RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Axial SCX10: The RUBICON project!

+14
Arjan
GhostCrawler
axialjohan
crissypaint
Boussini
rataplan
Hoggy
dean
crazy71
RickvS
Hottwheels
Cornholio
StefCross
land rover freak
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Axial SCX10: The RUBICON project! - Pagina 2 Empty Re: Axial SCX10: The RUBICON project!

Bericht van land rover freak wo 6 jun 2012 - 17:42

Boussini schreef:let wel op een te negatieve offset kan tegen de knuckles van de stuurblokken schuren!
Goede opmerking! Beetje meet- en rekenwerk en dan zou ik wel de juiste velgen kunnen kiezen Smile
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Axial SCX10: The RUBICON project! - Pagina 2 Empty Re: Axial SCX10: The RUBICON project!

Bericht van land rover freak zo 17 jun 2012 - 16:41

Ik zit toch op een heel interessante richting! Smile

Heb tijdens het leren enkele ideeën voor extreme mods in gedachten gekregen dus ga die even hier zetten ter herinnering Very Happy

- CVT of vario wordt het ook wel genoemd, inbouwen in mijn aandrijflijn tussen het spur gear en de versnellingsbak. Shocked
- middendiff met inschakelbaar difflock. affraid
- inschakelbare voor- en achterdiff. pale
- en om dat allemaal te laten werken met nog een winch erbij ga ik de zender wisselen met die van mijn hilux, dan gaat die wel geen werkende winch meer hebben maar er is toch meestal iemand in de buurt voor sleepactie Smile

Om dit allemaal klaar te krijgen zoek ik ook iemand met een draaibank en wat autotechnische kennis die wil meewerken met dit project Smile
MAAR! Eerst examens en zorgen dat ik slaag Cool
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum