Tami Toyota Tundra
+12
rataplan
Boussini
Frakke393
karel47
Nobody
Cornholio
GhostCrawler
Bas
Hoggy
SuzukiSamurai
Skiep
tamiya2000
16 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Tami Toyota Tundra
Ja lap, daar zal minstens nog 50€ bij komen aan invoerkosten, onze dierbare vrienden van de douane hebben ook graag hun procentje.......broadsword1986 schreef:
Ai customs clearance...
Heel erg slechte ervaringen mee...
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Zal 1 van de laatste keren zijn dat ik dan in de USA zal bestellen :p
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
pfff ik had van de week nog eens prijs... Een modelbouwkit van €18 + €13 verzending. Plus dan nog €20 taksen erop...
Het is dat die hier niet te vinden is, anders had ik em wel in de modelbouwwinkel gaan halen.
Veel geluk met de jouwe!
Het is dat die hier niet te vinden is, anders had ik em wel in de modelbouwwinkel gaan halen.
Veel geluk met de jouwe!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
yep hetzelfde voorgehad met de m06 kever
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Er staat nu 2x customs clearance
BELGIUM
Processed Through Sort Facility September 13, 2013 - 12:58 pm
Customs Clearance September 13, 2013 - 8:57 pm
Customs Clearance September 16, 2013 - 6:41 pm
BELGIUM
Processed Through Sort Facility September 13, 2013 - 12:58 pm
Customs Clearance September 13, 2013 - 8:57 pm
Customs Clearance September 16, 2013 - 6:41 pm
tamiya2000- Regular
uhoh, hopelijk geen dubbele factuur.
ik heb ook weer prijs. pakketje van asiatees, mocht ik vandaag meteen de factuur opsturen naar de "vrienden" van de douane...
ik heb ook weer prijs. pakketje van asiatees, mocht ik vandaag meteen de factuur opsturen naar de "vrienden" van de douane...
broadsword1986- Initiate
- Aantal berichten : 84
Is gewoon schandalig
tamiya2000- Regular
Als je ziet wat ze mij eerst wouden aanrekenen wel ja.
180€ kosten op een pakket van 200$...
180€ kosten op een pakket van 200$...
broadsword1986- Initiate
- Aantal berichten : 84
dus ge hebt bijna het dubbele betaald voor hetgene je gekocht hebt :S
UPDATE:
Customs clearance processing complete September 19, 2013 - 2:50 pm
Woohoo *stuiter stuiter* Zal nu wel rap gaan zeker???
UPDATE:
Customs clearance processing complete September 19, 2013 - 2:50 pm
Woohoo *stuiter stuiter* Zal nu wel rap gaan zeker???
Laatst aangepast door tamiya2000 op do 19 sep 2013 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : update)
tamiya2000- Regular
Pakje toegekomen, taks was net geen 22euro, kan ik mee leven.
heb het al aan mijn kl...ten met de bladveren :/
Ik dacht dat dat dezelfde maat was allemaal. grr
heb het al aan mijn kl...ten met de bladveren :/
Ik dacht dat dat dezelfde maat was allemaal. grr
tamiya2000- Regular
Zijn deze dan langer???
voor de Hi-Lift heb ik vermoedelijk de rode liggen, mag je gerust eens lenen om het verschil uit te testen.
De velgen zijn dus dan ook geleverd en kan je de Tundra op andere sloffen zetten, benieuwd naar het resultaat.
De banden op de beadlocks monteren is een prutswerkje, het kan helpen als je eerst 2 langere schroeven gebruikt.
Als het niet vlot lukt > s.o.s. Hoggy.
voor de Hi-Lift heb ik vermoedelijk de rode liggen, mag je gerust eens lenen om het verschil uit te testen.
De velgen zijn dus dan ook geleverd en kan je de Tundra op andere sloffen zetten, benieuwd naar het resultaat.
De banden op de beadlocks monteren is een prutswerkje, het kan helpen als je eerst 2 langere schroeven gebruikt.
Als het niet vlot lukt > s.o.s. Hoggy.
Hoggy- Addict
Hey Hoggy
Zie hier het resultaat
Moet zeggen dat het er stoer uitziet, heb eens wat rondjes gereden op de vloer en de banden zijn heel wiebelig, alsof ik op een pudding rij, zal wat solider zijn met moussekes er in. We zullen zien op WTT wat ze waard zijn die velgen.
Was inderdaad een prutswerk in het begin, maar eens ik het vast had hoe het beste ging ging het redelijk snel, als ge bij de eerste 2 vijzen de velg goed samen duwt met je vingers gaat het nog makkelijk. Bij sturen schuren de banden tegen de opstapjes aan de zijkant, dat word dus inkorten.
De bladveren zijn idd te lang, nogtans op de de site van RC4WD staat dat ze passen op een F350 en Hilux. die hebben toch, behalve de lengte van het chassis, dezelfde afmetingen van assen en veren enzo???
Zie hier het resultaat
Moet zeggen dat het er stoer uitziet, heb eens wat rondjes gereden op de vloer en de banden zijn heel wiebelig, alsof ik op een pudding rij, zal wat solider zijn met moussekes er in. We zullen zien op WTT wat ze waard zijn die velgen.
Was inderdaad een prutswerk in het begin, maar eens ik het vast had hoe het beste ging ging het redelijk snel, als ge bij de eerste 2 vijzen de velg goed samen duwt met je vingers gaat het nog makkelijk. Bij sturen schuren de banden tegen de opstapjes aan de zijkant, dat word dus inkorten.
De bladveren zijn idd te lang, nogtans op de de site van RC4WD staat dat ze passen op een F350 en Hilux. die hebben toch, behalve de lengte van het chassis, dezelfde afmetingen van assen en veren enzo???
tamiya2000- Regular
Dat ziet er inderdaad al heel wat imposanter uit dan met de originele banden en velgen.
Echte bijterkes zo te zien en doordat ze zo zacht zijn gaan ze beter hun tanden in de oneffen grond kunnen zetten,dus nog beter grip.
Pech met uw bladveren, ik heb die van mij gevonden en de centers staan op 120 mm van elkaar.
Misschien zijn het dezelfde ?
Echte bijterkes zo te zien en doordat ze zo zacht zijn gaan ze beter hun tanden in de oneffen grond kunnen zetten,dus nog beter grip.
Pech met uw bladveren, ik heb die van mij gevonden en de centers staan op 120 mm van elkaar.
Misschien zijn het dezelfde ?
Hoggy- Addict
Zijn idd dezelfde maatje, ben dus niks met mijn bladveren
Ben benieuwd om de banden goed te testen, WTT, kom maar af
Ben benieuwd om de banden goed te testen, WTT, kom maar af
tamiya2000- Regular
Ziet er super uit!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
de bladveren van de tundra zijn vooraan niet hetzelfde als de highlux en f350 heren
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Thanx guys;) Bij deze heb ik dit nu ondervonden
Nuja, sh*t happens
Nuja, sh*t happens
tamiya2000- Regular
Zelf heb ik geen ervaring met beadlocks, maar volgens wat ik gehoord heb op WTT VII zijn beadlocks niet altijd even goed. Soms kan je ze niet genoeg spannen zodat de velg draait in de band. Persoonlijk zo k beadlocks zetten voor de look, maar toch nog een druppeltje lijm eraan om alles goed vast te zetten. Kwestie van zeker te zijn
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Dit is ook mijn eerste set beadlocks ooit, dus is ook beetje tasten in het duister voor me. Vind het qua look deze stalen velgen allesinds goed geslaagd. Druppeltje lijm zal zeker ook wel helpen.
tamiya2000- Regular
Het koetswerk ziet er heel mooie uit.
Knap gedaan.
N
Knap gedaan.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
tamiya2000- Regular
Naais Sander very naais
Op die manier is het bouwplezier aan de Tundra nog lang niet ten einde en je kan op 2 manieren te werk gaan, ofwel bouw je vanop het originele puck-up bed ofwel start je helemaal opnieuw vanaf het chassis
Op die manier is het bouwplezier aan de Tundra nog lang niet ten einde en je kan op 2 manieren te werk gaan, ofwel bouw je vanop het originele puck-up bed ofwel start je helemaal opnieuw vanaf het chassis
Hoggy- Addict
Nog nooit problemen gehad met beadlocks. Zou zeker niet terug willen naar gelijmde velgen. Er zit wel verschil op sommige beadlocks, en zeker op de banden. Denk dat het ronddraaien in de velg dat je eerder opnoemde eerder aan de band dan de velg te wijten is.
Bij mijn spyder wraith zitten ook beadlocks. De originele band trek je zo uit de beadlock, zonder moeite. De baja claws erop gezet en deze krijg je er niet uitgetrokken ;-)
Bij mijn spyder wraith zitten ook beadlocks. De originele band trek je zo uit de beadlock, zonder moeite. De baja claws erop gezet en deze krijg je er niet uitgetrokken ;-)
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ombouw van mn scx10 tundra naar hilux
» Toyota Tundra op Axial chassis
» Toyota Tundra high-lift
» Toyota FJ Cruiser op CC-01 nr.2
» Cornholio's MST CMX Toyota FJ Cruiser
» Toyota Tundra op Axial chassis
» Toyota Tundra high-lift
» Toyota FJ Cruiser op CC-01 nr.2