Phantom project
+2
Boussini
Frakke393
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Phantom project
Heb het hier al enkele keren laten vallen. Ga dus een 2WD bash projekt beginnen. Niet zozeer zelf een frame bouwen, daar zou ik niet goed genoeg in zijn. Maar ik denk toch wel dat het voor de meesten iets speciaal zal worden. Dit weekend dus een donor Rustler gaan halen. Hiervan ga ik de armen, veren, wielen en electronics gebruiken. Er zit een Nosram regelaar op met een 10.5 Xelorin motor. Er is een Nosram 6.5T motor onderweg......die zal iets meer power leveren en kan op de regelaar. Servo is een savox. Hier even een fototje van de donor. Al wel vermelden dat de armen enzo van RPM zijn en hij beschikt ook over de big bore veren. Hierdoor had deze wagen mijn voorkeur. vandaag is ook het RPM gearing house aangekomen. Ook een fototje erbij...
Nu dan het chassis...
Dit is op 30 januari verzonden naar mij vanuit USA en zal dus hoogstwaarschijnlijk volgende week ergens bij mij op de stoeplanden.
Het is een Billet works design frame (maakt ook veel crawler frames). Hieronder enkele fotos en filmpjes. Hou jullie op de hoogte als het chassis aankomt en van de vorderingen....
youtube video phantom chassis
Includes: G10 Lower Chassis Plate, Delrin TVP bodiless sides, delrin shock towers, delrin rear link mount, delrin horizontal sides, delrin braces, 6061 T6 billet aluminum front and rear bulkhead braces, and stainless hardware...and extremely complete and easy to assemble conversion kit!
You'll need a donor Traxxas 2WD Slash, Bandit, Rustler, or Stampede...or the front and rear ends/shocks/running gear from one of those kits. I also use the RPM arms, hub carriers, and castor blocks, as well as TRX Slash Big Bore Shocks on mine for added durability on the non BWD components.
Nu dan het chassis...
Dit is op 30 januari verzonden naar mij vanuit USA en zal dus hoogstwaarschijnlijk volgende week ergens bij mij op de stoeplanden.
Het is een Billet works design frame (maakt ook veel crawler frames). Hieronder enkele fotos en filmpjes. Hou jullie op de hoogte als het chassis aankomt en van de vorderingen....
youtube video phantom chassis
Includes: G10 Lower Chassis Plate, Delrin TVP bodiless sides, delrin shock towers, delrin rear link mount, delrin horizontal sides, delrin braces, 6061 T6 billet aluminum front and rear bulkhead braces, and stainless hardware...and extremely complete and easy to assemble conversion kit!
You'll need a donor Traxxas 2WD Slash, Bandit, Rustler, or Stampede...or the front and rear ends/shocks/running gear from one of those kits. I also use the RPM arms, hub carriers, and castor blocks, as well as TRX Slash Big Bore Shocks on mine for added durability on the non BWD components.
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Re: Phantom project
das wel een leuke conversie
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
op 6 februari aangekomen bij douane Zaventem en vandaag op de stoep. 14 dagen zeg pfff. Volgende week beginnen bouwen ;-) Chassis is mooi afgewerkt en ziet er stevig uit. Is iets korter als het originele rustler chassis!!
Frakke393- VRCP Crew
Wow da ga een beestje worden coool
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
binnenkort te zien in een VRCP production ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Verstand op nul, hendel open en bashen!!!
Wordt een brut machien!
Wordt een brut machien!
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
rataplan schreef:Wow da ga een beestje worden coool
Beestje... dat was ook bij mij het eerste dat te binnen schoot
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
staat ondertussen dus in mekaar en heb er zojuist nog even mee gereden.
De 6.5 motor is echt machtig in dit ding. Je moet er wel de plaats voor hebben want in kleine ruimtes wil ie wel uitbreken. Volgas rechtdoor is wel moeilijk met zo'n 2WD ha ha maar ik ben zeker dat hij binnenkort mooi komt te staan in de VRCP filmpjes.
Ben er nog niet uit of ik er body panels ga opgooien. Dacht eerst een volledige carbon look te geven (something stealthy ;-) ) maar het gooit toch allemaal gewicht in de schaal he. Bekijken we nog wel even!!
De 6.5 motor is echt machtig in dit ding. Je moet er wel de plaats voor hebben want in kleine ruimtes wil ie wel uitbreken. Volgas rechtdoor is wel moeilijk met zo'n 2WD ha ha maar ik ben zeker dat hij binnenkort mooi komt te staan in de VRCP filmpjes.
Ben er nog niet uit of ik er body panels ga opgooien. Dacht eerst een volledige carbon look te geven (something stealthy ;-) ) maar het gooit toch allemaal gewicht in de schaal he. Bekijken we nog wel even!!
Frakke393- VRCP Crew
Kom waar blijven die fotos
En gunmetal zo ni slecht zijn
En gunmetal zo ni slecht zijn
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Soortgelijke onderwerpen
» Phantom project
» TA 02 opmaak project.
» summit project