RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

axial scx10 schudden/stotteren vooras

3 plaatsers

Ga naar beneden

axial scx10 schudden/stotteren vooras Empty axial scx10 schudden/stotteren vooras

Bericht van Skiep za 18 mei 2013 - 19:10

Ik weet niet of iemand er al last heeft van gehad, maar ik had er dus vrij veel last van op mijn dingo. Blijkt nu dat de Y-link vooraan iets te kort is. Met als gevolg, de as van het diif staat te ver naar beneden gericht en dus een te grote hoek op de drive-shaft. Ik heb er nu gewoon een busje tussen de Y link en de bevestigingsschroef zitten en de as draait nu lekker soepel. Ook raakt de servo het chassis niet meer, dus daar ook wat veerweg gewonnen.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300

Terug naar boven Ga naar beneden

axial scx10 schudden/stotteren vooras Empty Re: axial scx10 schudden/stotteren vooras

Bericht van Nobody za 18 mei 2013 - 22:45

Was het een Kit misschien?

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875

axial scx10 schudden/stotteren vooras Empty Re: axial scx10 schudden/stotteren vooras

Bericht van Bas za 18 mei 2013 - 23:07

Bij mijn Honcho zit volgens de handleiding een aluminium busje ertussen, van pakweg 5mm. Geen idee of dat bij de Dingo ook zo hoort...
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van Skiep zo 19 mei 2013 - 6:54

Hmmm... Misschien moet ik mijn handleiding nog eens doornemen. Kan zujn dat ik het busje gemist heb. Maar ik had ook geen busje over voor zover ik me kan herinneren.
En het was inderdaad een dingo kit versie

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: