RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin!

+17
Silverpijl (Eddy)
Toyobart
GhostCrawler
nilsken
Bas
Joppe
crissypaint
Arjan
magic2002
M02GT1F103LM
Rocco.
Jack
RickvS
rataplan
Ranger Joe
StefCross
Boussini
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin! Empty Re: Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin!

Bericht van Boussini zo 15 apr 2012 - 17:41

waaw, zeker een unieke tundra daar Very Happy
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050

Terug naar boven Ga naar beneden

Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin! Empty Re: Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin!

Bericht van StefCross zo 15 apr 2012 - 17:58

Laat de updates maar snel komen bounce

Keep on going Cool
StefCross
StefCross
Addict
Addict

Aantal berichten : 860

Bericht van Ranger Joe zo 15 apr 2012 - 18:44

Hij is weer bezig he, dit blijf ik volgen zal wel weer formidastisch worden waarschijnlijk. Very Happy

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999

Bericht van rataplan zo 15 apr 2012 - 20:03

dat ziet er al veelbelovend uit

ben benieuwd naar meer
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120

Bericht van RickvS wo 18 apr 2012 - 13:59

Verf dus, en het moest anders, dus heb ik dit geprobeerd en het is verre van perfect maar het totale plaatje kan ermee door dus ga ik er verder mee, nu volgend is details schilderen, decals plakken, beetje aankleden, paar leds erin en knallen maar, dus ook deze gaat Edegem halen gelukkig.

Nog even voor de pics, allemaal bedankt voor de leuke reacties, via de site in NL heb ik nogal wat pb's gehad die allemaal dezelfde strekking hadden, 3 speed verkracht, had je geen SCX kunnen nemen, je begrijpt de strekking en bij deze mijn excuses aan alle orginaliteitsfreaks en anderen die zonder manual reddeloos verloren zijn Wink Mijn mening is dat als je nooit iets probeert, nooit 's buiten het pad stapt er nooit wat verandert en wij allemaal met dezelfde auto's eindigen.
Ook hier zullen er mensen zijn die dit niks vinden, dat mag natuurlijk en begrijp ik zelfs tot zekere hoogte, maar ik krijg geen 'hatemail' of uitleg hoe het wel zou moeten volgens sommige, eerder het tegenovergestelde, bedankt daarvoor vrienden!
Blij dat hier mensen zijn die allemaal naar eigen kunnen mooie dingen maken en ook 's buiten hun kubus kijken, en in de woorden van Forrest Gump: That's all i have to say 'bout that.

Hier zijn de pics:

Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin! 23713129

Van 3 speed naar 4 link,Tundra Tiger in de tuin! 19493424
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586

Bericht van Jack wo 18 apr 2012 - 14:21

Hi Rick,

Nice paintjob , lekker anders dan dat iedereen heeft !!! cheers
Laat ze maar lullen , hoor ....... Laughing

Cya : Jack
Jack
Jack
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 80

Bericht van Rocco. wo 18 apr 2012 - 14:44

Cool Idea Idea Idea
gebruik je mal ?
Rocco.
Rocco.
Regular
Regular

Aantal berichten : 486

Bericht van M02GT1F103LM wo 18 apr 2012 - 15:02

HEFTIG! Very Happy
M02GT1F103LM
M02GT1F103LM
Regular
Regular

Aantal berichten : 200

Bericht van magic2002 wo 18 apr 2012 - 15:03

goed bezig!! ziet er goed uit, ben benieuwd hoe die rijdt.

"via de site in NL heb ik nogal wat pb's gehad die allemaal dezelfde strekking hadden, 3 speed verkracht, had je geen SCX kunnen nemen"

tja, ik ken dat, schijnbaar hebben wij Nederlanders moeite originaliteit te waarderen.. ik deel deze ervaring al sinds mijn big-scale tijd. bij deze kudo's aan onze zuiderburen!!

Laatst aangepast door magic2002 op wo 18 apr 2012 - 17:54; in totaal 1 keer bewerkt
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617

https://www.facebook.com/VRCP1

Bericht van Arjan wo 18 apr 2012 - 17:46

oke hier word ik stil van !

dat was lang genoeg stil........
Wat is dit gaaf!!
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259

Bericht van crissypaint wo 18 apr 2012 - 17:55

geen woorden voor,rick ge moet ermee stoppen met u creaties Wink
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448

Bericht van rataplan wo 18 apr 2012 - 18:28

Doet me aan men g.i. Joe terugdenken

Knap werk
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120

Bericht van Boussini wo 18 apr 2012 - 21:07

deze is waanzinnig, super apparaat rick de paintjob is top!
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Bericht van Joppe wo 18 apr 2012 - 22:53

Superrrrrr machine

Joppe
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 116

Bericht van Bas wo 18 apr 2012 - 23:00

Hatemail? Dit is de meest originele Tundra die ik ooit al zag! Gewoon fantastisch.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van RickvS wo 18 apr 2012 - 23:37

Fijne reacties weer jongens!

@Jack, bedankt, ben blij dat je geen moeite hebt met de verandering van je 'ex' Razz

@Rocco, geen mal maar een techniek die 'reversed masking' heet, gewoon freehand de strepen airbrushen met een zo hard mogelijke rand, dan de tape ernaar knippen zodat er maar heel weinig zwart en grijs hoeft te worden overgespoten.

Ha die Bert, leuk om je hier ook te zien! Blijft een plaatje, de Alpine van je Avatar!

Magic 2002, thanks man, ik heb mij voorgenomen om het principe van pb's te respecteren en geen namen te noemen, maar de meest zure reacties komen van mensen die zelf zelden iets posten, geeft te denken, ik zou proberen de lol er van in te zien, het is bepaald niet alsof de Tundra de beste 3 speed ooit is, dat maakt hem juist geschikt voor dit soort probeersels.
Voor de rest heb ik dezelfde ervaring, jaren in de normale modelbouw hebben mij geleerd dat ik in Vlaanderen tussen mijn vrienden ben, in NL moet ik altijd op mijn hoede zijn, altijd staan ze klaar om je af te zagen, bah.

@Arjan, thanks, jij bent ook wel van dingen die net iets anders zijn! Alles wat ik op jouw dag gezien heb zit een beetje in dit chassis vertaald.

@Chris, u blijft de airbrush meester der lage landen hoor, ik kijk regelmatig naar je topic op TG, en ik snap nog steeds niet hoe je sommige dingen doet, dat super snaarstrakke zoals de Reynhart kloon en dan weer golvende vlaggen en freehand lijkende vormen, ik denk dat er niet veel mensen begrijpen hoe ontzettend moeilijk dat is, ik hoop dat we nog 's ergens rustig kunnen zitten met een pintje en mij 's een paar wenken geeft Cool

@Rataplan, GI Joe? Nu je het zegt... met een .50cal op het dak dan maar....

@David, thanks, het plaatje totaal is leuk, de paintjob is dat eigenlijk niet, teveel kleine foutjes, ben nog steeds in staat van oorlog met clear colors, maar deze gaat ook flink gebruikt worden dus hoef ik niet al te beroerd te zijn van een paar krassen straks.

@Joppe, thanks!

@Bas, bedankt en hatemail is misschien een beetje sterk uitgedrukt, maar ik schrok wel van sommige reacties, uiteindelijk is het maar een autootje, sommige mensen nemen het echt veel te serieus helaas.
tot Edegem!!
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586

Bericht van Bas wo 18 apr 2012 - 23:41

Linkje naar GI Joe Wink
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van nilsken do 19 apr 2012 - 10:11

Knap ding! Ben normaal niet echt te vinden voor de Tundra, maar als je hem zo ziet... Dan ziet hij er echt wel fantastisch uit!

nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346

Bericht van GhostCrawler do 19 apr 2012 - 11:54

Rick en als de body uiteindelijk niet bevalt, stuur je die maar naar mij, en heb ik nog wel een blauwe voor je Smile .
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Bericht van Arjan do 19 apr 2012 - 12:00

Laat jij je wagen/body dan ook al door een ander bouwen? Wink
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Bericht van GhostCrawler do 19 apr 2012 - 12:32

Nee tot nu toe alles nog zelf gebouwd Arjan, jij niet volgens mij hé Wink
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Bericht van Arjan do 19 apr 2012 - 12:50

Nee gelukkig niet nee daar heb ik me mannetjes voor
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Bericht van Toyobart do 19 apr 2012 - 13:04

De achterbouw vind ik echt top ! alsook de axial gearbox , de kleuren iets minder maar laat je dat niet storen... smaak en goesting Wink

Het lijkt erop weer een mooi geheel te gaan vormen , ik kom hem zeker nog in het echt bewonderen... mijn ex-tundra Wink
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186

Bericht van Silverpijl (Eddy) do 19 apr 2012 - 15:00

Geweldige paint-job Rick. Die gaat er tussen uit knallen op de meetings.

En der wordt wat afgeknald op de meetings............ lol!
Silverpijl (Eddy)
Silverpijl (Eddy)
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 40

http://www.rctrailforum.nl

Bericht van Boussini do 19 apr 2012 - 15:22

mischien wel semi verplicht om hem op pimp 2.2 wielen te plaatsen?
zou wel een vette rig zijn Laughing
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: