RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

+20
petter
magic2002
Ranger Joe
PEETVALK
NielsVV
RickvS
Jan
crissypaint
nilsken
gunther
Boussini
Sylvie.
Toyobart
land rover freak
Bas
rataplan
Arjan
StefCross
Nobody
Hoggy
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van crissypaint zo 3 jun 2012 - 22:41

daarmee ik zeg dat er zeker nog stukken bos gaan zijn die we gaan kunnen benutten,gewoon af en toe eens gaan checken en een autotje meenemen Wink
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy ma 4 jun 2012 - 20:09

Meer nieuws uit het nieuwsblad van vandaag

Nieuws
GEMEENTE JETTE EN GROENE BEWEGINGEN GAAN DOOR MET ACTIES
6.645 handtekeningen tegen Ring door Laarbeekbos


JETTE - Op vijf maanden tijd heeft de gemeente Jette 6.645handtekeningen verzameld tegen de uitbreiding van de Ring rond Brussel. Groene bewegingen steunen de actie, want ook een deel van het Laarbeekbos staat op het spel. 'Een uitbreiding van de Ring is geen oplossing voor de verkeersproblemen', klinkt het bij de actievoerders.

'De Jetse burgemeester Hervé Doyen (CDH) en zijn schepen van Leefmilieu Claire Vandevivere (CDH) trekken deze middag naar het kabinet van Charles Picqué (PS), de Brusselse minister-president. Ze zullen hem een bundel overhandigen met maar liefst 6.645handtekeningen, die via een website, Facebook en deur-aan-deur-acties verzameld zijn. De meeste handtekeningen komen van bewoners van Jette, maar ook mensen uit Dilbeek, Groot-Bijgaarden, Wemmel, Vilvoorde, Kraainem en andere buurgemeenten toonden zich bereid om de actie te steunen.

Andere oplossingen

'Het succes van de actie bewijst dat veel mensen uit en rond Brussel tegen een uitbreiding van de Ring gekant zijn', zegt schepen Vandevivere, die de petitie opstartte op 27 november vorig jaar. 'De uitbreiding vormt geen oplossing voor de verkeersproblemen, dat tonen alle studies aan. Op korte termijn is er inderdaad een betere doorstroming, maar dat zal zoveel wagens aantrekken dat de ring na verloop van tijd weer even vast zal zitten als vandaag. Er zijn andere oplossingen voor de verkeersproblemen.'

Dat vindt ook Annemie Maes van Groen!, die als Jets gemeenteraadslid al lang tegen een bredere Ring strijdt. 'Het geval van het Laarbeekbos is een symbool voor de hele Ring. Als je de snelweg hier verbreedt, verplaats je gewoon de problemen naar de volgende flessenhals', zegt ze. 'De échte oplossing ligt erin om het verkeer op de Ring te verminderen. Dat kan je bijvoorbeeld doen door een kilometerheffing tijdens de spitsuren. Het helpt ook om fietssnelwegen aan te leggen en de bedrijfswagens aan te pakken', meent Maes.

Kamperen in het bos

Sofie Defour van milieuorganisatie JNM kampeerde vorige zomer bij wijze van protest een nacht in het bos, samen met enkele honderden anderen. 'Het draagvlak is blijkbaar vergroot. Het is leuk te horen dat de petitie zo'n groot succes is', reageert ze. 'Dat betekent natuurlijk niet dat wij onze acties nu zullen stoppen. Zolang er geen positieve beslissing gevallen is, blijven we dit in de aandacht brengen. En deze zomer wordt er opnieuw gekampeerd.'

Bij Hilde Crevits (CD&V), de Vlaamse minister die de plannen voor een aanpassing van de Ring lanceerde, klinkt dezelfde reactie als voorheen. 'Alles zit nog in een studiefase en het is nog te vroeg om te zeggen of het Laarbeekbos effectief bedreigd wordt of niet.'
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Toyobart do 14 jun 2012 - 21:59

Mannekes...

ik weet ni of je het weet maar dit weekend ( zaterdag 15.00u ) gaat de 24H van Le Mans van start , de qualifyings kan je nu al volgen...
( Eurosport )

... een aanrader voor alle autosportfans !

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Gigapiclemans24
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan do 14 jun 2012 - 22:58

men broer zit daar heelt weekend

en ik ga subtropisch zwemmen met men dochter
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Boussini vr 15 jun 2012 - 8:50

ah ik gan de lemans kijken dan Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van land rover freak vr 15 jun 2012 - 11:32

Ik ga leren! Smile
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van RickvS vr 15 jun 2012 - 12:42

Ahhh Le Mans, ben je mijn van generatie dan heb je het zien veranderen van allesverterende all or nothing races in auto's die al dodelijk op foto's waren, de Porsche 917 bv, een rijdend gekkenhuis, een auto die maar een doel had, iedereen die zo maf was in te stappen zo snel mogelijk om zeep te helpen.
Zelfs in de schijnrealiteit van Hollywood gingen ze tekeer, Steve Mcqueen, toch niet bepaald een mietje reed zichzelf bijna in drie stukken, enthousiast geholpen door een 917 in klassieke Gulfkleuren uiteraard.

Tegenwoordig kunnen acteurs die vooral in ziekenhuisseries voor huisvrouwen spelen zich even man voelen door in een Ferrari vooral in de weg te rijden, in een race waar je nu al weet dat Audi's zullen winnen, rijdende playstations die je vertellen wat je moet doen, aktieve diffs die ingrijpen als je zo maar gaat glijden in een bocht en automatisch schakelende bakken die vooraf precies op het circuit geprogrammeerd zijn....

Ik weet het, ik ben een oude man geworden maar ik zou zo graag nog 's de echte coureurs aan het werk willen zien die met de kont van hun broek reden, rookten en bakkebaarden hadden, en de champagnemeisjes naar hun trailer sleepten, geen rijdende 5 sterren verblijven met jacuzzi's toen.
Er was nog plaats voor helden uit de lage landen, Gijs van Lennep en natuurlijk superheld Jacky Ickx, maar ook namen als Henri Pescarolo, mannen die powersliden tot kunst maakten, 600pk met banden van gerecycled kauwgum.

Meeste van jullie zullen niet begrijpen waar ik het over heb natuurlijk, dat geeft ook niet, ik heb fijne herinneringen van tentjes in de regen, kermis in de nacht en 30 jaar later besef je ook hoe knullig en levensgevaarlijk het allemaal was.
De winnaars van nu zijn al gauw vergeten, ga in een gemiddelde stad of dorp de straat op en vraag wie Fassler of Lotterer is, euh wie??
En vraag vervolgens wie Jacky Ickx of Derek Bell is, Graham Hill of AJ Foyt, zal meer reacties oproepen denk ik.

Maar ook deze keer zal ik weer kijken hoor, en weer twijfelen of ik misschien de playstation aan heb laten staan Wink het blijft toch een uniek evenement en de kermis is er nog gelukkig!
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Boussini vr 15 jun 2012 - 13:13

daar ben ik het met je eens Rick, kijk naar de verbluffend levensgevaarlijk groep B rallymonsters van de 80's, de oorverdovende strijd van de f1-turbo's, knetterende scheurijzers als de yamaha fzr500 2takt nog lang voor er van superbike sprake was,
een compleet ander tijdperk en een generatie te laat, maar gelukkig hebben we nog veel informatie en beelden via youtube en dergelijke Smile

de enige race die volgens mij nog echt de relatie race/rijder/doodsgevaar verenigd is de TT van man,

de 917 was in zijn sterkste versie goed voor om en bij de 1200pk met een magnesium chassis (wat niet aan de rijders werd medegedeeld ), 1 vonkje en vlam! Wink
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Arjan vr 15 jun 2012 - 14:02

RickvS schreef:Ahhh Le Mans, ben je mijn van generatie dan heb je het zien veranderen van allesverterende all or nothing races in auto's die al dodelijk op foto's waren, de Porsche 917 bv, een rijdend gekkenhuis, een auto die maar een doel had, iedereen die zo maf was in te stappen zo snel mogelijk om zeep te helpen.
Zelfs in de schijnrealiteit van Hollywood gingen ze tekeer, Steve Mcqueen, toch niet bepaald een mietje reed zichzelf bijna in drie stukken, enthousiast geholpen door een 917 in klassieke Gulfkleuren uiteraard.

Tegenwoordig kunnen acteurs die vooral in ziekenhuisseries voor huisvrouwen spelen zich even man voelen door in een Ferrari vooral in de weg te rijden, in een race waar je nu al weet dat Audi's zullen winnen, rijdende playstations die je vertellen wat je moet doen, aktieve diffs die ingrijpen als je zo maar gaat glijden in een bocht en automatisch schakelende bakken die vooraf precies op het circuit geprogrammeerd zijn....

Ik weet het, ik ben een oude man geworden maar ik zou zo graag nog 's de echte coureurs aan het werk willen zien die met de kont van hun broek reden, rookten en bakkebaarden hadden, en de champagnemeisjes naar hun trailer sleepten, geen rijdende 5 sterren verblijven met jacuzzi's toen.
Er was nog plaats voor helden uit de lage landen, Gijs van Lennep en natuurlijk superheld Jacky Ickx, maar ook namen als Henri Pescarolo, mannen die powersliden tot kunst maakten, 600pk met banden van gerecycled kauwgum.

Meeste van jullie zullen niet begrijpen waar ik het over heb natuurlijk, dat geeft ook niet, ik heb fijne herinneringen van tentjes in de regen, kermis in de nacht en 30 jaar later besef je ook hoe knullig en levensgevaarlijk het allemaal was.
De winnaars van nu zijn al gauw vergeten, ga in een gemiddelde stad of dorp de straat op en vraag wie Fassler of Lotterer is, euh wie??
En vraag vervolgens wie Jacky Ickx of Derek Bell is, Graham Hill of AJ Foyt, zal meer reacties oproepen denk ik.

Maar ook deze keer zal ik weer kijken hoor, en weer twijfelen of ik misschien de playstation aan heb laten staan Wink het blijft toch een uniek evenement en de kermis is er nog gelukkig!


Ik ben misschien een broekie
Maar ik denk dat ik weet wat je bedoel

En heb daarom ook een zwak voor alle oude motor techniek zonder die elektronische troep.
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy vr 20 jul 2012 - 17:35

Bijna onachtzaam aan ons voorbij gegaan; we hebben vandaag de kaap van 10.000 berichten overschreden op ons jongste forum flower
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Arjan vr 20 jul 2012 - 19:56

ik zeg goed bezig buurman!!!!!!!

Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Bas vr 20 jul 2012 - 20:17

Hoera wij! Nog een 40.000 en we hebben het forumer-forum ingehaald Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van nilsken vr 20 jul 2012 - 20:58

alee ik zal dan ook een compleet nutteloze post doen om de teller een beetje te helpen lol!
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Toyobart vr 20 jul 2012 - 21:35

nilsken schreef:alee ik zal dan ook een compleet nutteloze post doen om de teller een beetje te helpen lol!

Zo heb je der al wel een paar dacht ik Laughing
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan vr 20 jul 2012 - 22:40

nutteloze posts of off topic gezever zijn volgens mij soms de leukste om te lezen .

hop naar de 20.000 dan maar
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy za 21 jul 2012 - 0:10

Toyobart schreef:
nilsken schreef:alee ik zal dan ook een compleet nutteloze post doen om de teller een beetje te helpen lol!

Zo heb je der al wel een paar dacht ik Laughing
Hoe u het draait of keert er zullen altijd uitersten zijn en je kan niet verlangen dat iedereen zo goed geletterd en belezen is zoals bvb Rick VS en Bas waarvan de verslagen soms echte literaire hoogstandjes zijn en een plezier om te lezen waar je bovendien meestal iets van opsteekt, een absolute kwalitatieve meerwaarde voor dit forum Cool



Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van StefCross za 21 jul 2012 - 9:57

Proficiat allemaal Smile

StefCross
StefCross
Addict
Addict

Aantal berichten : 860
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy di 25 sep 2012 - 15:53

One car too far

Zeker niet te missen, vanaf 3 oktober op Discovery Channel

"ONE CAR TOO FAR", DISCOVERY CHANNEL ZET EEN WRANGLER OP EEN VULKAAN
...en die moet daar uiteraard weer af ook. Twee mannen, Gary Humphrey en Gary Wu zullen de klus moeten klaren. Een moeilijke job aangezien de wagen op een uithoek van een Chileense vulkaan is gedropt. De missie begint bij de opdracht om de wagen te vinden. Daarvoor is het handig dat Humphrey een ex special forces soldaat is. Eenmaal aan het stuur kan gearhead Wu het van hem overnemen. Sneeuw, woestijn en subtropische omstandigheden zorgen ervoor dat de twee mannen voor drie dagen op elkaar zijn aangewezen.



Wie zou er geen zin krijgen om het stuur over te nemen Question , De Wrangler krijgt het hard te verduren affraid



OEPS!!! Daar gaat mn steekas Crying or Very sad

Tip: klik op het youtube knopje, dan krijg je nog meer "One car too far" filmpjes te zien Idea
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van NielsVV di 25 sep 2012 - 16:24

Had het daarstraks ook al gezien. Staat hier al geprogrammeerd.
NielsVV
NielsVV
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Affligem [BE]

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy di 25 sep 2012 - 17:08

NielsVV schreef:Had het daarstraks ook al gezien. Staat hier al geprogrammeerd.

Mooi zo Exclamation
Ik heb ergens gelezen dat men eerst van plan was om een Land Rover in te zetten maar dat men daar snel van afgestapt is omdat ze vreesden dat het maar bij één aflevering ging blijven Razz lol!
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van PEETVALK za 13 okt 2012 - 20:10

hallo jean even voor jou over gereden naar jou cafe maar het is bij mijn kroegje is het drukker en ik heb ook zulk lekker personeel groetjes maatje zie je in me kroegje nog wel voorbij kruipen Razz Razz Very Happy Very Happy Smile Idea

PEETVALK
Member
Member

Aantal berichten : 24
Woonplaats : BAARN

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy zo 14 okt 2012 - 20:39

Man man man, wat is het hier......




.......STIL Crying or Very sad Sad
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy za 30 maa 2013 - 22:15

RC4WD uit de ether confused

Dear Customer,

Our site is having some server issue, we are trying to get it back as soon as possible. Sorry for the inconvience.

-RC4WD Team

Dit is wat men te zien krijgt als men bij RC4WD aanklopt Crying or Very sad hopelijk snel "Back on track"
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Ranger Joe do 4 apr 2013 - 12:58

Ik lees juist dat Marklin (van de treintjes) is overgenomen door Dickie, iets verder in dat artikel staat ook dat Tamiya ook door Dickie is overgenomen. Weet iemand hoe de vork echt aan de steel zit... Shocked

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van nilsken do 4 apr 2013 - 13:29

Blijkbaar heeft Dickie de rechten voor Duitsland overgenomen van Tamiya.
Marklin weet ik niets van
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! - Pagina 2 Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum