RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

+7
wimpos
voske
The Panda
Bas
Boussini
Cornholio
Hoggy
11 plaatsers

Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Hoggy di 24 apr 2012 - 10:39

Ik heb vandaag contact opgenomen met 4X4 Plus magazine, er zijn nog geen beloftes gedaan maar mijn voorstel naar de redactie toe om over de Walk The Trial een reportage te maken viel alvast niet in dovemansoren,, meer zelfs, er is kans dat de WTT in de agendapagina van 4X4 Plus magazine komt te staan.

Zeker geen slechte zaak als je weet dat door de strenge regels van de groene jongens de mogelijkheden om de 1:1 off road hobby te bedrijven stevig gereduceerd zijn en dat we met dit forum een alternatieve manier bieden om deze hobby op een gerelateerde en ecologische wijze verder te kunnen uitoefenen.

Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Cornholio di 24 apr 2012 - 11:24

Cool!

Go Hoggy Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Boussini di 24 apr 2012 - 12:17

ben benieuwd
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Bas di 24 apr 2012 - 14:42

Boussini schreef:ben benieuwd
Ja, ik ook Smile

Stond in ieder geval in het verkeerde forum, even verplaatst.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van The Panda di 24 apr 2012 - 20:13

wat extra aandacht voor de hobby is nooit mis Very Happy
The Panda
The Panda
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 151

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van voske di 24 apr 2012 - 21:57

Ik vind dit een heel mooi initiatief zo kunnen meer mensen kennis maken met deze mooie hobby.
voske
voske
Regular
Regular

Aantal berichten : 363
Woonplaats : Oud-Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Hoggy za 19 mei 2012 - 9:21

voske schreef:Ik vind dit een heel mooi initiatief zo kunnen meer mensen kennis maken met deze mooie hobby.
Dit was ook mn uitgangspunt Voske.

Ok, deze week nog eens telefonisch contact opgenomen met de heer De Ravet Ludo, hoofdredacteur van 4X4 Plus magazine en hem ook de gegevens van de locatie bezorgd en hij heeft toegezegd om van de partij te zijn en eventueel een reportage te maken, dus is het aan jullie om met een aanstekelijk enthousiasme zoveel mogelijk informatie over onze hobby te bezorgen en wie weet van welke mooie reportage kunnen we genieten in de volgende editie van het 4X4 Plus magazine.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van voske za 19 mei 2012 - 9:25

Dit vind ik heel goed nieuws! Very Happy
voske
voske
Regular
Regular

Aantal berichten : 363
Woonplaats : Oud-Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van wimpos za 19 mei 2012 - 9:58

Nice!! dieje 4x4 magazine ga ik dan toch kopen hoor Very Happy
wimpos
wimpos
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 123
Woonplaats : Peer

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van land rover freak za 19 mei 2012 - 10:17

wimpos schreef:Nice!! dieje 4x4 magazine ga ik dan toch kopen hoor Very Happy
Zeker weten! study
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Hoggy za 19 mei 2012 - 10:19

wimpos schreef:Nice!! dieje 4x4 magazine ga ik dan toch kopen hoor Very Happy
Meneer De Ravet heeft al een tipje van de sluier opgelicht en te kennen gegeven dat het magazine in de toekomst in een andere vorm zal verschijnen, de naam Petrol Head is al gevallen. Hopelijk vernemen we morgen hier meer bijzonderheden over.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Boussini za 19 mei 2012 - 12:18

leuk te horen!
zeker een positief effect naar de hobbywereld toe Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Boussini za 19 mei 2012 - 14:34

als de pers een "hands on" voorproefje wenst, ik neem de lease bj40 mee , die zit op kanaal 56 van de 40 band , Wink
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Hoggy za 19 mei 2012 - 14:42

Boussini schreef:als de pers een "hands on" voorproefje wenst, ik neem de lease bj40 mee , die zit op kanaal 56 van de 40 band , Wink
Schitterend idee B Cool

Wat zou er nog efficiënter zijn om gebeten te geraken door het beruchte virus bounce
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Toyobart za 19 mei 2012 - 16:31

zou wel cool zijn , dan moet ik zeker zo'n boekje hebben !
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Ranger Joe zo 20 mei 2012 - 22:45

Hoggy schreef:
wimpos schreef:Nice!! dieje 4x4 magazine ga ik dan toch kopen hoor Very Happy
Meneer De Ravet heeft al een tipje van de sluier opgelicht en te kennen gegeven dat het magazine in de toekomst in een andere vorm zal verschijnen, de naam Petrol Head is al gevallen. Hopelijk vernemen we morgen hier meer bijzonderheden over.






Petrol head en 4X4 zijn al langer gefuseerd hoor Hoggy het werd waarschijnlijk te duur om 2 aparte bladen uit te brengen. cheers

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van rataplan zo 20 mei 2012 - 22:51

heb ik het nu mis ?

zijn deze mensen ons niet vergeten ???
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Hoggy zo 20 mei 2012 - 23:09

rataplan schreef:heb ik het nu mis ?

zijn deze mensen ons niet vergeten ???

Nope Rata

Ik kreeg helaas omstreeks 9.32 u een SMS van meneer De Ravet dat hij verhinderd was om tot bij ons te geraken en met de uitnodiging om een basistekst met foto's samen te stellen en dit te bezorgen zodat het in de volgende editie kan verschijnen.
Ook kreeg ik de uitnodiging van meneer De Ravet voor een demo met RC Trial op een evenement in Tielt op 24 Juni ( ik vermoed dat dit in de kleigroeve te Edegem is). Later deze week hier meer over in andere evenementen als ik meer details weet.

Ik heb meneer De Ravet ook uitgenodigd om zich hier te registreren zodat hij zichzelf kan vergewissen van alle aspecten van onze hobby.

P.S. Bart en Bas hebben het bewuste SMS gelezen en kunnen dit bevestigen
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van rataplan zo 20 mei 2012 - 23:12

ok dan komt helemaal goed dan .

begin maar al te typen
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine??? Empty Re: Walk The Trial V in 4X4 Plus magazine???

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum