Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin!
+17
Silverpijl (Eddy)
Toyobart
GhostCrawler
nilsken
Bas
Joppe
crissypaint
Arjan
magic2002
M02GT1F103LM
Rocco.
Jack
RickvS
rataplan
Ranger Joe
StefCross
Boussini
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin!
Geen fan van het kleurenschema, maar voor de rest... sweet!
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Oke vrienden, het eerste gebruikelijke rondje in de tuin zit erop, en het valt niet tegen, de Ezrun is even wennen, echt heel langzaam vooruit kruipen lukt niet echt en ik betwijfel of dat met een gesensorde opzet beter wordt, maar voor de rest lijkt het in niets op een 3 speed qua rijden.
Het belangrijkste, veel lol tijdens het rijden, dit soort auto's doet je glimlachen.
De velgen zaten erop en zijn (denk ik) 1.9 axial's en dezelfde kleur als de auto gespoten, de banden zijn Proline Flat Irons, ik heb 2.2's geprobeerd maar die zijn te groot in deze opzet, ooit zal ik nog wel 's een cm lagere veren proberen.
De spiegeltjes had ik nog ergens van rondslingeren, zijn een stuk kleiner dan de originele en wat mij betreft wat meer racey.
De gewonnen ruimte in de achterkant, jerrycans, toolcase en een tank met brandblusser voor een beetje scale look, de inkijk in de cabine vindt ik zelf wel grappig, door de lijnen van de achterdeuren te laten verdwijnen lijkt het alsof het zo bedoelt is.
En zo werkt het met de banden:
Het rallyraampje is homemade, nu kan ik de regelaar erachter zien en horen:
Hij zal erbij zijn in Edegem, bedankt voor het kijken vrienden!
Groeten Rick
Het belangrijkste, veel lol tijdens het rijden, dit soort auto's doet je glimlachen.
De velgen zaten erop en zijn (denk ik) 1.9 axial's en dezelfde kleur als de auto gespoten, de banden zijn Proline Flat Irons, ik heb 2.2's geprobeerd maar die zijn te groot in deze opzet, ooit zal ik nog wel 's een cm lagere veren proberen.
De spiegeltjes had ik nog ergens van rondslingeren, zijn een stuk kleiner dan de originele en wat mij betreft wat meer racey.
De gewonnen ruimte in de achterkant, jerrycans, toolcase en een tank met brandblusser voor een beetje scale look, de inkijk in de cabine vindt ik zelf wel grappig, door de lijnen van de achterdeuren te laten verdwijnen lijkt het alsof het zo bedoelt is.
En zo werkt het met de banden:
Het rallyraampje is homemade, nu kan ik de regelaar erachter zien en horen:
Hij zal erbij zijn in Edegem, bedankt voor het kijken vrienden!
Groeten Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Geweldig, bijna zonde om mee te rijden!!
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
Bangelijk
Sponsorstickers maken hem af.
Sponsorstickers maken hem af.
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
geweldige auto ik vind de kleuren cool.
voske- Regular
- Aantal berichten : 363
Onwaarschijnlijk knap ding alweer...
Ook een goed idee om de band in 2 te snijden, geeft een illusie van diepte die er eigenlijk niet is.
Een mogelijke oplossing voor het coggen bij het traag rijden kan een outrunner zijn, die hebben er veel minder last van, maar ik weet niet of dat ooit al in een 3-speed geprobeerd is. Bij m'n SCX heeft het in elk geval wonderen gedaan.
Ook een goed idee om de band in 2 te snijden, geeft een illusie van diepte die er eigenlijk niet is.
Een mogelijke oplossing voor het coggen bij het traag rijden kan een outrunner zijn, die hebben er veel minder last van, maar ik weet niet of dat ooit al in een 3-speed geprobeerd is. Bij m'n SCX heeft het in elk geval wonderen gedaan.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Kan ik mijn mening over de kleuren nog veranderen ?
hij is supercool geworden met de stickers zo... en alle details uiteraard...
hij is supercool geworden met de stickers zo... en alle details uiteraard...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Kwijl kwijl
Verkoop je hem niet
En ben er bijna zeker van dat deze geregeld in beeld zal te zien zijn in de volgende wtt film
Verkoop je hem niet
En ben er bijna zeker van dat deze geregeld in beeld zal te zien zijn in de volgende wtt film
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Bas schreef:
Een mogelijke oplossing voor het coggen bij het traag rijden kan een outrunner zijn, die hebben er veel minder last van, maar ik weet niet of dat ooit al in een 3-speed geprobeerd is.
ik heb er eentje in mijn hilux. Weet nog niet of het deftig presteert wegens enkel nog maar in de living gereden. Maar Rick's Tundra is geen 3-speed meer he...
Joppe- Initiate
prachtig, zeer geslaagd met alle kleine detailtjes en de spetterende paintjob
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
@Joppe, bedankt en hij gaat toch echt rijden hoor, daar istie voor gemaakt!
@Steffcross, top dat je dat ziet, ik heb express naar decals met zwarte achtergrond gezocht die ook nog in een Baja race gezien konden worden.
@Voske, thanks!!
@Bas, Daar had ik ook al aan gedacht, ik heb de outrunner in de auto van Bert (TG) gezien, en ik heb natuurlijk gewoon een Axial tranny, dus ik zal 's rondneuzen mocht ik deze houden.
@Bart, top man, als de erkende Toyota fanaat hem goed vindt.... en eerste eigenaar ook, als jij diegene was die de blauwe kleur heeft gespoten dan ook mijn complimenten, zat er prachtig op en een van de weinige keren dat ik over een bestaande verflaag durfde te spuiten zonder hem eerst te strippen.
@Rataplan, ik weet 't nog niet, ik wil in ieder geval de 6x6 truck houden en het volgende project waar ik nu aan ga beginnen, het zal afhangen wat iemand ervoor over heeft.
@David, bedankt man, je hoort bij een klein groepje mensen van wie ik commentaren en wenken uiterst serieus neem, dus ben ik altijd blij als je er de lol van inziet!
@Steffcross, top dat je dat ziet, ik heb express naar decals met zwarte achtergrond gezocht die ook nog in een Baja race gezien konden worden.
@Voske, thanks!!
@Bas, Daar had ik ook al aan gedacht, ik heb de outrunner in de auto van Bert (TG) gezien, en ik heb natuurlijk gewoon een Axial tranny, dus ik zal 's rondneuzen mocht ik deze houden.
@Bart, top man, als de erkende Toyota fanaat hem goed vindt.... en eerste eigenaar ook, als jij diegene was die de blauwe kleur heeft gespoten dan ook mijn complimenten, zat er prachtig op en een van de weinige keren dat ik over een bestaande verflaag durfde te spuiten zonder hem eerst te strippen.
@Rataplan, ik weet 't nog niet, ik wil in ieder geval de 6x6 truck houden en het volgende project waar ik nu aan ga beginnen, het zal afhangen wat iemand ervoor over heeft.
@David, bedankt man, je hoort bij een klein groepje mensen van wie ik commentaren en wenken uiterst serieus neem, dus ben ik altijd blij als je er de lol van inziet!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Vindt het toch jammer van de 3-speed en de bladveren :s.
Maar voor de rest is dit een beest
Pj
Maar voor de rest is dit een beest
Pj
pieterjan81- Initiate
- Aantal berichten : 115
Heel kort: Een Tundra? Nooit!!!
En nu wil ik er ook eentje
En nu wil ik er ook eentje
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Wat een bizarre auto, wat ben jij hier handig kundig goed in zeg. Jammer dat ieman anders hem nu heeft in plaats van mij
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
De stickers maken hem idd wel af en het kleurenschema lijkt wel mooier te worden telkens ik hem zie
Super build!
Super build!
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Om het met Esso te zeggen, "een tijger van een tank"...
Of zoiets
Of zoiets
Joppe- Initiate
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: