RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Bas ma 12 aug 2013 - 23:15

Stilaan eens beginnen aan de revisie van de Wraith... De alu vooras is binnen. As van RC4WD (van Steven), topcad C-hubs en uprights, en een STRC alu diff cover.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Wraithvooras
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Toyobart di 13 aug 2013 - 11:47

Met de TXT monstertruckje gespeeld...
=> lang moeten zoeken op ebay, maar ineens 2 setjes besteld...  

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 29650


Ook 2 setjes , er is er al 1 van gemonteerd , komt nog wel een update in het bouwverslag.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 $(KGrHqJHJDgE+BT76+MdBP2Ruo5WKw~~60_35
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Boussini di 13 aug 2013 - 22:30

voor achter de as of ervoor? Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio wo 14 aug 2013 - 23:05

Mezelf een cadeau'tje gegeven, wou er al lang ene, als hij binnen is volgt de foto uiteraard Very Happy
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Toyobart do 15 aug 2013 - 1:39

@boussini:

voor de as had makkelijker geweest :-)

maar het is voor aan de binnekant , weer een stapje dichter bij een scale monster-truck
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van magic2002 za 17 aug 2013 - 19:08

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 $(KGrHqR,!qwFHl0HNPP3BR9isFDqjw~~60_85

ze zijn er nog nie.. maar onderweg...wer 2 derbij...
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio za 17 aug 2013 - 19:40

Sweet!
Ik moet toch eens terug op zoek naar een mooi 2dehands exemplaar Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Frakke393 za 17 aug 2013 - 23:16

de mijne is gister geleverd :p
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio za 17 aug 2013 - 23:27

Picture or it didn't happen Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Frakke393 zo 18 aug 2013 - 10:37

Zonet een ontvanger ingezet en eens meegereden, echt grappig ha ha. Dat ding steigerd vanzelf,lol Wel eens benieuwd of die regelaar het lang gaat houden, want na 10 min had die best al warm vond ik. Of is dat normaal bij brushed? Altijd brushless gewoon he ;-)

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 T2eC16FHJF4FFkYh7CzBS6USfb4Q60_85_zps85ba1ce0

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 T2eC16dzQE9s3stYpWBS6UTdMg60_85_zpse7a6db34
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio zo 18 aug 2013 - 11:13

Ziet er goed uit!

Hoeveel betalen jullie voor ze een 2dehands willy?
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van magic2002 wo 21 aug 2013 - 0:56

Voor een tweedehands Wild Willy zou ik zeker niet meer dan 100 euro betalen.. eerder minder, 75 euro voor een gebruikte in een goede staat is een mooie prijs.. en dan mogen er al lagers in zitten.. of een zenderke bij..

oh ook nog besteld... en binnen, blijkbaar(volgens velen op diverse fora en youtube) onmisbaar voor de quadcopter vlieger met camera eronder..

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Carbon-Fiber-Propeller-Balancer
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Boussini wo 21 aug 2013 - 7:11

wel een handige tool voor vanalles en nog wat, maakt wel het beeld stabieler als je al je props uitbalanceerd,

voor high speed runs met auto's ook handig als je de banden uitbalanceerd
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy wo 21 aug 2013 - 17:42

Nobody schreef:Verzamelaar??????

Een zoölogische afwijking ja!

K'ben wel jaloers op enkele van je voertuigen.Embarassed
Maar kan niet kiezen op welke LaughingLaughing

Mooie aanwinsten.Wink

N
Zoölogische afwijking Shocked Question Laughing 

Daar begint het wel een beetje op te lijken Nobody, in mn enthousiasme om te patsen had ik nog een familielid van de olifanten vergeten te posten, nee niet deze van Cote D'or maar wel deze van Tamiya namelijk een zeldzame NIB Mammoth

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Mammoth_zps21f31ca9

Hiervan had ik er oorspronkelijk 2 van op de kop weten te tikken waarvan 1 new build maar na vele smeekbeden van een gegadigde koper is de new build inmiddels terug de deur uit

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 CoolblueMontero007_zpsa6f8055c

de kleuren van de doos zijn spijtig genoeg door de zon een beetje afgetrokken doordat deze vermoedelijk nog in de vitrine van Bogaert modelbouw heeft gestaan, een modelbouwzaak die helaas ook al tot het verleden behoort Crying or Very sad 

Vanessa in Blue Cool 

Machtig mooie patsen al die Wild Willie's Magic en Frakke maare.........

........ Vanessa voelt zich een beetje gediscrimineerd  en met vrouwen kan je in dergelijk geval wel heftige toestanden beleven, ofwel worden ze wit van woede of worden ze blauw van hun adem op te houden tot ze hun gedacht krijgen en nu was het dan ook niet anders en hieronder ziet u daar het bewijs van Suspect 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 CoolblueMontero001_zpsee71666b

de nieuwe Blue style Lunchbox werd deze voormiddag bezorgd en de doos kon niet snel genoeg open en viel bij mij meteen in de smaak, hopelijk ook in de smaak van "Vibrant Vannie" I love you

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 CoolblueMontero004_zpse1e61872

White and blue, I LOVE IT I love you  eens iets helemaal anders dan dat corbillarzwart dat we gewoon zijn.
Niet meteen iets om ermee in VRCP style mee te gaan baschen, hoogsten een demoritje op een grasveld om het netjes te houden.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 4b2d80a2-5a72-4a59-894b-64c840fa58d1_zps2f250c34
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 9db3c5f0-2d8a-49f1-aa75-035151269647_zps484380a3

De blue style Lunchbox aanvankelijk dereleased om RC voetbal te promoten en is rijkelijke voorzien van decals om er 101 versie's te kunnen van maken. De decals van de black edition  horen ook bij deze kit.

Cool Blue Montero

Van metalic chromed versie's van Tamiya word ik niet echt wild maar van deze heel zeldzame blue chromed Montero kon ik niet weerstaan en die moest en zou ik hebben om er een "specialleke" van te maken

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 CoolblueMontero005_zps6c94eb5b

Jason Store had er oorspronkelijk 3 in stock waarvan deze de laatste was en andere exemplaren zijn onvindbaar op het net. Vreemd genoeg stond er op de verpakking geen item n°, mogen we in dit geval dus wel echt van "exclusief" spreken Question 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 CoolblueMontero011_zps2de0625d

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 52ff9222-691a-4c25-a574-ee5776cf9f2f_zpsa97268b3

Et voila na alles samen in één grote kartonnen doos te hebben gegooid en goed geschud is dit dan het resultaat; een zeldaamheid waarvan u niet meteen een tweede gaat tegen komen.

I hope you enjoy this my RC friends Wink
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van LazyFatCat wo 21 aug 2013 - 18:05

Enorm interessant dat er geen onderdeelnummer voor is... Shocked
Staat er ook niks op de sprue tree?

Mooie vondst en een cool glimmend geheel!
LazyFatCat
LazyFatCat
Regular
Regular

Aantal berichten : 268
Woonplaats : Den Haag, Nederland

http://tamiyaweb.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Nobody wo 21 aug 2013 - 22:22

W.T.F. Hoggy je hebt het weer gedaan.

Super.

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van tamiya2000 wo 21 aug 2013 - 22:27

Amai, mooie spullen Hoggy

Mijn aankopen:

De ESC en motoren van RCWW en vandaag aangekocht, nog een 2cell 5000mah Lipo van RC Plus, Lipo safety bag, RHC racing 16kg servo en alu servo arm
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio wo 21 aug 2013 - 22:27

Hoggy stiekem een lotto-miljonair?

Mooie vangsten J-C!
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van rataplan wo 21 aug 2013 - 22:42

Ja hoggy die 2 blauwe vragen gewoon om mishandeld te worden .

Eens rustig mee door het gras rijden pffff heb je tog niets aan

rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy vr 23 aug 2013 - 11:38

Nobody schreef:W.T.F. Hoggy je hebt het weer gedaan.

Super.

N

Waar krijg ik nu weer de schuld van, wat heb ik nu weer uitgevreten Question Shocked Razz 

Cornholio schreef:Hoggy stiekem een lotto-miljonair?

Mooie vangsten J-C!
Was dat maar waar Cornholio, ik vermoed dat de oren tuiten van de lottogoden door de vele smeekbede's die ze mogen aanhoren van mij maar ik denk dat ze een beetje doof zijn aan die kant Crying or Very sad 
Stieken droom ik toch van een huis met een grote atelier dat ik tot een echt Tamiya lab anex museum kan uitbouwen Wink 

rataplan schreef:Ja hoggy die 2 blauwe vragen gewoon om mishandeld te worden .

Eens rustig mee door het gras rijden pffff heb je tog niets aan

Listen buster, my name is just "Hoggy", not "Horrible Hoggy" Exclamation Razz 
So there is no chance that miss Vibrant Vanny shows up in that fancy dress for a bash dance with mister Wild  Willy Wink

Bedankt voor de toffe reactie's vrienden Very Happy 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Frakke393 vr 23 aug 2013 - 12:00

But if the camera's starts rolling, Miss Vibrant Vanny will go out of her head...just like every other girl when they put a camera on her and the spotlights start flashing Smile Razz Twisted Evil 

Mooi spul Hoggy!!
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio vr 23 aug 2013 - 21:32

Vandaag ontvangen:

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Photo%2015-08-13%2021%2036%2039%20%28Small%29

Was allang verleid door dit model, nu dan eindelijk maar eentje (2dehands) aangeschaft. Model kwam "RTR", nadat ik de lipo's geladen had (en andere connectors erop heb gezet want de vorige eigenaar had een eigen visie wbt male/female op de + en - moet zijn. Maar goed ook trouwens want solderen is blijkbaar niet zijn sterkste kant) en de zender gebind heb werkte hij inderdaad ook. Ik zou het binden en opladen gedaan hebben voor ik hem verkocht/verzond maargoed, must be me...

Blij ermee? Ja, maar er gaat toch nog veel aan moeten gebeuren voordat ik echt content ben Rolling Eyes 
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van rataplan vr 23 aug 2013 - 21:45

Wist je op voorhand he

Als je tips nodig hebt dan hoor ik het wel

Altijd nice die gmades
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van ivanrc vr 23 aug 2013 - 21:52

Dienen gmade ken ik ...
ivanrc
ivanrc
Regular
Regular

Aantal berichten : 419
Woonplaats : Vlaams Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio vr 23 aug 2013 - 22:20

rataplan schreef:Wist je op voorhand he
Wat bedoel je?

Idd nice, ze hebben een aparte look vind ik Very Happy
Tips ga ik zeker nog kunnen gebruiken Wink

En ja, hij komt van Landen... geen koopje dus maargoed, zoveel zie je er nu ook weer niet 2dehands passeren.
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 31 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum