Wraith rockracer, klaar voor Edegem! (alsof je er ooit klaar voor bent)
+15
crissypaint
PEETVALK
voske
rookie73
Cornholio
Boussini
Hoggy
Toyobart
Steven
dean
rataplan
magic2002
Bas
Verdion
RickvS
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wraith rockracer, klaar voor Edegem! (alsof je er ooit klaar voor bent)
Hi Vrienden,
Ook ik ben voor de Wraith gevallen, volgens mij het ideale ding om het gat tussen mijn Exo en scalers op te vullen, plan is om iets te bouwen waarmee je lekker een bospad af kunt knallen en in het algemeen kunt misdragen
Toen hij onderweg was heb ik natuurlijk overal info verzameld, velen zien er een crawler in, ik niet ik denk dat er dan betere keuzes zijn als begin, uiteindelijk vond ik op TG het bouwverslag van RC4WD en alhoewel ik een hekel heb aan na-apen hoef je ook het wiel niet 2x uit te vinden, dus heb ik er het een en ander van overgenomen.
Hij wordt iets lager, er komt een 10.5T brushless in met een Savox servo en Junfac assen, de meegeleverde kitassen zijn echter beter dan ik dacht dus zijn mooi voor een toekomstig scalertje.
Om iets lager uit te komen heb ik de link/shock bevestiging op de assen omgedraait, iets kortere alu shocks met 20wt gevuld en gemonteerd en nu is de Wraith rondom 18mm lager, als hij straks rijdt weet ik pas of dat zo blijft of misschien nog lager moet.
Het bouwt makkelijk weg allemaal, goede manual en veel minder verwijzingen naar upgrade parts dan in de Exo manual, dus na een dag was het chassis klaar, dit weekend aan de gang met de bovenkant en daar heb ik echt zin in.
Nog geen idee hoe hij eruit komt te zien, maar ik neig naar een matzwarte faded paintjob die zijn naam eer aan doet, Wraith betekend spookverschijning of geest, gecombineerd met uber psycho Willy achter het stuur moet dat toch iets leuks opleveren, maar we zien wel.
Chassis:
Later meer, fijn weekend allemaal!
Ook ik ben voor de Wraith gevallen, volgens mij het ideale ding om het gat tussen mijn Exo en scalers op te vullen, plan is om iets te bouwen waarmee je lekker een bospad af kunt knallen en in het algemeen kunt misdragen
Toen hij onderweg was heb ik natuurlijk overal info verzameld, velen zien er een crawler in, ik niet ik denk dat er dan betere keuzes zijn als begin, uiteindelijk vond ik op TG het bouwverslag van RC4WD en alhoewel ik een hekel heb aan na-apen hoef je ook het wiel niet 2x uit te vinden, dus heb ik er het een en ander van overgenomen.
Hij wordt iets lager, er komt een 10.5T brushless in met een Savox servo en Junfac assen, de meegeleverde kitassen zijn echter beter dan ik dacht dus zijn mooi voor een toekomstig scalertje.
Om iets lager uit te komen heb ik de link/shock bevestiging op de assen omgedraait, iets kortere alu shocks met 20wt gevuld en gemonteerd en nu is de Wraith rondom 18mm lager, als hij straks rijdt weet ik pas of dat zo blijft of misschien nog lager moet.
Het bouwt makkelijk weg allemaal, goede manual en veel minder verwijzingen naar upgrade parts dan in de Exo manual, dus na een dag was het chassis klaar, dit weekend aan de gang met de bovenkant en daar heb ik echt zin in.
Nog geen idee hoe hij eruit komt te zien, maar ik neig naar een matzwarte faded paintjob die zijn naam eer aan doet, Wraith betekend spookverschijning of geest, gecombineerd met uber psycho Willy achter het stuur moet dat toch iets leuks opleveren, maar we zien wel.
Chassis:
Later meer, fijn weekend allemaal!
Laatst aangepast door RickvS op di 11 sep 2012 - 16:50; in totaal 8 keer bewerkt
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: Wraith rockracer, klaar voor Edegem! (alsof je er ooit klaar voor bent)
bah, t wraith gevoel begint bij mij weer te kriebelen als ik dit zie... dammit.
iemand een Avante nodig???
iemand een Avante nodig???
Verdion- Initiate
- Aantal berichten : 183
Willy heeft besloten dat het een coupeversie moest worden, hakken en zagen dus:
RickvS- Regular
hmmm proper opgelost, meestal worden er gewoon links tussen gezet. Dit is wel apart
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
staat hier ook nog op de planning ........ ooit..
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
oei,dan is de myne niet netjes,maar vuil?LOL
dean- Initiate
- Aantal berichten : 149
De bestuurder voor de Wraith is klaar, na jaren in een onbestuurbaar Jeepje rondgereden te hebben in afwachting van iets beters kreeg hij een flower power vw bus, meer was er niet nodig voor een overstap naar iets wat meer bij zijn karakter past.....
....Some say he was born on august 6th 1945 and not one but two stars appeared in the far eastern sky, we don't know...... All whe know he's not the Stig but Psycho Willy!
Sinds z'n transfer is wel duidelijk geworden dat hij qua ontwikkeling nog wat in te halen heeft, zo heeft hij een absurde obsessie ontwikkeld voor films zoals 300 en Chainsaw Massacre, en blert er op volle sterkte heel de dag jaren 80 hardrock zoals Motorhead.
En hij heeft ook een donker kantje, hij heeft Barbie's Corvette gestolen en platgereden en haar daarna onzedelijk betast, Ken die te hulp schoot ziet er nu uit als moderne kunst, het is afwachten hoe dit allemaal afloopt...
....Some say he was born on august 6th 1945 and not one but two stars appeared in the far eastern sky, we don't know...... All whe know he's not the Stig but Psycho Willy!
Sinds z'n transfer is wel duidelijk geworden dat hij qua ontwikkeling nog wat in te halen heeft, zo heeft hij een absurde obsessie ontwikkeld voor films zoals 300 en Chainsaw Massacre, en blert er op volle sterkte heel de dag jaren 80 hardrock zoals Motorhead.
En hij heeft ook een donker kantje, hij heeft Barbie's Corvette gestolen en platgereden en haar daarna onzedelijk betast, Ken die te hulp schoot ziet er nu uit als moderne kunst, het is afwachten hoe dit allemaal afloopt...
RickvS- Regular
COOLLLL !!!!
Ben benieuwd naar het vervolg!
Steven- Regular
- Aantal berichten : 360
strakke willy
ben ook bezig met men willy zijn facepaint
ben ook bezig met men willy zijn facepaint
rataplan- VRCP Crew
Interieur zo goed als klaar jongens, misschien nog een geweer ofzo maar his weapon of choice ligt naast hem, brrrr:
RickvS- Regular
Gho ( stel nu even een moment stilte voor ) gho
Nog wat meer stilte
Aaaargh das mooi gedaan
Nog wat meer stilte
Aaaargh das mooi gedaan
rataplan- VRCP Crew
Ah , een NOS fles , een leuk speeltje inderdaad
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Hey you, don't be silly, put a wraith around your Willy!
(linkje)
Ziet er een gemene Willy uit, ben al benieuwd naar de rest van de wagen. Komt hij mee naar Edegem?
(linkje)
Ziet er een gemene Willy uit, ben al benieuwd naar de rest van de wagen. Komt hij mee naar Edegem?
Bas- Beyond salvation
Uiteraard! We liggen op stoom ervoor, met of zonder rubber
Wou alleen dat ik 's inspiratie kreeg voor de buitenkant....
Wou alleen dat ik 's inspiratie kreeg voor de buitenkant....
RickvS- Regular
Bas- Beyond salvation
Goed idee, ik had al in mijn hoofd om het minimalistisch te houden, ik kan dat wel faded paint met roestsporen, alleen heb ik dat al vaker gedaan, ik wil niet bekend staan als one trick pony
Aan de andere kant, het interieur schreeuwt erom......
Aan de andere kant, het interieur schreeuwt erom......
RickvS- Regular
Ben benieuwd wat het gaat worden .
Heb men idee voor rick even via pb gestuurd .
Sucses met het vinden van een leuk thema
Heb men idee voor rick even via pb gestuurd .
Sucses met het vinden van een leuk thema
rataplan- VRCP Crew
Ik maak effe een tekeningetje van uw idee Rata, dan weet ik meer!
Bedankt in ieder geval!
Bedankt in ieder geval!
RickvS- Regular
Nu lag ik effe naast de bank, hilarischRickvS schreef:De bestuurder voor de Wraith is klaar, na jaren in een onbestuurbaar Jeepje rondgereden te hebben in afwachting van iets beters kreeg hij een flower power vw bus, meer was er niet nodig voor een overstap naar iets wat meer bij zijn karakter past.....
Net zoals ik voorspeld, way behind AMAZING
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
ziet er weer kunstig uit
nice job
nice job
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
This is gonna be sweet!
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
En en al vorderingen want ben niet echt een beetje nieuwschierig hoor .
Maar gewoon razend nieuwschierig
Maar gewoon razend nieuwschierig
rataplan- VRCP Crew
Rustig rata , bij de rick komt dat altijd in orde
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
Update, nog geen verf Rata..... Maar de rest is klaar, ik heb de paintjob voor het laatst bewaard, nog een dingetje aangepast, ik heb de firewall van het interieur teruggebracht en wat steviger gemaakt:
Later meer!
Later meer!
RickvS- Regular
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hummer 6x6, klaar voor Edegem!
» Klaar voor WTT X
» Klaar voor Waasmunster
» Een echte rally dakar Touareg, update finished 20Aug 2012
» Wraith meet in Edegem 1-12-2013
» Klaar voor WTT X