Het nieuwe forum
+4
Boussini
TimV
Hoggy
Toyobart
8 plaatsers
Het nieuwe forum
Net alsof je een nieuwe winkel binnenstapt die nog een beetje naar verf ruikt...
...de rekken nog niet helemaal aangevuld :-)
...de rekken nog niet helemaal aangevuld :-)
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Re: Het nieuwe forum
Hierbij wil ik Bas en Bart feleciteren met dit fantastisch initiatief
andermaal een nieuw forum en het zal wennen worden met een totaal nieuw en groter aanbod van gebruikstools.
Het wordt een gigantische klus die niet te onderschatten valt. Laten we er iets fantastisch van maken
Keep on the good work
andermaal een nieuw forum en het zal wennen worden met een totaal nieuw en groter aanbod van gebruikstools.
Het wordt een gigantische klus die niet te onderschatten valt. Laten we er iets fantastisch van maken
Keep on the good work
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Juist jammer dat je niet kan zien op welk onderwerp je al gereageerd hebt...
TimV- Regular
- Aantal berichten : 229
mja hier zijn weer heel andere mogenlijkheden natuurlijk
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Het oude forum is toch echt traag hé , nu valt dat pas echt goed op...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
jongens van het beheer ,HET ZIET ER HIER SUPER UIT, Jullie mogen blijven hahaha
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
was niet meer te doen op het vorige forum , moest alles 3 x opendoen en als je een reactie wou plaatsen moest je na de eerste letter al terug gaan zoeken waar je ergens aan het typen was .
gunther- Initiate
- Aantal berichten : 112
Nog een ander voordeel is dat de borstel door het ledenaantal wordt gehaald en dat alleen leden die effectief actief zijn en posten de overstap maken.
Ik baal van meegluurders en leden die het fatsoen niet hebben om zich voor te stellen
Ik baal van meegluurders en leden die het fatsoen niet hebben om zich voor te stellen
Hoggy- Addict
Hela Hoggy, moet ik mij aangesproken voelen ofzo...?Hoggy schreef:Nog een ander voordeel is dat de borstel door het ledenaantal wordt gehaald en dat alleen leden die effectief actief zijn en posten de overstap maken.
Bijkomend voordeel, we zijn van die woordenslang vanaf
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Cornholio schreef:Hela Hoggy, moet ik mij aangesproken voelen ofzo...?Hoggy schreef:Nog een ander voordeel is dat de borstel door het ledenaantal wordt gehaald en dat alleen leden die effectief actief zijn en posten de overstap maken.
Bijkomend voordeel, we zijn van die woordenslang vanaf
Van dat eerste zeker niet Cornholio
Maar van dat tweede hopelijk wel en breng ze alsjeblief niet op ideëen, dus SSSSSSTTTT hou dat een beetje stil hé
Hoggy- Addict
Mooi dat dit forum goed werkt, en niet bij ieder bezoek opnieuw inloggen.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Na Boussini en Bas uiteindelijk ook mn derde ster verworven, op naar 2500 post's en ik vermoed dat we daar een paar jaar zoet mee zijn.
Het oude forum heeft nu definitief zn deuren dicht gedaan en alles is verwijderd
Spijtig want het was een archief waar je nog eens kon op terugvallen om iets te verifiëren.
Misschien was het handig geweest om op de startpagina van het oude forum een link naar het nieuwe forum te plaatsen want als je Googled naar " RC Trial " kom je nog altijd op het oude forum uit zonder dat je er een link naar hier vindt
Correctie; er is toch een link te vinden doch niet aanklikbaar.
Het oude forum heeft nu definitief zn deuren dicht gedaan en alles is verwijderd
Spijtig want het was een archief waar je nog eens kon op terugvallen om iets te verifiëren.
Misschien was het handig geweest om op de startpagina van het oude forum een link naar het nieuwe forum te plaatsen want als je Googled naar " RC Trial " kom je nog altijd op het oude forum uit zonder dat je er een link naar hier vindt
Correctie; er is toch een link te vinden doch niet aanklikbaar.
Hoggy- Addict
Soortgelijke onderwerpen
» LukeSkysailor: ook op het nieuwe forum
» Een nieuwe job, een nieuwe start
» Nog een nieuwe :o)
» nieuwe ride
» Traxxas Telluride
» Een nieuwe job, een nieuwe start
» Nog een nieuwe :o)
» nieuwe ride
» Traxxas Telluride