Tamiya Overlander
4 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Tamiya Overlander
Gisteren voor weinig een RTR Overlander gescoord voor een neefje, is de achteras te locken en zoja hoe?
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Re: Tamiya Overlander
Iedere as is te locken, gewoon uitelkaar halen en kijken hoe het in elkaar zit.
Als laatste redmiddel gooi je hem vol secondenlijm of 2 componenten epoxy en hij is gelockt.
Als laatste redmiddel gooi je hem vol secondenlijm of 2 componenten epoxy en hij is gelockt.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Ik denk toch maar dat ik ze niet ga locken, juist eens mee in de tuin gereden en het rijdt goed zoals het is, ik vrees maar dat een ventje van 8j het helemaal niet kan houden als de as gelockt is.
Ranger Joe- Addict
Mja, ik zou die ook niet locken. Superleuk ding om mee te rijden, ik heb daar ook veel fun mee gehad. Enige reden dat ik de mijne heb weggedaan is de wraith, die nog net iets bruuter is
De mijne had wel oliedempers, drastische verbetering voor de wegligging. Daarnaast ook kogellagers en dubbele sport tuned motoren, en dat zal het zowat zijn, denk ik.
De mijne had wel oliedempers, drastische verbetering voor de wegligging. Daarnaast ook kogellagers en dubbele sport tuned motoren, en dat zal het zowat zijn, denk ik.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Bas schreef: dubbele sport tuned motoren, en dat zal het zowat zijn, denk ik.
2 motors??? deze heeft maar 1 motor of is het dan geen originele overlander misschien? En idd ik ga hem standaard laten, mijn neefje is nog maar 8 en ik vind het zo al snel genoeg rijden. Al chance dat het een brede spoorbreedte is zodat hij niet snel omslaat.
Ranger Joe- Addict
Ha, oei... Ik dacht dat dit hetzelfde chassis was als de twin detonator - die ik had
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Bas het is deze http://www.tamiya.com/english/products/57729overlander/ een XB. Servo was kapot en antenne afgebroken maar ik had alles nog in reserve, alleen lagers heb ik nog niet maar dat komt ook wel in orde.
Ranger Joe- Addict
als je een wild willy gearbox apart koopt kan je hem twin motor 4x4 maken
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Deze mag dicht, mijn neefje zijn mond viel open van verbazing, is die monstertruck echt voor mij? Hij blij en ik blij dat ik eindelijk een auto gevonden die zo goed als nieuw was EN heel belangrijk, hufterproof want ik denk dat dat ding goed gebruikt gaat worden.
Ranger Joe- Addict
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: