Traxxas Telluride
+4
rustigerudy
Bas
Boussini
MadDavy73
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Traxxas Telluride
Inderdaad Buzzy dat bedoelde ik.
Ik ben nog maar sinds vorig jaar met rc auto's bezig en heb het "vakjargon" nog niet onder de knie.
Hier is een foto van de stock velg en de nieuwe velg. Zoals je kan zien is er een duidelijk verschil in opening aan de achterzijde.
Jammer genoeg is de draaibank hier geen oplossing Buzzy
Gelukkig heb ik nog net op de valreep een ander setje gevonden.
Trenchers bedoelt voor de Slash.
De grip is in ieder geval beter, ik ben alleen nog niet overtuigd over de zachtheid en stickyness van de band (in vergelijking met de Mud Slingers natuurlijk, misschien een oneerlijke vergelijking).
Zoals Zolgrod al zij, zijn het SC (Short Course) banden/velgen die ik nodig heb.
Morgen worden ze getest in Lummen.
Alvast bedankt voor de hulp mannen.
Ik ben nog maar sinds vorig jaar met rc auto's bezig en heb het "vakjargon" nog niet onder de knie.
Hier is een foto van de stock velg en de nieuwe velg. Zoals je kan zien is er een duidelijk verschil in opening aan de achterzijde.
Jammer genoeg is de draaibank hier geen oplossing Buzzy
Gelukkig heb ik nog net op de valreep een ander setje gevonden.
Trenchers bedoelt voor de Slash.
De grip is in ieder geval beter, ik ben alleen nog niet overtuigd over de zachtheid en stickyness van de band (in vergelijking met de Mud Slingers natuurlijk, misschien een oneerlijke vergelijking).
Zoals Zolgrod al zij, zijn het SC (Short Course) banden/velgen die ik nodig heb.
Morgen worden ze getest in Lummen.
Alvast bedankt voor de hulp mannen.
MadDavy73- Initiate
- Aantal berichten : 76
Ik denk dat als je met de mudslingers wil rijden je niet anders kan dan een grotere offset (het zeskanten blokje) te gebruiken als deze in elk geval bestaan in de lengte die je nodig hebt.
Heb er wel al eens gezien die je vast zet op de as en waar je dan je wielen op vast zet. Je wielbasis word dan natuurlijk wel veel breder. Als je niets meer met deze velgen en/of banden kan doen heb ik eventueel wel interesse.
Heb er wel al eens gezien die je vast zet op de as en waar je dan je wielen op vast zet. Je wielbasis word dan natuurlijk wel veel breder. Als je niets meer met deze velgen en/of banden kan doen heb ik eventueel wel interesse.
buzzy10719- Regular
- Aantal berichten : 212
Bedankt voor de tip. De manier waarop de diffs gelocked zijn is goed gevonden. De Trenchers hebben vrij goed gepresteerd, bredere wielen/banden op zetten gaat de behendigheid een beetje in het gedrang brengen vrees ik, zeker voor de WTT.
MadDavy73- Initiate
- Aantal berichten : 76
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Traxxas E Revo VXL 1:16
» Traxxas 4x4 Stampede
» Traxxas Stampede
» traxxas summit servo
» Tamiya plug, traxxas of andere?
» Traxxas 4x4 Stampede
» Traxxas Stampede
» traxxas summit servo