RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cornholio's Phantom

+6
tamiya2000
magic2002
Hoggy
Frakke393
Bas
Cornholio
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio di 17 sep 2013 - 7:54

Bedankt Hoggy, maar nee hoor geen stress, is echt relaxed vliegen, toestel laat zich zeer makkelijk bedienen Smile
Ik zal hem meebrengen naar de WTT, geïnteresseerden mogen dan wel eens proberen...

Edit:

Curieus als we zijn de Phantom dan toch maar eens opengemaakt dus na de propellors te hebben gedemonteerd en vervolgens 16 vijsjes later:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2017-09-13%2011%2003%2019%20%28detailed%29%20%28Medium%29

Waar de motoren zitten lijkt mij duidelijk, maar de volgorde ervan is wel belangrijk, vandaar de vermelding M1, M2, enz...
De rode pijlen wijzen de esc's aan (één per motor) en het blauwe vierkant is de ontvanger.
Het grote rode blokje in het midden is de eigenlijke controller, de Naza-M (V1) genaamd.
In het deksel zit de GPS ontvanger "verstopt", deze is enerzijds verbonden met het kompas (gemonteerd aan het landingsgestel, zover mogelijk verwijderd van alle andere elektronica) en anderzijds met de Naza module ("Exp."-poort).

Close-up van het "moederbord":

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2017-09-13%2010%2058%2057%20%28Small%29

Aan de onderkant van de Naza zie je de aansluitingen voor de vier esc's genaamd M1 t.e.m. M4 (Wink).
De brede grijze kabel die over de Naza loopt is de USB-aansluitng om het geheel aan te sluiten aan je computer. Deze komt van de LED-module dewelke op zijn beurt aangesloten is aan "LED"-poort van de Naza.
Misschien niet goed te zien maar de ontvanger is een apart printplaatje (je kan deze er dus uithalen en vervangen door een ontvanger naar eigen keus), deze heeft uiteraard een antenne dewelke via het landingsgestel naar beneden loopt en één enkele andere aansluiting die verbonden is met de Naza, poort "X2".
Tot slot is het "moederbordje" ook verbonden met de Naza via poort "X3". Dit bordje doet volgens mij trouwens niet veel meer dan gewoon de stroom te verdelen naar de verschillende componenten (met BEC functionaliteit).

Droge kost, ik weet het Wink  Dan ook vooral bedoeld om op te kunnen terugvallen als je wat geëxperimenteerd hebt en niet meer weet hoe het origineel aangesloten was...

Misschien ook nog een laatste tip, want aangezien ik steeds weer mensen gaten in de body zie maken voor diverse connecties, aan elke bevestiging van het landingsgestel heeft DJI reeds een opening voorzien. Meer nog, er is oorspronkelijk blijkbaar ook al een voeding (?) naar onder voorzien, wat misschien ook door sommige ontgaan is:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2017-09-13%2013%2012%2027%20%28detailed%29%20%28Small%29

De rode pijl geeft het kabeltje aan dat vertrekt van het "moederbord" en door één van de voorziene gaatjes naar beneden gaat.
Waar het dan vervolgens zeer kort is afgeknipt waardoor je het bijna niet ziet:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2017-09-13%2013%2013%2057%20%28Small%29
(Zelfde kant als het kompas maar het ander pootje.)
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van magic2002 do 19 sep 2013 - 19:33

die voeding is voor je gimbal of andere aanhangsels, de doorgangen in de andere pootjes kunnen gebruikt worden om je gimbal besturing terug naar de naza te doen..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio za 21 sep 2013 - 20:31

@Magic: Idd, dat bedoelde ik Wink

Net twee van de deze besteld: Turnigy nano-tech 2200mah 3S 25~50C Lipo Pack

Hopelijk passen ze deftig (en presteren ze goed).
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van magic2002 za 21 sep 2013 - 20:59

ha die lijken verdacht veel op die ook heb... en die passen perfect en gaan beter dan de originele.. langer en sterker..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio za 21 sep 2013 - 21:34

Klinkt goed Wink

Edit: Blijkbaar toch weer te snel besteld, even later kwam ik een Thunder Power 2700mAh 25C tegen met dezelfde afmetingen die dus ook in de Phantom zou moeten passen. 500mAh Meer dus, dit zou je toch moeten merken in vliegtijd denk ik... Wel een pak duurder natuurlijk Rolling Eyes 
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio zo 15 dec 2013 - 14:14

Beetje research gedaan dus tijd voor weer eens een update Wink

Beetje aan het zoeken geweest naar de verschillende opties om er een FPV-toestel (First Person View) van te maken. Het idee om te kunnen zien vanuit het perspectief van de Phantom blijft mij fascineren, kost wel wat centjes maar dan heb je ook wat natuurlijk...

Qua camera gaat het dan toch een GoPro Hero 3 worden, wel nog aan het twijfelen over het type (Black of Silver). De silver heeft namelijk het voordeel dat deze kan opstarten zonder batterij erin, puur op de laad-ingang dus (gewichtsbesparing). De Black moet de batterij erin hebben heb ik mij laten vertellen (tenzij gopro hier intussen reeds een firmware-update voor heeft uitgebracht).

De Black is momenteel te koop voor 349 Euro, de Silver komt op 249 Euro... (de plus-versies voor respectievelijk 449 en 349 Euro)

Tot zover de camera, maar wat heb je nu nog allemaal nodig voor FOV?

De gimbal: niet alleen zorgt deze ervoor dat de horizon altijd horizontaal blijft wat mooiere beelden oplevert, bijkomend voordeel is dat je de camera ook kan tilten (naar voor of naar onder richten) vanaf je afstandsbediening. Vooral deze laatste functie is dus onontbeerlijk voor FOV-vliegen.

Ik heb gekozen voor de Tarot T-2D gimbal, hier is ook zonet een nieuwe versie ophanging voor uitgekomen. Ik hoop dat de camera hierdoor iets hoger komt te hangen zodat je je landingsstel niet hoeft te verlengen, dit in tegenstelling tot de oude versie. Als het goed is is deze ondertussen onderweg vanuit HongKong naar mij dus ik kan dit binnenkort hopelijk bevestigen...

Oude versie:
Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Tarot%20RC%20GOPRO%20Brushless%20Gimble%201-500x500

Nieuwe versie:
Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 3c074dd7-477a-37a1-313a-d3ad1b941a19

Beide versies zijn te koop met dezelfde partnummer, opletten dus!
Je gaat de versie mét gyro willen hebben: TL68A00

Voorts heb je ook nog het adaptorplaatje nodig om de gimbal aan de Phantom te bevestigen: TL68A13 (Opgelet, deze is dus voor de nieuwe ophanging!)

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 20131131164660101

Een kabeltje om de GoPro van stroom te voorzien + video-out moet je ook nog even apart bijkopen: TL68A10

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Tl68a10x2

Tot zover de camera-setup, nu moeten we het beeld nog naar beneden krijgen. Hiervoor gaan we een video-transmitter nodig hebben. De regels hiervoor zijn echter zeer streng hier in ons apenlandje, maximum 25mW zendvermogen. Betrappen ze je met een sterkere zender riskeer je inbeslagname + een boete. Gelukkig is Fatshark zich hiervan bewust en hebben ze onlangs een nieuwe set uitgebracht dewelke CE-gekeurd is: Fatshark Predator V2 CE

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 806193_GB_00_FB.EPS_1000

Voordeel van deze set is dat je gelijk klaar bent, je hebt namelijk de video-zender + het weergave-apparaat (de bril) met ingebouwde video-ontvanger en verbeterde antennes om het lagere zendvermogen iets-of-wat te "compenseren". Deze set is o.a. te koop bij Conrad voor 299 Euro.

Voila, je hebt alles voor FOV... tenzij je nog een stapje verder wilt gaan natuurlijk Very Happy
Hoe cool zou het zijn om de hoogte van je toetel te kennen, of de afstand ten op zichte van jezelf, of de snelheid, verbruik, voltage, enz... en dit alles liefst zichtbaar in één oogopslag. M.a.w., je wilt een OSD (On Screen Display) Very Happy

ImmersionRC heeft hiervoor de EzOSD in zijn gamma (retailprijs $179). Dit plaats je tussen de video-out van de camera en de video-transmitter. De info wordt over het beeld "geplakt":

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 4


Uiteraard zijn er wel meerdere fabrikanten die iets dergelijks maken, maar daar moet ik nog even verder naar opzoek voor ik een keuze maak...


Laatst aangepast door Cornholio op di 4 feb 2014 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Bas zo 15 dec 2013 - 17:26

Verdorie... Dat gaat ver. Je gaat em toch eens komen showen op een meeting?
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio zo 15 dec 2013 - 17:37

Zoals in elke tak van de rc-wereld kun je er heel ver in gaan, een volgende optie zou nog een antennetracker kunnen zijn (ontvangstantenne richt zich automatisch naar je model) Razz

Uiteraard kom ik hem wel eens showen als hij "af" is Wink

Trouwens Bas,

Bas schreef:Nadeel ervan is dat ik er nu ook eentje wil Smile

Ging er bij u ook gene komen?

 Twisted Evil 
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van desmoboy zo 15 dec 2013 - 18:42

Toch the max z'n leuk speelgoed
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483
Woonplaats : Damme-Moerkerke

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio zo 15 dec 2013 - 23:05

Inderdaad, tenminste... ik hoop dat het nog leuk wordt Very Happy

Cornholio schreef:Uiteraard zijn er wel meerdere fabrikanten die iets dergelijks maken, maar daar moet ik nog even verder naar opzoek voor ik een keuze maak...

Blijkbaar zijn er drie grote spelers op de markt:

- ImmersionRC's EzOSD ($179)
- Dragon Labs OSD+ ($210)
- RangeVideo's RVOSD ($299)

Een kleinere, goedkopere speler maar dan eentje die stevig aan populariteit wint is de Skylark FPV's Tiny OSD III ($108).

Momenteel twijfel ik nog tussen de EzOSD en de Tiny OSD III met een lichte voorkeur voor de Skylark omdat deze toch aanzienlijk goedkoper is én een barometer heeft voor hoogtebepaling in tegenstelling tot de EzOSD die GPS-data gebruikt om de hoogte te bepalen. Volgens wat ik tot nu toe gelezen heb is een barometer toch nauwkeuriger dan GPS-data. Voordeel van de EzOSD is dan weer dat hij plug-and-play is met de Fatshark set...

On a side note, intussen is de GoPro Hero3+ Black ook besteld, toch maar ineens voor de laatste nieuwe gekozen  Rolling Eyes Twisted Evil 
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio do 19 dec 2013 - 17:27

De Tarot V2 gimbal is, na een "kleine" bijdrage aan vadertje staat en DHL voor de "administratiekosten", gearriveerd:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2019-12-13%2014%2002%2026%20%28Medium%29

Mijn eerste gedacht was "damn das klein", maar het volgende zat allemaal in het doosje:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2019-12-13%2014%2003%2015%20%28Medium%29

Nu wachten op het adaptorplaatje en de GoPro voordat we kunnen installeren/testen, dat gaat mijn geduld nog hard op proef stellen vrees ik  Rolling Eyes Razz
De handleiding die erbij zit is zeer beknopt en eigenlijk enkel wat tekeningetjes van de montage (V1 model trouwens), niets maar dan ook niets over hoe je alles moet aansluiten. Zonder verdere research gaat dat dus niet lukken...

Voor de geïnteresseerde: op het pakje stond een waarde van $30, maar ik heb wel 27,72 Euro tax én 10 Euro administratiekosten "mogen" betalen... hoezo maffia  Evil or Very Mad
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio za 4 jan 2014 - 21:21

Weer even een update Smile

Adaptorplaatje helaas nog niet ontvangen dus de gimbal nog niet kunnen monteren/testen, hopelijk volgende week...

Wel ondertussen het hendeltje om de gimbal vanop afstand te tilten gekregen van de kerstman. Dit intussen wel al geïnstalleerd, ik was er een beetje sceptisch over maar moet toegeven dat het solide aanvoelt:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%202-01-14%2019%2000%2018%20%28Medium%29

Vandaag ook nog even een "snel" bezoekje gebracht aan den Albatros. Een echt voordeel, anders dan "het vliegt anders", kon men mij niet geven maar toch maar naar huis gegaan met een setje carbon fiber props. We zien wel wat het geeft...

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%204-01-14%2021%2000%2026%20%28Medium%29

De GoPro Hero 3+ Black hadden we een tijdje geleden al binnen gekregen. Beetje mee geprutst (dit ding heeft veel te veel opties/mogelijkheden, ik snap meer dan de helft er niet van) maar verder nog niets mee gedaan. Wel het optionele lens/lenscap setje bijbesteld, je weet maar nooit Wink

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2020-12-13%2018%2042%2009%20%28Medium%29

Als laatste zou m'n neef morgen de Fatshark videobril meebrengen (hoop ik). Het is de Attitude V2, inclusief videozender en extra FPV-cameraatje:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 1759-1

Ineens bijbesteld, de lipo om de bril te voeden en betere antennes (IBCrazy bluebeam cloverleafs - 3 en 4 lobe)

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Blubeam-58

Ik ben curieus Very Happy

Een OSD moet ik nog steeds bestellen, moeilijk om te kiezen...


Laatst aangepast door Cornholio op do 16 jan 2014 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van magic2002 za 4 jan 2014 - 23:14

de carbon props gaan minder trilling op je video geven van de gopro, als je op minder dan 60ps filmt. dus het jello effect zal afnemen, mits goed gebalanced natuurlijk..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio zo 5 jan 2014 - 8:37

Klinkt goed, maar ondertussen beslist om ze terug te brengen naar den Albatros. Die props van de Vision hebben een andere vorm en zijn 9". Volgens wat ik lees zouden die zuiniger zijn (lees: vliegtijd verlengen). Ik ga er zo eens proberen (eveneens in carbon).

Magic, hoeveel weegt jouw Phantom vliegklaar (dus met lipo, gimbal, camera, enz...)?
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van magic2002 zo 5 jan 2014 - 11:03

ik heb hem nog nooit gewogen..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio vr 10 jan 2014 - 10:55

Ik was het wachten op dat adaptorplaatje beu, dus dan maar een testopstelling met de Fatshark FPV camera:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2010-01-14%2010%2030%2009%20%28Medium%29

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Photo%2010-01-14%2010%2030%2035%20%28Medium%29

Intussen ook maar de carbon props geïnstalleerd, andere kunnen we later nog altijd kopen...  Razz 

Dadelijk een testvlucht bounce
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio vr 10 jan 2014 - 17:51

Testvlucht geslaagd, wel even wennen aan het zicht. Vooral bij het landen moeilijk om in te schatten waar je ergens boven "hangt"... maar alles went vermoed ik Wink Misschien binnenkort als de GoPro met gimbal op de Phantom zit het kleine FPV cameraatje van Fatshark eens op m'n Easystar monteren Very Happy
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van dean vr 10 jan 2014 - 18:43

Moet plezant zijn denk ik,enigste dat ik doe met mijn dji 450 is toerkes vliegen,heb niet echt zin om +200 euro neer te leggen voor een gopro of zoiets!
dean
dean
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 149
Woonplaats : wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio vr 10 jan 2014 - 22:34

De Sony actioncam zou het ook niet slecht doen (zelfs beter wat betreft beeldstabilisatie naar het schijnt) en die ligt momenteel in de Mediamarkt voor 150... just a thought Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio do 16 jan 2014 - 9:46

Geen idee of er nog interesse in is, maar we gaan lustig door met de updates over deze Wink

Gisteren dan toch maar een beslissing genomen en een OSD besteld. Het is de Skylark Tiny OSD III geworden (€85 incl. verzending - excl. eventuele taxen die er nog gaan bijkomen  Mad ):

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 201209041444442382

Keuze (in te stellen via de software) tussen twee overlays, de "radar" (links) en de gewone (rechts):

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Screen%20en

Tijdens het vliegen ziet het er dan zo uit (zonder de rode tekst uiteraard):

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 201203280217477195

Ik ben curieus Smile
Misschien toch maar eens opzoek naar een apparaatje (draagbare DVR) om de beelden die je te zien krijgt in de bril ook op te nemen Razz


Laatst aangepast door Cornholio op do 16 jan 2014 - 14:53; in totaal 1 keer bewerkt
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van broadsword1986 do 16 jan 2014 - 11:45

Impressionant zeg!

heb je met die fpv soms geen last van evenwichtsstoornissen wanneer je wat luchtcapriolen maakt? ik heb een tijdje geleden nog iemand allerlei rare posities zien innemen daarmee. Was zelfs leuker hem bezig te zien dan het vliegtuigje Laughing 
broadsword1986
broadsword1986
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 84
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Bas do 16 jan 2014 - 14:14

Interessant is het zeker wel! Ik blijf er alleen niet te lang op hangen, omdat er hier anders volgende week ook zo'n ding in huis is :p
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio do 16 jan 2014 - 14:51

Geen last gehad van evenwichtsstoornissen, maar ik heb dan ook nog maar één keer 3 a 4 min. ermee gevlogen. Bovendien is een Phantom uit zichzelf al zeer stabiel, kan mij inbeelden dat dat met een vliegtuig wel anders is. Zoals gezegd, binnenkort monteer ik dat cameraatje wel eens op m'n Easystar. Eén probleem, ik kan eigenlijk niet vliegen, zal vermoedelijk een spectaculaire crash op volgen. Ik zal iemand vragen om ook mij te filmen dan Wink

@Bas: Tegenwoordig heb je zo een Phantom (v1.1.1 =eerste model maar wel een ge-update versie kwa hardware) voor 'slechts' 419, maw laat u maar eens gaan  Twisted Evil 

Enfin, blij te horen dat er nog interesse is in dit topic. We gaan er dan ook mee verder Wink
Die OSD is trouwens gelijk de laatste toevoeging ervoor. Als alles er eindelijk op geïnstalleerd is is hij gelijk "af"  Rolling Eyes 
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Bas do 16 jan 2014 - 16:14

Als ik het eerst gedaan krijg van een 20-tal wagens buiten te krijgen zal ik mij eens laten gaan :p
Nu heb ik simpelweg de plaats niet om het te zetten... Maar ik lees je topic graag Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Cornholio do 16 jan 2014 - 16:24

Ik ken dat, ook in die positie geweest (en nog steeds een beetje eigenlijk Razz) wacht betreft plaatsgebrek. Teveel is teveel hé... maar ik merk dat ik mijzelf altijd héél hard moet inhouden wanneer ik "per ongeluk" eens op 2dehands terecht kom Very Happy

Blij te horen dat je het graag leest Wink
Intussen bij Hobbyking ook al gevonden wat ik zocht:

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 25321-main(1)

Voor dat geld kun je natuurlijk niet sukkelen, bovendien bruikbaar om van gelijk welke bron op te nemen. Ik las dat iemand z'n oude VHS tapes ermee heeft gedigitaliseerd...

Die OSD was dus niet de laatste aankoop...  Rolling Eyes Razz 
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Cornholio s - Cornholio's Phantom - Pagina 2 Empty Re: Cornholio's Phantom

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum