RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

+12
crissypaint
dean
Michiel
Toyobart
land rover freak
Boussini
zua75
Cornholio
crazy71
GhostCrawler
frakke
Touareg
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Toyobart wo 6 jun 2012 - 22:11

Prachtige wagen !

je kan misschien nog een sticker maken van een echte defender-grille ?
( fotootje printen en afwerken met clear-folie )
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Boussini wo 6 jun 2012 - 23:02

anders via italië is er een omkit setje in resin met de koplampbehuizingen en de grille in detail Wink
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg wo 6 jun 2012 - 23:49

Boussini schreef:anders via italië is er een omkit setje in resin met de koplampbehuizingen en de grille in detail Wink
Ja heb ik gezien. En er is nog meer scale te krijgen voor de Defender. Ze zijn zeer realistisch, maar jammer genoeg is voor deze details ook een realistische prjjs in detail.
Ik ga ooit een defender 90 maken net zoals waar Chostcrawler nu mee bezig is. Bij zo'n scale wil en moet ik dat soort details realistisch zien te krijgen. Maar dat is voor ooit.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg wo 6 jun 2012 - 23:51

Bij de Dingo becomes a Defender project heb ik getracht een Landrover Defender te maken , maar met een dikke Wink knipoog. Mijn doel was de originele 1ste bouwplannen van Chostcrawler zo goed mogelijk uit te voeren. Dit is was mijn eerste eigenhandig gemaakte project, de scx10 is helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd. Niet om te verbeteren maar om de auto te leren kennen en samen met de rest van het bouwen te ervaren of scale bouwen leuk is. En damned i like it lol! , vooral de opstoppingen die je tegen komt om die op te lossen (creatief en netjes). Kortom ik ben nu definitief besmet en ongeneeslijk verklaard. Volgende project ligt al klaar. Twisted Evil Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 1955-F100-Expendables-1-300x225
Ik wil wel proberen om telkens een ander soort voertuig te maken, anders heb ik straks 1 kast met alleen maar Jeeps.
Tot mijn volgend bouwverslag, thanks voor het bekijken.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Michiel do 7 jun 2012 - 17:47

Mooi werk

Michiel
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 101
Woonplaats : Lovenjoel

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg vr 8 jun 2012 - 20:24

Ik kon het niet late (en was het al van plan), maar vooral omdat Koos erom bleef zeuren. Wink
Dus een kwastje erover om een geheel ervan te maken! Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120608_195529
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van GhostCrawler vr 8 jun 2012 - 21:37

Perfect. Nu de witte wielen eronder en een foto knippen. affraid
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg vr 8 jun 2012 - 22:11

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120608_220549-1

Alstublieft Meneer
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg za 9 jun 2012 - 1:18

Toyobart schreef:Prachtige wagen !

je kan misschien nog een sticker maken van een echte defender-grille ?
( fotootje printen en afwerken met clear-folie )

Thanks voor de tip. Mocht het niet mooi zijn wat binnen komt binnenkort dan probeer ik het op deze manier.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg za 9 jun 2012 - 1:21

Nou ben opeens een heel eind opgeschoten. But still more to come, but for now...........
Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120609_001552-1-1
Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120609_001312-1
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van dean za 9 jun 2012 - 5:12

Knap werk!!!!!!

Dean
dean
dean
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 149
Woonplaats : wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van crissypaint za 9 jun 2012 - 5:30

een mooi geheel Wink
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van GhostCrawler za 9 jun 2012 - 7:36

Super gaaf. Binnenkort ook maar eens uitlaten met andere SCX-en.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Bas za 9 jun 2012 - 13:35

Zeer mooi!
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg do 14 jun 2012 - 1:29

Vandaag surprise bij thuiskomst. Weer wat scale accessoires voor mijn defender Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Touareg35-1
Er zat nog een miniscul klein zakje van RC4WD bij met metalen embleempjes voor de Defender maar kreeg t niet op de foto (weet dus nog niet of die erop komt, zo petit). En natuurlijk een echte winch, mocht je eens vast komen te zitten. Altijd handig als er geen wegenwacht in de buurt is!!

Maar de grill waar ze op moeten komen mag dus best wel knap & realistisch zijn. Dan valt de decal van de dingo dus mooi af. Had gehoopt dat deze bij de zending van vandaag zat, maar helaas out of stock. Dan maar zelf eens kijken wat we kunnen brouwen.
En zie hier, en best wel gelukt grilletje voor de mooie defenderembleem
Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120614_010131
hier glimt hij door de flits aardig wat, maar in t eggie is tie handsome looking.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Nieuwe aanzicht Defender

Bericht van Touareg za 16 jun 2012 - 2:43

Ik vond de decal van de Dingo niet passen bij de rest. En met de mooie decals van Landrover moest er dus iets veranderen. Ik had natuurlijk de originele kunnen bestellen maar ik knutsel graag zelf wat. En paar daagjes freubelen en een lakje erover en de voorkant ziet er nu Defender waardig uit, al zeg ik het zelf.
Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120616_021937-1
Nu wachten tot dat de Touareg ook weer na huis komt, want dan komt gelijk ook de landrover decals mee. Geduld....
Ik heb de koplampen ook mooi zwart gemaakt om een mooier geheel te krijgen. Job well done! Laughing

Klein detail erbij, achterbak verlichting
Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120616_114748-1
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Defender from Dingo is Finished juli 2012,update

Bericht van Touareg di 3 jul 2012 - 10:40

Zoals zo vaak zijn het de kleine dingen die het doen. Let op de details, heb geprobeerd een zo'n realistisch mogelijk te maken Defender te maken. Het is geen replica maar een look a like. Soms omdat het bij de defender ook is en soms omdat ik het mooi vond, hij kan dus details op een ander plekje hebben of is er iets anders gebruikt. Maar kortom ben blij met mijn impressie van een wereld kar. En Ghostcrawler heeft de eerste stappen gedaan en met zijn raad & daad heb ik het afgemaakt.

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120703_090338Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120703_090417Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120703_090443Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120703_090504Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120703_090707Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120703_090737

Dit was mijn eerste project en heb er een hoop van geleerd en ben besmet geraakt.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Last thing 2do

Bericht van Touareg do 5 jul 2012 - 19:44

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120705_193514-1

Vandaag binnen gekomen, was het allerlaatste ding nog te doen for the Dingo became a Defender

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120705_193609-1
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van axialjohan do 5 jul 2012 - 20:06

Mooi resultaat!
Ik vind die groene kleur ook heel mooi bij dit model!

Groeten Johan

axialjohan
Regular
Regular

Aantal berichten : 304
Woonplaats : Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van rataplan do 5 jul 2012 - 22:10

cool met een flaptop aan boord idd de kleur staat hem goed
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van SuzukiSamurai di 10 jul 2012 - 0:13

Uwen persoonlijke toets is proper!
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg wo 11 jul 2012 - 14:33

Toch is er altijd nog wel wat om hem nog verder realistisch te maken. Dus voor een kleine finishing touch, zelfgemaakte spatlapjes erop gemaakt.

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120711_142441
Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 IMG_20120711_142410
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van GhostCrawler wo 11 jul 2012 - 23:22

Die trekhaak staat er niet goed op, die zou veel beter staan op mijn SCX10 Smile .
Ziet er goed uit man.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Touareg do 12 jul 2012 - 0:35

GhostCrawler schreef:Die trekhaak staat er niet goed op, die zou veel beter staan op mijn SCX10 Smile .
Ziet er goed uit man.

Top haak, alleen met hindernissen werkt tie soms tegen en haakt tie vast of sleept tie over de ondergrond.
Maar als tie niet goed sta, is het door jou kundige handen gedaan. En wat staat tie mooi op mijn scx10! ;-)
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingo becomes a Defender,  finished update 6Juli  - Pagina 2 Empty Re: Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum