Cornholio's Phantom
+6
tamiya2000
magic2002
Hoggy
Frakke393
Bas
Cornholio
10 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: In de lucht
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Cornholio's Phantom
Deze is intussen ook gearriveerd (2dehands kunnen kopen hier in België). Binnenkort eens testenCornholio schreef:Intussen bij Hobbyking ook al gevonden wat ik zocht:
Voor dat geld kun je natuurlijk niet sukkelen, bovendien bruikbaar om van gelijk welke bron op te nemen. Ik las dat iemand z'n oude VHS tapes ermee heeft gedigitaliseerd...
Bij diezelfde verkoper ineens ook een simpele OSD gekocht (Mini OSD) om eens mee te knoeien op een vliegertje
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Ik ben wel eens benieuwd wat voor filmpjes het oplevert.
broadsword1986- Initiate
- Aantal berichten : 84
Eerste filmpje recorded met de Hobbyking DVR, camera is de standaard FPV cam van de Fatshark set:
Véél en harde wind op de moment, met de wind mee vliegen ging dan ook zeer snel. Teruggeraken was moeilijker
Véél en harde wind op de moment, met de wind mee vliegen ging dan ook zeer snel. Teruggeraken was moeilijker
Cornholio- Addict
dit is zonder gimbal hoop ik... enne toch nog aardig wat trilling in het beeld.. verder is da wel tof als je da zo door je bril ziet..
Uiteraard zonder gimbal, zelfs de props niet gebalanceerd
Is gewoon beeld van de FPV-cam van de Fatshark set dewelke met dubbelzijdige kleefband vanonder tegen de Phantom geplakt is... Dit is idd exact het beeld zoals je het in de bril ziet.
Binnenkort de OSD eens monteren
Is gewoon beeld van de FPV-cam van de Fatshark set dewelke met dubbelzijdige kleefband vanonder tegen de Phantom geplakt is... Dit is idd exact het beeld zoals je het in de bril ziet.
Binnenkort de OSD eens monteren
Cornholio- Addict
Aardig resultaat zeg!
broadsword1986- Initiate
- Aantal berichten : 84
En de laatste (?) toevoeging is vandaag ook gearriveerd:
Skylark Tiny OSD III
Ik ben curieus
Skylark Tiny OSD III
Ik ben curieus
Cornholio- Addict
Zo, dit topic ook terug gevonden
De Phantom ligt nog steeds uit mekaar van toen ik die OSD ging inbouwen (waar ik niet toe gekomen ben). Misschien toch maar eens afwerken... ooit :p
De Phantom ligt nog steeds uit mekaar van toen ik die OSD ging inbouwen (waar ik niet toe gekomen ben). Misschien toch maar eens afwerken... ooit :p
Cornholio- Addict
De Phantom dan toch maar eens terug bovengehaald en weer in mekaar gezet met de bedoeling hem te verkopen. Alle gekochte extra's reeds te koop gezet (gimbal, Fatshark en de osd's)... Echter, het lag hier nu in het zicht en in een vrij moment maar eens een testopstelling gemaakt (de OSD was nog nooit uit de verpakking geweest):
Beeld eens opgenomen met de DVR en dit is er een screenshot van:
Al bij al toch wel amusant, misschien dan toch maar niet verkopen
Beeld eens opgenomen met de DVR en dit is er een screenshot van:
Al bij al toch wel amusant, misschien dan toch maar niet verkopen
Cornholio- Addict
Tss, ipv te verkopen maar iets bijgekocht
25mW ImmersionRC video transmitter (want de 250mW die bij de fatshark set zit is niet legaal in België - inbeslagname + boete als ze u ermee pakken). Misschien kunnen we nu wel met een gerust gemoed vliegen en er dan ook meer gebruik van maken.
Ook eens aan het kijken geweest naar een fpv-monitor. De Black Pearl is een totaaloplossing: scherm met ingebouwde batterij en diversity ontvanger... tempting...
25mW ImmersionRC video transmitter (want de 250mW die bij de fatshark set zit is niet legaal in België - inbeslagname + boete als ze u ermee pakken). Misschien kunnen we nu wel met een gerust gemoed vliegen en er dan ook meer gebruik van maken.
Ook eens aan het kijken geweest naar een fpv-monitor. De Black Pearl is een totaaloplossing: scherm met ingebouwde batterij en diversity ontvanger... tempting...
Cornholio- Addict
Intussen in de verleiding om er een Phantom 1.5 van te maken (Phantom 1 in een Phantom 2 shell) maar eerst die OSD maar eens inbouwen...
Cornholio- Addict
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
RC Trial :: RC Algemeen :: In de lucht
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: