto !
Het was al meer dan een half jaar geleden dat ik nog een pats gepost had maar dat betekent niet dat ik stil zit he.
Als ik de lotto had gewonnen dan zou de patstopic te klein zijn en mijn huis ook.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Bericht van Nobody vr 14 jun 2013 - 17:55

Verzamelaar??????

Een zoölogische afwijking ja!

K'ben wel jaloers op enkele van je voertuigen.Embarassed
Maar kan niet kiezen op welke LaughingLaughing

Mooie aanwinsten.Wink

N

Laatst aangepast door Nobody op vr 14 jun 2013 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelling)
Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875

Bericht van Skiep vr 14 jun 2013 - 18:04

karel47 schreef:na een ruil met cees werd deze Hummvee bij lij thuis afgeleverd met camion en oplegger  Shocked  Rolling Eyes  eugh laten we houden bij een pakketje  lol  

Moest Cees in hun naam bedanken om de mooie bouw die hij hier neerzette, is klassewerk cees wederom ... hier gaat niet veel verandering in komen en hoef hem nooit af te kuisen staat mooi vuil   Razz Mad  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  

kunnen deze troepen ook ingezet worden als 'bodyguards', er is een diplomaat die vijandelijk gebied moet verlaten, hij heeft vervoer, maar het is slechts een civiel voertuig en geen verdere verdediging Very Happy

On topic: een nieuwe servo en extra receiver voor de DX3C (nieuwe zender heb k voor vaderdag gekregen Very Happy ) zijn niet meteen het posten waard, maar het ging mij dus vooral over bovenstaande opmerking Wink

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300

Bericht van LazyFatCat vr 14 jun 2013 - 18:49

Knappe megapats weer, Hoggy.Wink

Laatst aangepast door LazyFatCat op za 15 jun 2013 - 15:15; in totaal 1 keer bewerkt
LazyFatCat
LazyFatCat
Regular
Regular

Aantal berichten : 268

http://tamiyaweb.com/

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: