ford f350 3-speed
+4
nilsken
Nobody
Cornholio
Boussini
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
ford f350 3-speed
daarstraks hem onder het stof uitgedoken,
zo staat ie er nu bij na een natte schuurbeurt
vwala se grilleke geverfd en de knipperlichten geschilderd
lijkt terug een stock nieuwe body
de foto's verblinden ewa teveel, eigenlijk zijn de velgen serieus wat tinten lichter , het wit is in normaal daglicht "gebroken" van kleur
nu nog de raamdetails en dergelijke afschilderen wachten op de flatbed die nog in de spuitery staat
ziezo, weer een kleine update, spiegels decals en zijtreden, nu nog een zwaailampje voor het antennegat aan te vullen,
(wat ik beter dichtgemaakt had wanneer ik hem schilderde , maar zoals gewoonte is het project "net" wat verder gegroeid )
en wat bling wielen toegevoegd...
en nog een kleine ,serieuze ingreep feitelijk,
4-link, servomount en cardans van junfac...
de prestaties zijn nu wel serieus toegenomen moet ik zeggen,
de kwaliteit van de parts is top alsook de g-made shocks , wss komt zo een setje nog eens door voor de rc4wd
zo staat ie er nu bij na een natte schuurbeurt
vwala se grilleke geverfd en de knipperlichten geschilderd
lijkt terug een stock nieuwe body
de foto's verblinden ewa teveel, eigenlijk zijn de velgen serieus wat tinten lichter , het wit is in normaal daglicht "gebroken" van kleur
nu nog de raamdetails en dergelijke afschilderen wachten op de flatbed die nog in de spuitery staat
ziezo, weer een kleine update, spiegels decals en zijtreden, nu nog een zwaailampje voor het antennegat aan te vullen,
(wat ik beter dichtgemaakt had wanneer ik hem schilderde , maar zoals gewoonte is het project "net" wat verder gegroeid )
en wat bling wielen toegevoegd...
en nog een kleine ,serieuze ingreep feitelijk,
4-link, servomount en cardans van junfac...
de prestaties zijn nu wel serieus toegenomen moet ik zeggen,
de kwaliteit van de parts is top alsook de g-made shocks , wss komt zo een setje nog eens door voor de rc4wd
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Re: ford f350 3-speed
Mooie werk gedaan.
Ik zag hem toch liever net na het schuren. Witte plekken weer in het opgeschuurd rood of zwart, beetje vernis er over en klaar.
N
Ik zag hem toch liever net na het schuren. Witte plekken weer in het opgeschuurd rood of zwart, beetje vernis er over en klaar.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Ik zou zeggen, proper gedaan
Als mijne F350 ooit klaar raakt, wil ik er wel eens foto'ke van maken van uwe naast de mijne... Zou een perfect verhaal kunnen worden van hoe nieuw en hoe helemaal dood :-)
Als mijne F350 ooit klaar raakt, wil ik er wel eens foto'ke van maken van uwe naast de mijne... Zou een perfect verhaal kunnen worden van hoe nieuw en hoe helemaal dood :-)
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
ik moet der eens terug werk van maken, op de nachttrail deed ie het excellent feitelijk, heeft enkel nog dat verrekt duur zwaailampje van een truck nodig en stickertjes van natuurbehoudt ofzo...
mischien iemand iets liggen van de "trucker vrienden"?
mischien iemand iets liggen van de "trucker vrienden"?
Boussini- Addict
Gave bak, alleen zou ik dunne plankjes over dat hout heen lijmen zodat het meer scale lijkt. De wielen zijn super stoer, en het profiel van de banden perfect.
Mooi ook die zwarte neus. Top Job
Mooi ook die zwarte neus. Top Job
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Nice GPM rims B.
Zijn ook te verkrijgen in alle kleurtjes die je van GPM maar kan bedenken: http://www.asiatees.com/display.php?Tamiya-CC01-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Tamiya&model=CC01&id=33412&pid=1
Mijn Junfac conversion F 350, éénmaal mee gereden, mooi spul maar geen wondermiddel; een joekel van een draaicirkel en de Zero shocks laten ook te wensen over want het het chassis komt maar heel zelden terug naar zn neutraal veerpunt
Deze F350 heb ik overgenomen van Lowrider en de Zero shocks heb ik echter nog nooit gecheckt, dus als deze terug het veld in gaat komt er nog een complete check up en dat had ik al vóór de eerste rit moeten doen want na een kwartier was ik al een 2mm spilletje van de Junfac cardans al kwijt, game over
Reverse transformation B Ik denk dat we het einde nog lang niet gezien hebben
Zijn ook te verkrijgen in alle kleurtjes die je van GPM maar kan bedenken: http://www.asiatees.com/display.php?Tamiya-CC01-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Tamiya&model=CC01&id=33412&pid=1
Mijn Junfac conversion F 350, éénmaal mee gereden, mooi spul maar geen wondermiddel; een joekel van een draaicirkel en de Zero shocks laten ook te wensen over want het het chassis komt maar heel zelden terug naar zn neutraal veerpunt
Deze F350 heb ik overgenomen van Lowrider en de Zero shocks heb ik echter nog nooit gecheckt, dus als deze terug het veld in gaat komt er nog een complete check up en dat had ik al vóór de eerste rit moeten doen want na een kwartier was ik al een 2mm spilletje van de Junfac cardans al kwijt, game over
Reverse transformation B Ik denk dat we het einde nog lang niet gezien hebben
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
ik hoor vaak klachten over de junfac kit feitelijk,
naar mijn mening is hij inderdaad niet perfect zoals ze suggereren het spul te monteren, maar met wat gezond technisch inzicht en zonder extra kosten/spullen kan je deze perfect monteren,
met de zero shocks heb ik ook geen enkel probleem feitelijk, enkel staan ze alle 4 anders "getweakt" om het body rollen tegen te gaan,
met de nodige aandacht is het een super alternatief voor de f350, een yota highlift zou ik dan op een andere manier ombouwen voor dat ietsje meer performance
naar mijn mening is hij inderdaad niet perfect zoals ze suggereren het spul te monteren, maar met wat gezond technisch inzicht en zonder extra kosten/spullen kan je deze perfect monteren,
met de zero shocks heb ik ook geen enkel probleem feitelijk, enkel staan ze alle 4 anders "getweakt" om het body rollen tegen te gaan,
met de nodige aandacht is het een super alternatief voor de f350, een yota highlift zou ik dan op een andere manier ombouwen voor dat ietsje meer performance
Boussini- Addict
Huh? Explain please...Boussini schreef:...enkel staan ze alle 4 anders "getweakt" om het body rollen tegen te gaan,
met de nodige aandacht is het een super alternatief voor de f350
Ook hier weer graag een extra woordje uitleg, ik ken namelijk toevallig wel iemand met een nieuwe Hilux in zijn bezit en die jongen is er een tijdje uit geweest dus alle info is welkomBoussini schreef:een yota highlift zou ik dan op een andere manier ombouwen voor dat ietsje meer performance
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
de rechtse veren staan op een andere rijhoogte en bevatten dikkere dempolie, als alles superlosjes zou staan helt de auto licht naar links over, bij acceleratie komt hij dan mooi recht, in de praktijk blijft hij "goed genoeg" rechtuit staan
ik zal eens wat foto's van mijn tweede highlift kastmodel posten , dan zie je welke richting ik eerder uit wil
ik zal eens wat foto's van mijn tweede highlift kastmodel posten , dan zie je welke richting ik eerder uit wil
Boussini- Addict
daar ben ik ook wel benieuwd naar
Arjan- Regular
- Aantal berichten : 259
David, ik heb na goed zoeken de zwaailamp gevonden, hij gaat morgen op de post naar u.
Groeten Rick
Groeten Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
super Rick !, als ik je met wat verder kan helpen laat het gerust weten
Boussini- Addict
en met het gedoneerde lampje geschilderd en gemonteerd,
werkt wel super dat lampje met 4 onafhankelijke ledjes om een ronddraaiende illusie te creëren ,
nu op zoek naar plakkertjes om hem af te werken...
werkt wel super dat lampje met 4 onafhankelijke ledjes om een ronddraaiende illusie te creëren ,
nu op zoek naar plakkertjes om hem af te werken...
Boussini- Addict
Soortgelijke onderwerpen
» 1/10 Ford F350 US Army Technical Project - Raptor
» f350 "pimp daddy"
» F350 High Lift
» RC4WD 2 Speed
» 3 speed aangeschaft......... bekend hier?
» f350 "pimp daddy"
» F350 High Lift
» RC4WD 2 Speed
» 3 speed aangeschaft......... bekend hier?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: