AXIAL WRAITH
+13
Sonny
karel47
ivanrc
rookie73
Hoggy
bialbero
Toyobart
wrcpino
rataplan
Bas
RickvS
magic2002
Frakke393
17 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: AXIAL WRAITH
Exo is een moeilijk machien om te onderhouden en moeilijke plaatsing van batteryen tis maar dat je het weet
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Maar die EXO gaat nog even moeten wachten hoor. Er staat hier nog een paintballmarker te koop. Als die de deur uit is komt de Wraith er. Misschien enkele maanden later de EXO. Hangt af van hoeveel aftermarket stukken ik op die Wraith ga plaatsen ;-)
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Geen probleem Magic!!!
Weet het Rata, maar is ook niet voor dadelijk die EXO. Eerst die Wraith halen en (ver)bouwen en daarna zien we wel. Wie weet wat er tegen dan weer allemaal op de markt is ;-)
Weet het Rata, maar is ook niet voor dadelijk die EXO. Eerst die Wraith halen en (ver)bouwen en daarna zien we wel. Wie weet wat er tegen dan weer allemaal op de markt is ;-)
Frakke393- VRCP Crew
zo... met dank aan Rata voor de foto... den wraith op z'n best.. dit heb je gemist frakke..
jummie ;-)
kom binnenkort zeker af hoor. Was wat moeilijk vandaag.
Deze week ook aan het twijfelen geweest tussen een Wraith en een echte crawler, maar als ik dit dan zie.... :p
Eigenlijk is de wraith zo een beetje een crawler en een basher in één auto hé ;-)
kom binnenkort zeker af hoor. Was wat moeilijk vandaag.
Deze week ook aan het twijfelen geweest tussen een Wraith en een echte crawler, maar als ik dit dan zie.... :p
Eigenlijk is de wraith zo een beetje een crawler en een basher in één auto hé ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Ha tiens , 's precies Bialbero op de achtergrond
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
ik denk het wel ToyoBart!! :-)
Frakke393- VRCP Crew
Toyobart schreef:Ha tiens , 's precies Bialbero op de achtergrond
'k doe nogthans goed m'n best qua vermomming als wraith
bialbero- Initiate
- Aantal berichten : 56
ga hier even verdergaan, anders het "wat heb je laatst gekocht" topic aan het vervuilen ;-)
Dus stel ik neem deze combo EXC/MOT zou ik dan kunnen rijden met deze batterijen?
5300/65c 7,4 volt moet normaal toch al kunnen denk ik, niet?
Dus stel ik neem deze combo EXC/MOT zou ik dan kunnen rijden met deze batterijen?
5300/65c 7,4 volt moet normaal toch al kunnen denk ik, niet?
Frakke393- VRCP Crew
met een 65C batterij kun je een vorklift aandrijven
de justock setjes zijn, zoals de naam al zegt, stock-racing setjes.
voor de wat zwaardere auto's zoals short-course, en bvb een wraith zou ik voor de SC setjes gaan:http://www.hk-modellbau.com/default.asp?ex=shop:produktedetail.asp&Artikel_id=1366232&kat_id=1308
1/8 regelaar, motor even groot maar met 5mm as, allez, bulletproof en waterdicht
voor de wat zwaardere auto's zoals short-course, en bvb een wraith zou ik voor de SC setjes gaan:http://www.hk-modellbau.com/default.asp?ex=shop:produktedetail.asp&Artikel_id=1366232&kat_id=1308
1/8 regelaar, motor even groot maar met 5mm as, allez, bulletproof en waterdicht
bialbero- Initiate
Sorry Kurt, geen spatie tussen link, effe aangepastbialbero schreef:met een 65C batterij kun je een vorklift aandrijven
http://www.hk-modellbau.com/default.asp?ex=shop:produktedetail.asp&Artikel_id=1366232&kat_id=1308
Nogal duur allemaal Conrad al uitgepluisd nog goedkopere setjes en vanaf 35€ geen verzendingskosten
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
vind op Conrad nu niet direkt een beterkoop, evenwaardig setje. Het aanbod van motoren en regelaars is wel enorm groot om er als leek een goede keuze in te maken ;-)
Frakke393- VRCP Crew
bedankt Hoggy, 'k had beter moeten linken.
maar zoals Frakke al zegt, niet echt een beterkoop bij Conrad (trouwens gratis verzenden vanaf 25€)
'k wou vooral zeggen dat de junsport nogal licht is met 45A.
maar zoals Frakke al zegt, niet echt een beterkoop bij Conrad (trouwens gratis verzenden vanaf 25€)
'k wou vooral zeggen dat de junsport nogal licht is met 45A.
bialbero- Initiate
vandaag de Wraith aangekregen. kortelings beginnen bouwen dus. Ben nog steeds niet uit welke motor/regelaar. Lijk ik een mooi brushless setje te zien, is ie weer niet gesensored enzo..
Weet echt niet wat bestellen!!
Weet echt niet wat bestellen!!
Frakke393- VRCP Crew
wat wil je? snelheid of meer richting crawlen..
http://www.ebay.nl/itm/Hobbywing-Combo-Xerun-X10-60A-13-5T-81040040X10-RC-CAR-/390494866082?pt=RC_Modellbau&hash=item5aeb4ecaa2
dit is een leuk setje, als je wel wat snelheid wil.. maar niet zo gek dat de onderdelen er af vallen..
http://www.ebay.nl/itm/Hobbywing-Combo-Xerun-X10-60A-13-5T-81040040X10-RC-CAR-/390494866082?pt=RC_Modellbau&hash=item5aeb4ecaa2
dit is een leuk setje, als je wel wat snelheid wil.. maar niet zo gek dat de onderdelen er af vallen..
het moeilijke is natuurlijk dat ik beide wil ;-) en dat is natuurlijk praktisch niet haalbaar. Zou de LRP crawler motor en regelaar willen proberen. Weet alleen niet hoeveel snelheid deze nog heeft
Frakke393- VRCP Crew
hobbywing
Denk dat ik gewoon zo een setje bestel. Voorzie 2 lipos op 2 cellen en 1tje op 3 cellen voor wat extra snelheid als ik er zin in heb ;-)
Hoeveel ontlaad stroom zouden die lipos moeten hebben voor zulk een steje. Is een 45 A regelaar. Zit ik dan goed met 50c lipos?
Denk dat ik gewoon zo een setje bestel. Voorzie 2 lipos op 2 cellen en 1tje op 3 cellen voor wat extra snelheid als ik er zin in heb ;-)
Hoeveel ontlaad stroom zouden die lipos moeten hebben voor zulk een steje. Is een 45 A regelaar. Zit ik dan goed met 50c lipos?
Frakke393- VRCP Crew
van dit setje ga je op 2 cellen al zeker genoeg snelheid hebben, meer dan de rtr wraith.
50c zegt niet veel zonder de mAh waarde van de accu.. de continu stroom die de accu kan leveren is de c waarde maal de capaciteit..
Dus 50c op een 3000mah accu is 150A continu.. als je begrijp wat ik bedoel..
50c zegt niet veel zonder de mAh waarde van de accu.. de continu stroom die de accu kan leveren is de c waarde maal de capaciteit..
Dus 50c op een 3000mah accu is 150A continu.. als je begrijp wat ik bedoel..
ik zou wel naar 5000mah gaan, zal dus wel voldoende zijn ;-)
Frakke393- VRCP Crew
vandaag al beetje gemonteerd. Vering is dus echt men ding niet he. Had alles gemonteerd en toen ik de vering probeerde, bleek ze niet echt volledig in te gaan (bottoming out). Zette er een beetje druk op en de onderste cap sprong een stukje naar beneden zodat daar de druk en wat olie wegkon. Terug alles gefixed met wat minder olie en toen bleek alles beter te werken. Welke set up gebruik jullie op de veren. Bedoel dan de gaatjes binnenin om de olie door te laten vloeien.
Ook aan de achteras/diff moet ik iets doen. Het korte gedeelte blijkt iets te lang te zijn. Als ik dan alles vast zet, voelt het draaien van de assen wat stroef aan. Denk eraan om het gaatje in het diff iets verder uit te boren, zodat de as verder kan schuiven en alles terug soepel draait.
Motor is ook bestelt maar blijkbaar niet in stock , hopelijk snel in de bus
Ook aan de achteras/diff moet ik iets doen. Het korte gedeelte blijkt iets te lang te zijn. Als ik dan alles vast zet, voelt het draaien van de assen wat stroef aan. Denk eraan om het gaatje in het diff iets verder uit te boren, zodat de as verder kan schuiven en alles terug soepel draait.
Motor is ook bestelt maar blijkbaar niet in stock , hopelijk snel in de bus
Frakke393- VRCP Crew
mijn veren zijn stock, wat in de manual staat.. dus weet ik nie meer..
weet je zeker dat je as goed in elkaar steekt? ik had daar helemaal geen problemen..
weet je zeker dat je as goed in elkaar steekt? ik had daar helemaal geen problemen..
klikkerdeklik
blijkbaar ben ik niet alleen ;-)
blijkbaar ben ik niet alleen ;-)
Frakke393- VRCP Crew
EJe bent zeker niet de enige hoor ik had het ook.
Als je een mail stuurt aan Axial krijg je gratis een nieuwe as.
Je kan ook het aluminium diff een fraktie uitboren en dan is het ook opgelost.
Dat laatste heb ik ook gedaan omdat Axial toen de verbeterde as nog niet had.
Die nieuwe as heb ik later wel gekregen.
De damper plaatjes moeten bij voorkeur zoveel mogelijk gaatjes hebben.
Dus 3 gaatjes.
Kijk maar eens op het RCCrawler forum.
Daar is een aparte sectie voor de Wraith.
Daar komen al dit soort zaken aan de orde.
Als je een mail stuurt aan Axial krijg je gratis een nieuwe as.
Je kan ook het aluminium diff een fraktie uitboren en dan is het ook opgelost.
Dat laatste heb ik ook gedaan omdat Axial toen de verbeterde as nog niet had.
Die nieuwe as heb ik later wel gekregen.
De damper plaatjes moeten bij voorkeur zoveel mogelijk gaatjes hebben.
Dus 3 gaatjes.
Kijk maar eens op het RCCrawler forum.
Daar is een aparte sectie voor de Wraith.
Daar komen al dit soort zaken aan de orde.
wrcpino- Initiate
- Aantal berichten : 69
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Axial Wraith Wrexo
» Axial Wraith Kit Bouwverslag
» axial wraith alu parts
» StefCross' Axial Wraith
» tip van de week :axial wraith AR60 assen
» Axial Wraith Kit Bouwverslag
» axial wraith alu parts
» StefCross' Axial Wraith