RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verlangen gestild 2, update Project finished

+6
Bas
dean
GhostCrawler
Silverpijl (Eddy)
land rover freak
Touareg
10 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 28 jun 2012 - 16:40

Van de week ging ik mijn zoontje ophalen van school. Kwam ik deze tegen
Verlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_4278
Daarvoor waren er een paar draadjes hier die de Defender super mooi bouwde.
Het kriebelt nu niet meer, verlangen is het ook niet meer. Ik wil deze ook.... Punt
Kyotoy & Ghostcrawler maakten van een lang gekoesterd verlangen een must have.
Dus Ghostcrawler is de schuldige dat we op water & brood leven,maar ik heb deze dus overgenomen
Verlangen gestild 2, update  Project finished  12-1
Gelijk wat gewinkeld voor de nieuwe mobiele
Verlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_20120628_143347-1
Wil niet een roofrack, heeft iedereen zo'n beetje. Vind het schitterend begrijp me niet verkeerd. Maar ik ga een surfdude knappe uitstap jeep voor"the outdoor" D90 maken. Zeg maar een pc hoofdstraattractor met een functie.
En ik dacht een beetje in deze richting, ga niet alles verklappen natuurlijk!
Verlangen gestild 2, update  Project finished  6849Verlangen gestild 2, update  Project finished  DSCF5608
Ik zoek wel nog een kano op schaal van 1/10 mag plastic zijn maar liefst van hout.
Kleur van de body ben ik nog niet over uit, zwart of gunship grey (beide mat)
Maar dat zie jullie binnenkort wel, tot volgende keer maar weer


Laatst aangepast door Touareg op di 31 jul 2012 - 13:46; in totaal 5 keer bewerkt
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van land rover freak do 28 jun 2012 - 16:47

Ooh deze belooft mooi te worden!
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Silverpijl (Eddy) do 28 jun 2012 - 17:58

Kost een paar euris, maar dan heb je ook wat.Cool Zowel voor de koper als de verkoper....lol!
Silverpijl (Eddy)
Silverpijl (Eddy)
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 40
Woonplaats : Deventer

http://www.rctrailforum.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler do 28 jun 2012 - 19:21

Silverpijl (Eddy) schreef:Kost een paar euris, maar dan heb je ook wat.Cool Zowel voor de koper als de verkoper....lol!

Valt wel mee joh, hij maakt hem verder wel zelf Smile .

Ben benieuwd Cees, je bent in een korte tijd ook een echte modelbouwer geworden. Ik ben dus erg benieuwd hoe jouw creatie wordt. Ik zie een reservewiel op de foto, zo'n één heb ik je er ook nog bij gedaan Cool .
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler do 28 jun 2012 - 19:25

Trouwens die echte op de foto is een D110, die is nog iets langer echter in scale ook een heel stuk duurder.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 28 jun 2012 - 19:38

GhostCrawler schreef:Trouwens die echte op de foto is een D110, die is nog iets langer echter in scale ook een heel stuk duurder.

Het wordt dus zijn kleine broertje, maar die kleur daar ging het mij om.
Enben nu allerlei scale spullen aan het zoeken. Maar zal kano zelf moeten gaan bouwen vrees ik.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler do 28 jun 2012 - 19:45

Even de speelgoedzaken aflopen, en dan vindt je de volgende type's wel.

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Index
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 28 jun 2012 - 20:58

GhostCrawler schreef:Even de speelgoedzaken aflopen, en dan vindt je de volgende type's wel.

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Index


Maar dat is niet echt passendbij zo'n mooie auto en kwaliteit, dacht meerVerlangen gestild 2, update  Project finished  MW981
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler za 30 jun 2012 - 10:28

En is het begin al gemaakt vwb de aanpassing aan het chassis?
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 30 jun 2012 - 10:46

GhostCrawler schreef:En is het begin al gemaakt vwb de aanpassing aan het chassis?

Rustig rustig, heb net alle benodigde spullen besteld en gehaald. Vanmiddag komt het chassis thuis, dus kan ik gaan meten en passen. Maar denk dat ik het toch op de scx10 ga plaatsen. De Green Defende r + aanhangwagen komt op de nieuwe dingo en de D90 op jou oude chassis, zit gewoon weg de beste electronica en upgrades op plus dat die de wielen / velgen eral op heeft.
Maar wordt leuk, console bouwen, stoelen voor bouwen, imperiaal bouwen, bodemplaat van achterruimte maken, winch plaatsen, bootje vinden en anders zelf maken, body spuiten a la Ghostcrawler en om te beginnen de body plaatsen op het chassis. Ga het heel rustig aan doen, ik wil dat deze mijn mooiste en beste trialer wordt. Ik heb al wel wat scale accessoires geverfd en bij elkaar gestoken-verpakt. Verlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_20120630_112415 Geinig altijd, voelt als papa is met zijn poppenhuis aan het spelen. Kortom, veel werk nog te doen maar we moeten geduldig wachten op materialen.


Laatst aangepast door Touareg op za 30 jun 2012 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto erbij gezet)
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler za 30 jun 2012 - 12:00

Je brengt mij ook bijna op een idee om mijn Defender van het RC4WD chassis te slopen en op mijn nieuwe Scx10 chassis te zetten, en dan het Gelande chassis omtoveren voor een Wrangler chassis 4 cm korter dus.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 30 jun 2012 - 12:34

GhostCrawler schreef:Je brengt mij ook bijna op een idee om mijn Defender van het RC4WD chassis te slopen en op mijn nieuwe Scx10 chassis te zetten, en dan het Gelande chassis omtoveren voor een Wrangler chassis 4 cm korter dus.

Besmettelijk, wil altijd wat te doen hebben. Liefst zonder investeren. Lekker knutselen freubelen.
Misschien ook wel erg mooi met die ene body van project 2. Iig have fun
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van dean za 30 jun 2012 - 19:22

Als ik zo die laro projecten zie,krijg ik ook terug zin om verder te werken aan de mijne!!!!!!

Dean
dean
dean
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 149
Woonplaats : wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 30 jun 2012 - 19:37

dean schreef:Als ik zo die laro projecten zie,krijg ik ook terug zin om verder te werken aan de mijne!!!!!!

Dean

Niets houd je tegen, althans als je materiaal heb liggen. Anders iets verkopen en daarvan aankopen doen.
Je hebt net je Jeep af anders kon je daar iets mee doe. En anders alvast op papier uitwerken cq bedenken. Vind ik ook altijd leuk, info winnen hoe wat en waar en dat dan weer in je project proberen terug te verplaatsen.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van dean za 30 jun 2012 - 19:42

Heb alles liggen,maar ben voor het moment aan het verdrinken in projecten!!!
Mijn Jeep staat gewoon in de kast mooi te wezen,weet nog niet of ik hem daadwerkelijk ga gebruiken.
dean
dean
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 149
Woonplaats : wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 30 jun 2012 - 19:44

Nou wil hem zo ruilen met je. Erg mooi
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 30 jun 2012 - 19:48

Update van mijn labVerlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_20120630_194647. Leuk al die projecten maar mijn kast wordt te klein. Lol
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Bas za 30 jun 2012 - 21:37

Moh zo'n kast wordt al snel een hoekje, dat hoekje wordt een kamer, en een kamer worden meerdere kamers Smile

Al wel een mooie collectie.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg zo 1 jul 2012 - 10:55

Gisteren leek het net Sinterklaas, met de postbode en door de brievenbus. 's Avonds ding het zelfs nog door. En ik heb eindelijk de Touareg op gehaald. Nou ja zoek de verschillen in mijn Lab. Was een hoop. En ben superblij met het behaalde resultaat vande Touareg Verlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_20120701_104018. Het is dezelfde kast maar met 12uur verschil ertussen, er kan een hoop veranderen in eenkorte tijd
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 5 jul 2012 - 19:49

Even een vraagje. Als je zwart, gunship grey en wit had in mat. Welk kleur patroon zou jij doen. Body is te verdelen in twee delen 1-Dak & 2-Body of geheel 1 kleur. En als het matte te soft is kan ik nog ts13 erover heen spuiten om hem metallic te krijgen, maar ik vind mat mooi passen bij zo'n Landrover.
Ben benieuwd wat jullie zouden doen bij een Defender met deze kleurstelling.
Verlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_20120705_001319-1


Laatst aangepast door Touareg op do 12 jul 2012 - 12:03; in totaal 2 keer bewerkt
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler do 5 jul 2012 - 20:06

Dak een aparte kleur is altijd mooier, en de spatbordranden altijd matzwart en niet dezelfde kleur geven als de body zelf, zelfs niet als alles glimmendzwart zou zijn, dan de randen nog mat, kost wat meer werk maar zal je uiteindelijk restultaat 10x mooier zijn.
Ik vindt 1 kleur altijd de makkelijkste weg en te eenvoudig lijken, maar das mijn mening. Sux6 met je keuze Cees.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Bijna alles is binn,en, tata. Work in progress

Bericht van Touareg vr 6 jul 2012 - 1:26

Altijd weer een van de leukste dingen. Plan bedenken hierop een 2do list samenstellen en je shoppinglist maken.
Dan zijn er de teleurstelling als er iets niet te verkrijgen is. Gelukkig hebben we rc trial om bij te springen met raad en daad. Thanks Ghostcrawler.
Morgen ga ik beginnen, ik heb nu alles bij elkaar verzameld, geverfd, geassembleerd en voorbereid. J

Verlangen gestild 2, update  Project finished  IMG_20120706_003602

Nog 2 verfbussenen en 3 missing parts en we kunnen gaan meten en snijden. Ga ook nieuwe dingen voor mij uitproberen zoals 1 ledje met spiegelreflex 4 lichtbuckets laten verlichten, scharnier effect voor de body aan het chassis, winch laren werken met het draaiwiel van een 2 kanaals zender. Kortom, kheb der zin aon.

Ps als iemand toevallig een kano of een rubberen opblaasbare reddingsboot heeft liggen, dan neem ik deze graag van je over. Wel bij 1/10 scale passend en als je er niets meer mee doet natuurlijk.

Groetjes Touareg


Laatst aangepast door Touareg op wo 18 jul 2012 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 12 jul 2012 - 9:39

Kleurstelling poll, vele hadden wit dak of geheel 1 kleur. Maar het wordt:
Dak, wielkappen en luikjes in het voorraam, D90 accessoires rondom, rooflichtbak en imperiaal worden ZWART MAT.
Carrosserie dat overblijft GUNSHIP GREY
Extra verfraaiing carbonplaat zwart (op de plaatsen waar normaal traanplaat op de buitenkant geplaatst kan worden)
Interieur - rijder & bijrijder stoelen in bruin leer. Middenconsole zwart en de rest is nog in de denktank. Zou wat spulletjes krijgen maar deze zijn nog niet binnen. Dus ff afwachten of deze komen, zou wel mooi zijn. Maar dit is slow building project, dus geen haast.

Update-je van 12juli
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van dean do 12 jul 2012 - 21:53

Ik kijk morgen om dat stuk op te sturen!
(was het vergeten!)

Dean
dean
dean
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 149
Woonplaats : wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 12 jul 2012 - 23:56

dean schreef:Ik kijk morgen om dat stuk op te sturen!
(was het vergeten!)

Dean

1000 x dank.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum