RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

alternatief "Tamiya stekker"

Ga naar beneden

alternatief "Tamiya stekker" Empty alternatief "Tamiya stekker"

Bericht van Toyobart wo 22 feb 2012 - 0:15

Ranger Joe schreef:wie kan me een betere stekker aanbevelen dan die van tamiya, maken slecht contact, en waar te kopen?
Ik heb al vanalles gehoord: deansstekkers, banaanstekkers,... maw welke is goed voor off-road en kan ook tegen wat vocht?

Hoggy schreef:Persoonlijk ga ik voor goudcontacten/stekkers en daar heb ik nog nooit problemen
mee gehad wat niet van Tamiya stekkers kan gezegd worden

Zoals u in onderstaande link kan zien bestaan die in alle soorten en maten
http://www.pkracing.nl/index.jsp?main=http%3A//www.pkracing.nl/stekkerlist.jsp

Ranger Joe schreef:Daar moet dan nog wel krimpkous over ter bescherming of kortsluiting.


abarth850 schreef:'k heb ook jaren 4mm goudcontact gebruikt...tot ik tegen de beperkingen van deze stekkers aanliep: veel lipo packs hebben draden die te dik zijn om hier in te solderen.
daarom gebruik ik nu deans.
'k heb ook wel eens een ongelukje gehad met goudcontact: regelaar uitgeleend aan iemand die ook goudcontact gebruikte, maar de + en - omgekeerd aangesoldeerd had dan ik: dag regelaar Sad
bij deans kan dit niet: de + en - staat erop, zo kan je nooit fout aansolderen.

(just my 2c hé)

Toyobart schreef:ik heb jaaaren Tamiya stekkers gebruikt... omdat ik niet beter wist :-)

Bij de iets snellere autootjes regelmatig terug naar de winkel voor een nieuwe stekker...

Nu heb ik ook de 4mm goudcontacten , ik heb er ineens 50 besteld voor 13 euro dacht ik , daar kunde ni voor sukkelen :-)

abarth850 schreef:vermits de meeste hier zo te zien goudcontact hebben: ga voor 4mm goudcontact, dan kan je gemakkelijk depanneren/gedepanneerd worden met een batterij.
zie dan dus wel dat je de plus en min hetzelfde hebt als iedereen
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

alternatief "Tamiya stekker" Empty Re: alternatief "Tamiya stekker"

Bericht van Toyobart wo 22 feb 2012 - 0:25

Nog even wat foto's ter verduidelijking...

goudcontacten ( koop 4mm )
alternatief "Tamiya stekker" Images?q=tbn:ANd9GcRdPQROowvzvHMpoSxqlGTVnJNgb1YpbzoTQC5UviI1p_oIq2sN

Nog een tip : maak aan uw regelaar(s) mannelijke connectors en uw batterijen vrouwelijk , anders ga je nooit dit type batterijen kunnen gebruiken...
alternatief "Tamiya stekker" Images?q=tbn:ANd9GcQAkhHvBigIIL2bM5KvXYaxGytXP0mIMT5nGL_jCPrJGfFFbxzVJw

Deans
alternatief "Tamiya stekker" Images?q=tbn:ANd9GcQt-BqEY5SIjrxAHtcFHCgOQr2srHjdYX13OKm0O09wPaIe-_2E
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum