Vaterra Twin Hammer beetle
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vaterra Twin Hammer beetle
Nu had ik al een tijdje een Vaterra TH staan. Deze had al wat misbruik doorstaan en was al aangepast naar een axial tranny...
Kreeg ik laatst een berichtje van mijn vrienden van RC4WD dat ze wat leuke dingen voor me hadden opgestuurd... Dus ik denk van Hey .. ik kan de hammer wel ombouwen tot een coole scaler...
Dus een leuke body besteld... Deze begonnen te versnijden en aan te passen en hoppa... stap 1 is er..
Team Brood 30t motor geplaatst... Tijd voor de afwerking en interieur.. Aangezien de accu vast in de auto geplaatst gaat worden moet er overal goed over nagedacht gaan worden...
Genoeg gelult. hier de foto's van het project..
Kreeg ik laatst een berichtje van mijn vrienden van RC4WD dat ze wat leuke dingen voor me hadden opgestuurd... Dus ik denk van Hey .. ik kan de hammer wel ombouwen tot een coole scaler...
Dus een leuke body besteld... Deze begonnen te versnijden en aan te passen en hoppa... stap 1 is er..
Team Brood 30t motor geplaatst... Tijd voor de afwerking en interieur.. Aangezien de accu vast in de auto geplaatst gaat worden moet er overal goed over nagedacht gaan worden...
Genoeg gelult. hier de foto's van het project..
Douwe- Regular
- Aantal berichten : 255
Re: Vaterra Twin Hammer beetle
ziet er goed uit maar nog wel erg schoon.
wat stickeren en wat blubber doet wonderen.
denkwerk voor de batterij is natuurlijk met een vaste opstelling wel nodig.
Voor een normale trial rijdt je al wel drie uur, voor een wtt toch minstens 5 en bijladen onderweg zal lastig zijn.
Gr.
M
Voor een normale trial rijdt je al wel drie uur, voor een wtt toch minstens 5 en bijladen onderweg zal lastig zijn.
Gr.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
schippertje schreef:ziet er goed uit maar nog wel erg schoon.
Gr.
M
Ja ik zal er even goed over na moeten denken.. Misschien toch een soort luikje maken waar accu's in gaan passen.. Maar de body zit er met schroeven op vast..
Spuiten zal nog moeten gebeuren.. dempers een limiet geven zodat de body niet geraakt word.. En stickers...
Maar dat gaat allemaal wel even duren hoor.. Het hoeft niet snel klaar
Douwe- Regular
zonder verder commentaar:
17-05-2015 - Edegem WTT XI
17-05-2015 - Edegem WTT XI
schippertje- Addict
Weer een beetje verder gegaan...
Ik had gelukkig nog wat tenax (lekker lijm/oplosmiddeltje voor body enz) en kon daarmee de bestuurder een beetje vast zetten enz..
Tevens alvast een stuurstang gemaakt en een plaat waar alle electronica enz onder gaat komen..
Het begint nu al echt wat te worden... maar het gaat nog lang duren voor alles helemaal klaar zal zijn..
En nee geen Edegem voor mij... dat weekend vieren we de verjaardag van mijn dochter..
Ook heb ik voor november een wedstrijd in de planning in Spanje (hier moet voor gespaard worden, aangezien ik ook maar een beperkt budget van de vrouw krijg)
Ik had gelukkig nog wat tenax (lekker lijm/oplosmiddeltje voor body enz) en kon daarmee de bestuurder een beetje vast zetten enz..
Tevens alvast een stuurstang gemaakt en een plaat waar alle electronica enz onder gaat komen..
Het begint nu al echt wat te worden... maar het gaat nog lang duren voor alles helemaal klaar zal zijn..
En nee geen Edegem voor mij... dat weekend vieren we de verjaardag van mijn dochter..
Ook heb ik voor november een wedstrijd in de planning in Spanje (hier moet voor gespaard worden, aangezien ik ook maar een beperkt budget van de vrouw krijg)
Douwe- Regular
Resultaat is dat de dochter een weekeindje Edegem van pappa krijgt en om de kosten te drukken ben je al bijna halfweg Spanje.
Je hoeft alleen maar door te rijden.
Je bent dan de eerste om de route aldaar te verkennen en op de terug weg neem je Sinterklaas mee .
Misschien heeft die nog wel een leuk banden setje in de zak.
Dan kan je wel zeggen dat je economisch gereden hebt maar of iedereen er mee akkoord zal zijn???
Of zelf WTT opzetten op de Utrechtse heuvelrug.
M
Je hoeft alleen maar door te rijden.
Je bent dan de eerste om de route aldaar te verkennen en op de terug weg neem je Sinterklaas mee .
Misschien heeft die nog wel een leuk banden setje in de zak.
Dan kan je wel zeggen dat je economisch gereden hebt maar of iedereen er mee akkoord zal zijn???
Of zelf WTT opzetten op de Utrechtse heuvelrug.
M
schippertje- Addict
Deze week begonnen met nieuwe voorste draagarmen te tekenen. deze worden net iets korter, waardoor ik de rijdhoogte veilig kan verhogen zonder dat de dogbones er uitvallen.
De armpjes zijn ook al besteld bij shapeways.. 20 euro voor een setje... mochten er meer mensen interesse hebben. ik wil ze eerst even testen... en heel misschien wil ik ze dan wel verkopen (in diverse kleuren te krijgen)
De armpjes zijn ook al besteld bij shapeways.. 20 euro voor een setje... mochten er meer mensen interesse hebben. ik wil ze eerst even testen... en heel misschien wil ik ze dan wel verkopen (in diverse kleuren te krijgen)
Douwe- Regular
Had je die auto de laatste TG-dag ook bij je in Uithoorn Douwe?
Wizz- Initiate
- Aantal berichten : 25
Ja dat was/is die wagen. Er komen nog meer 3d print delen..
Douwe- Regular
Knap Douwe.
Vraagje, welk programma gebruik je om je 3D's te maken?
Vraagje, welk programma gebruik je om je 3D's te maken?
MadDavy73- Initiate
- Aantal berichten : 76
Autodesk fusion 360..
Douwe- Regular
Soortgelijke onderwerpen
» vaterra twin hammer banden
» Twin Hammers Vaterra
» Vaterra Twin Hammers
» Beetle tubertje voor nilsken
» Vaterra twin Hammers video