Ook een CMX voor mij!
+9
schippertje
char-vld
rataplan
lampje22
slashplayer
tamiyatony
magic2002
Cornholio
Bas
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ook een CMX voor mij!
Heb er nog wel eentje liggen dat erop past
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Ah ja, maar iedereen kan een roofrack kopen he... Ik wil iets máken :pnilsken schreef:Heb er nog wel eentje liggen dat erop past
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
De stukjes beschadigingen van zondag zijn weer bijgeverfd en de wagen staat er weer goed bij.
Toch nog een detail toegevoegd, 3D geprint doosje met 2D geprinte Thundershot cover, geplastificeerd. Zit vastgevezen op de bak en verbergt zo ook een vijsje voor de montage van de bak.
Nog eens nagedacht over een roof rack. Misschien ga ik er toch helemaal geen op zetten, en hou ik het bij een lightbar. Zo is het ook op mijn SCX en dat bevalt me wel. Dus maar snel een lightbar ontworpen en geprint, dit is het prototype. Plaats voor 18 LEDs, die er nog moeten inkomen. Verder zo compact en nauwsluitend mogelijk gemaakt...
De zwarte ligt al klaar maar ook daarin zitten nog geen LEDs. Maar we zijn bezig...
Toch nog een detail toegevoegd, 3D geprint doosje met 2D geprinte Thundershot cover, geplastificeerd. Zit vastgevezen op de bak en verbergt zo ook een vijsje voor de montage van de bak.
Nog eens nagedacht over een roof rack. Misschien ga ik er toch helemaal geen op zetten, en hou ik het bij een lightbar. Zo is het ook op mijn SCX en dat bevalt me wel. Dus maar snel een lightbar ontworpen en geprint, dit is het prototype. Plaats voor 18 LEDs, die er nog moeten inkomen. Verder zo compact en nauwsluitend mogelijk gemaakt...
De zwarte ligt al klaar maar ook daarin zitten nog geen LEDs. Maar we zijn bezig...
Bas- Beyond salvation
Goed bezig! Seg vraagje, kan je die plastiek van 3D printer verven, en zo ja welke verf best gebruiken?
nilsken- Addict
als ik mag effe invoegen derop, ja maar zet eerst even een laagje plastiek primer
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Goed dat ge inpikt, want ik zou het niet weten De dingen die ik al geverfd heb komen wel los, maar was wel gewoon acrylverf, zonder primer.Boussini schreef:als ik mag effe invoegen derop, ja maar zet eerst even een laagje plastiek primer
Bas- Beyond salvation
Boussini schreef:als ik mag effe invoegen derop, ja maar zet eerst even een laagje plastiek primer
Primer van tamiya of toch die van bijvoorbeeld motip?
nilsken- Addict
die van Tamiya is supergoed maar ook duur.
bij den Action verkopen ze dat ook, maar daar dat zal niet dezelfde kwaliteit zijn natuurlijk.
bij den Action verkopen ze dat ook, maar daar dat zal niet dezelfde kwaliteit zijn natuurlijk.
slashplayer- Regular
- Aantal berichten : 377
ik gebruik er van finexa, en de transparante plastic primer van motip, no probs daarmee ,
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Met die va Motip heb ik eens een poging gedaan op een Tamiya hardbody, komt stilaan toch los. Maar kan ook aan mij liggen ze. Zal het eens proberen ermee, en zal het resultaat laten weten :-)
nilsken- Addict
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wraith rockracer, klaar voor Edegem! (alsof je er ooit klaar voor bent)
» ik rem wel voor dieren
» Ik stel me voor
» Interessante aanbiedingen of PLUG IT
» Klaar voor WTT X
» ik rem wel voor dieren
» Ik stel me voor
» Interessante aanbiedingen of PLUG IT
» Klaar voor WTT X
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: