Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)
Had je tog al eens gezegd dar het geen top crawler was
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
En dat klopt dus inderdaad
Achja, we hebben hier ook niet echt topcrawlers nodig in vlaanderen natuurlijk
Qua kunnen zal er weinig beter zijn dan een xr10 vermoed ik maar die zijn natuurlijk ook niet de goedkoopste + de gmade ziet er mooier uit imo. Beetje aanpassen en dan komen we er al wel een eind mee hoop ik
Achja, we hebben hier ook niet echt topcrawlers nodig in vlaanderen natuurlijk
Qua kunnen zal er weinig beter zijn dan een xr10 vermoed ik maar die zijn natuurlijk ook niet de goedkoopste + de gmade ziet er mooier uit imo. Beetje aanpassen en dan komen we er al wel een eind mee hoop ik
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Den gmade is gewoon heerlijk
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Prachtige aanwinst Cornholio, Ik vond de G-Made ook altijd al iets hebben en gelukkig voor u kon ik aan de verleiding weerstaan om toe te happen.
veel plezier ermee C
veel plezier ermee C
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Ik heb die in een doosje klaar voor verzending zien liggen bij de vorige eigenaar
De regelaar en motor die ik gekocht heb werken perfect, niets op aan te merken. k Hoop dat je evenveel (of meer) plezier hebt van jouw aankoop.
De regelaar en motor die ik gekocht heb werken perfect, niets op aan te merken. k Hoop dat je evenveel (of meer) plezier hebt van jouw aankoop.
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Cornholio- Addict
Link:
https://2img.net/r/ihimizer/img577/4027/fkhs.jpg
Nieuwe gearbox voor de wild willy,je ziet wel waarom :p!
Had hem al een paar keer gerepareerdtot hij niet meer te gebruiken was ,dus nu maar een nieuwe gekocht met een 540 motor inbegrepen !
https://2img.net/r/ihimizer/img577/4027/fkhs.jpg
Nieuwe gearbox voor de wild willy,je ziet wel waarom :p!
Had hem al een paar keer gerepareerdtot hij niet meer te gebruiken was ,dus nu maar een nieuwe gekocht met een 540 motor inbegrepen !
WildeWillie- Initiate
- Aantal berichten : 48
hoe krijg je da voor elkaar... ik heb mijn ww op 5.5t brushless op lipo.. maar da heb ik nog nie voor elkaar..
magic2002 schreef:hoe krijg je da voor elkaar... ik heb mijn ww op 5.5t brushless op lipo.. maar da heb ik nog nie voor elkaar..
Gewoon de ziel uit het voertuig bashen:er was in het begin een klein "krak" in maar na het vele repareren heeft de gearbox het uiteindelijk begeven!
En ik zie nu pas dat er nog plastik lagers in de gearbox zaten dus zal morgen naar de bijzijnde hobbyshop gaan en lagertjes kopen
Wat heb jij al van schade gehad aan de ww?
WildeWillie- Initiate
- Aantal berichten : 48
alleen het main chassis gebroken, voor precies onder de servo, verder alleen elektronica en wat lagers versleten.. en oja een dogbone in 2.... en ik denk dat ik gerust kan zeggen dat mijne wild willie echt nooit ontzien is.. sterker nog.. de meeste zijn niet zo wild... hier een filmpje uit 2009.. en da gaat eigenlijk altijd zo.. alleen nie altijd op beton.. https://www.youtube.com/watch?v=POVUkePvql0
maar allee back on topic...
maar allee back on topic...
Spoedig herstel gewenst voor Wild Willy ,Pierre.
Controleer ook uw diff outdrives op slijtage als je dan toch lagers monteert, zo te zien aan de slijtage van de plastic lagers gaan deze vermoedelijk ook niet meer optimaal zijn.
P.S. @ Rata & Magic
Een "Lunchbox for dummies" topic is er al, misschien een goed idee om een dergelijk Wild Willy topic op te starten
Jullie zijn alvast de ervaringsdeskundigen bij uitstek om de klus te klaren en ik ben er vrij zeker van dat dit met veel belangstelling zal gevolgd worden.
Controleer ook uw diff outdrives op slijtage als je dan toch lagers monteert, zo te zien aan de slijtage van de plastic lagers gaan deze vermoedelijk ook niet meer optimaal zijn.
P.S. @ Rata & Magic
Een "Lunchbox for dummies" topic is er al, misschien een goed idee om een dergelijk Wild Willy topic op te starten
Jullie zijn alvast de ervaringsdeskundigen bij uitstek om de klus te klaren en ik ben er vrij zeker van dat dit met veel belangstelling zal gevolgd worden.
Laatst aangepast door Hoggy op ma 26 aug 2013 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy- Addict
Een Wild Willy topic for speed and mayhem junkies gaat dat dan worden
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
En... mijn vernieuwde pats!
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
knap en gaan we die zien op de WTT;)
Laatst aangepast door crissypaint op ma 26 aug 2013 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Cornholio- Addict
Dank heren en ja die komt ook naar Edegem, het is voor mijn zoontje ter vervanging van zijn Wraith.
Hottwheels- Regular
Nostalgica, FOX on the run
De Fox is in een ver verleden ooit één van mijn eerste Tamiya's geweest en het kon ook niet anders dan dat er een vervanger in huis moest komen, dus komt er nog een "beesje" bij in "Hoggy's RC zoo". de FOX was zowat de 2WD tegenhanger van de 4WD HotShot en de hydraulische monodemper vooraan anex stabilazer set was heel innovatief voor zijn tijd. Ik kan niet wachten om deze te bouwen maar eerst enkele andere projecten afwerken, het bouwverslag-rijimpressie van deze zien jullie wel langskomen.
Beetje een omgekeerde wereld, de puppie heeft een teef gebaard........Ik had de TamTech FOX reeds in mijn collectie en nu komt er nog een "grown up" versie bij
Tamiya FOX promotional movie. I can't wait to drive this fancy FOX
Take a look under the hood
Enjoy my RC friends
De Fox is in een ver verleden ooit één van mijn eerste Tamiya's geweest en het kon ook niet anders dan dat er een vervanger in huis moest komen, dus komt er nog een "beesje" bij in "Hoggy's RC zoo". de FOX was zowat de 2WD tegenhanger van de 4WD HotShot en de hydraulische monodemper vooraan anex stabilazer set was heel innovatief voor zijn tijd. Ik kan niet wachten om deze te bouwen maar eerst enkele andere projecten afwerken, het bouwverslag-rijimpressie van deze zien jullie wel langskomen.
Beetje een omgekeerde wereld, de puppie heeft een teef gebaard........Ik had de TamTech FOX reeds in mijn collectie en nu komt er nog een "grown up" versie bij
Tamiya FOX promotional movie. I can't wait to drive this fancy FOX
Take a look under the hood
Enjoy my RC friends
Laatst aangepast door Hoggy op vr 30 aug 2013 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy- Addict
Das een knappe Fox teef Hoggy, zo'n mooie donor moedertje is nooit weg B-)
Hottwheels- Regular
Thanks DuongHottwheels schreef:Das een knappe Fox teef Hoggy, zo'n mooie donor moedertje is nooit weg B-)
De originele heb ik helaas niet meer, in het verleden heeft er veel plaats moeten ruimen voor budget omwille van andere Tamiya's die hetzelfde lot beschoren waren, van sommige heb ik nu heel veel spijt dat ik ze ooit heb verkocht
Hoggy- Addict
Hoggy schreef:Thanks DuongHottwheels schreef:Das een knappe Fox teef Hoggy, zo'n mooie donor moedertje is nooit weg B-)
De originele heb ik helaas niet meer, in het verleden heeft er veel plaats moeten ruimen voor budget omwille van andere Tamiya's die hetzelfde lot beschoren waren, van sommige heb ik nu heel veel spijt dat ik ze ooit heb verkocht
Dat ik 25j geleden mijn 30 tamiya's verkocht heb, heb ik eigenlijk alleen maar spijt van dat ik mijn Bruiser, Hilux, Mountaineer en vooral mijn lievelingsauto de Blazing Blazer heb verkocht...
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Mooie Fox. Ik sluit me aan bij Ranger Joe... Mijn groene porche (de eerste 3RC van tamiya), stadium thunder, frog en originele clod buster mis ik nog steeds enorm
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Ik ben in principe tegen vossenjacht maar deze zou ik ook wel najagen.
Altijd leuk om zo'n oud model terug te zien.
Deze zou zelfs redelijk hetzelfde zijn gebleven. Enkel iets gewijzigd aan de achterophanging?
Nog niet zo lang geleden mijn afgeleefde Fox terug wat opgepoetst, en ik ben wel benieuwd wat de verschillen zijn.
Ik wacht op het bouwverslag
Deze zou zelfs redelijk hetzelfde zijn gebleven. Enkel iets gewijzigd aan de achterophanging?
Nog niet zo lang geleden mijn afgeleefde Fox terug wat opgepoetst, en ik ben wel benieuwd wat de verschillen zijn.
Ik wacht op het bouwverslag
Zolgrod- Initiate
- Aantal berichten : 41
Ah de Fox... De allereerste keer dat ik in aanraking kwam met professionele RC wagens was op een braderij in Lier. Daar waren er een paar aan het rijden, oa de Fox , de Bigwig en de Falcon. Die Fox reed iedereen naar huis, zo snel en stabiel was hij. Superkarretje, blijkbaar. En toch... heb ik er nooit veel voor gevoeld. Ik vind hem wel knap enzo, maar 2WD is al niet zo m'n ding, dus deze laat ik liggen. Wat niet wil zeggen dat ik niet uitkijk naar het omvangrijke bouwverslag dat Hoggy ongetwijfeld zal schrijven hierover
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Permissies van dit forum: