RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Tamiya1970 ma 30 dec 2013 - 21:05

Op de valreep in het oude jaar een airbrush setje gekocht voor de kleine dingetjes mooi te maken.
Althans dat hoop ik dan,de verkoper heeft er goede ervaringen mee en liet wat werk zien van de airbrush.
En vond het een fijn aperaatje.
Nu nog aan de leer ermee vindikleuk

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Foto-7JMPF3HE-D

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Foto-G4EKN7GB-D
Tamiya1970
Tamiya1970
Regular
Regular

Aantal berichten : 606
Woonplaats : Oegstgeest (Holland)

http://www.tamiyaclub.com/member.asp?id=26365

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio di 31 dec 2013 - 9:23

Mezelf een cadeautje gedaan:

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Photo%2031-12-13%2009%2020%2012%20%28Medium%29

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Photo%2031-12-13%2009%2020%2007%20%28Medium%29

Ligt momenteel bij m'n neef in het zonnige California, hij brengt het begin januari mee voor mij, ben curieus Very Happy
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy di 31 dec 2013 - 11:24

Ziet er leuk uit C. maar ik heb geen idee wat het is  confused 
Vermoedelijk een upgrade voor de phantom  Suspect 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Tamiya1970 di 31 dec 2013 - 12:01

 @cornholio,ik denk dat ik weet wat het is,een gyroscoop die de camera aanstuurd met het bewegen van U hoofd?
En met mooie cloverleaf antennes  Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 4078649926 
Tamiya1970
Tamiya1970
Regular
Regular

Aantal berichten : 606
Woonplaats : Oegstgeest (Holland)

http://www.tamiyaclub.com/member.asp?id=26365

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van desmoboy di 31 dec 2013 - 12:53

Hoggy schreef:Ziet er leuk uit C. maar ik heb geen idee wat het is  confused 
Vermoedelijk een upgrade voor de phantom  Suspect 

Coole gadjet om te kijken waar je rijd zonder te kijken. Gaat via camera op auto en een soort bril op je hoofd waar je in kijkt. Ziet er leuk uit  Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 4078649926 
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483
Woonplaats : Damme-Moerkerke

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio di 31 dec 2013 - 14:36

Lol, het is inderdaad een fatshark videobril, daarmee zie je wat de gopro onder de phantom (of in een auto of waar dan ook) ziet, live Wink

Inderdaad met ingebouwde headtracker, als je dus een camera op servo's monteerd kan deze de bewegingen van je hoofd volgen.
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van buzzy10719 wo 8 jan 2014 - 23:42

Tamiya1970 schreef:Op de valreep in het oude jaar  een airbrush setje gekocht voor de kleine dingetjes mooi te maken.
Althans dat hoop ik dan,de verkoper heeft er goede ervaringen mee en liet wat werk zien van de airbrush.
En vond het een fijn aperaatje.
Nu nog aan de leer ermee  vindikleuk

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Foto-7JMPF3HE-D

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Foto-G4EKN7GB-D

Ik heb deze ook en is niet slecht maar voor het fijne werk is hij wat te grof en gebruik ik een andere.
Met deze leer ik de dochter nu werken.
Voor grote oppervlakken is hij wel goed.

Dit is mijn laatste aankoop (sinds vorige week vrijdag)

[img]Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Umx_zpsf21dfae1[/img]

Ik moet er wel nog mijn eerste echte vliegdoop mee doen.
buzzy10719
buzzy10719
Regular
Regular

Aantal berichten : 212
Woonplaats : Herzele

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Douwe vr 10 jan 2014 - 15:01

Alvast wat onderdelen binnen voor mijn scx Wrangler rubi unlimited kit...

Vanquish stage one setje voor meer stuur:
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 IMG_20140110_143409

Banden van rc4wd, De gladiator banden, lekker breed, past mooi onder een dikke amerikaanse bak:

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 IMG_20140110_143427

En nog even een nieuw onderdeeltje voor mijn vaterra TH... Kan nu de verkoop in die wagen (tjah als ie stuk is moet je niet verkopen.. lol):

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 IMG_20140110_143504

Douwe
Regular
Regular

Aantal berichten : 255
Woonplaats : Bolsward

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van desmoboy di 21 jan 2014 - 22:34

Voila rechtstreeks van HongKong voor een aan appel en ei. Helemaal nieuw,
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Image


Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Image

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Image
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483
Woonplaats : Damme-Moerkerke

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy wo 22 jan 2014 - 14:27

Ik heb me.......



Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff001_zps0e274db0

Minder exclusief dan ik aanvankelijk dacht, deze Violet Racer is inmiddels ook te verkrijgen bij Tamico  Neutral 

......de laatste tijd....

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff002_zps562c3893

Na mijn Lunchbox Blue Style kon de Jimny Blue style uiteraard niet uitblijven en deze is een heel stuk exclusiever want deze wordt door de importeur van Duitsland en Frankrijk niet ingevoerd  Very Happy

.....efkes.....

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff012_zpsa8f41550

Eindelijk een Egress in mijn collectie, pure high-tech nostalgie komt te voorschijn als je de doos opent.
Alleen de old-style verpakking is al een streling voor het oog, heden ten dage besteed Tamiya daar helaas geen aandacht meer aan.

.....een heel klein.....

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff016_zpsad47d282

De Dyna Storm had ik vroeger zelf nog nieuw gebouwd om bij MRC Zwevegem competitie te rijden maar was helaas heel kwetsbaar bij contact met de stalen buizen van het tapijtparcours en dus is de Dyna vrij snel terug verkocht. Dank zij Nilsken heb ik er nu terug eentje in mijn collectie  cheers

.....beetje...

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff017_zpse3e83b17

Als kers op de taart wist Nilsken geen konijn maar wel een Dyna blaster nog uit zijn hoed te toveren en uiteraard haalde ik voor het broertje van de Dyna storm mijn neus niet op Laughing 

....laten.....

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff007_zps645c936b

Barn find Cool , Bij een gesprek op een modelbouwbeurs waar ik zoals gewoonlijk met een aanstekelijk enthousiasme over mijn passie van verzamelen en restaureren sprak zei de persoon plots dat hij nog ergens in hoekje een Wild Willy had staan en mijn oren stonden meteen spits en toen ik vernam dat het om  een oude versie ging hadden mijn oren iets weg van een ventilator  Very Happy Eerst vermoede ik dat het om een afgeragd exemplaar ging maar toen bleek dat er nauwelijks mee gereden was kon ik mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken en al snel was er een deal gemaakt cheers 

......gaan  bounce 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff005_zpsd150a4eb

"Ik heb ook nog een Boomerang staan, geen interesse  Question " vroeg diezelfde persoon waar ik vanzelfsprekend een bevestigend antwoord op gaf vooral toen bleek toen het volgens zijn beschrijving om een vintage versie ging. Deze barn finds hebben me toch echt het "Wayne Carini" gevoel bezorgd en behoren nu tot de topstukken in mijn collectie  cheers 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff010_zps09204a03

May i present you.........

Nee geen kistje wijn, dit is mijn absolute topvondst van verleden jaar. Dit ademt gewoon exlusiviteit uit want dit was in de reguliere handel niet te verkrijgen. Het preciese verhaal erachter weet ik ook niet maar ik vermoed dat dit een tegenprestatie was van Tamiya uit dank voor het verlenen van de nodige licenties van Mercedes en dat deze kisten exclusief zijn verdeeld onder de Mercedes concesiehouders  confused 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff011_zps2a6061b9

Het nummer 457 van een gelimiteerde oplage van 722 stuks  Cool 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff013_zpse25aa009

Met opengesperde ogen van verwondering bekeek ik de inhoud van de kist toen ik deze voor de eerste keer opende  Shocked 

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 800px-Mercedes_SLR_Stirling_Moss_1977

Het model stelt een Stirling Moss Mercedes voor

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Collectionstuff014_zpsd080c2c8

Onder de body schuilt een M 02 chassis. Deze ontdekking beschouw ik als het absolute topstok in mijn collectie  cheers 

Hope you enjoy this stuff, ......questions  Question  ....................SHOOT


Laatst aangepast door Hoggy op za 22 feb 2014 - 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van rustigerudy wo 22 jan 2014 - 16:52

wow met een grote W
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van tamiya2000 wo 22 jan 2014 - 18:35

Ge ziet, ge moet niet mooi zijn om geluk te hebben he Very Happy
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van nilsken wo 22 jan 2014 - 19:13

Ja Hoggy, gij hebt denk ik binnenkort een plaatsprobleem
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy wo 22 jan 2014 - 19:17

nilsken schreef:Ja Hoggy, gij hebt denk ik binnenkort een plaatsprobleem
Hoghh... ik heb nog wel plaats voor een Avante Black Special  Wink 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van tamiya2000 wo 22 jan 2014 - 19:20

Heb het hem al gezegd, ik offer mij wel op voor zijn collectie bij ik te stallen, dan ga ik eens beginnen met die NIB Bruiser te bouwen Razz
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Toyobart wo 22 jan 2014 - 19:38

Mja , zoals Hoggy lopen er geen twee rond denk ik... Very Happy
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van desmoboy wo 22 jan 2014 - 20:30

Diene Hoggy is nie geweune
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483
Woonplaats : Damme-Moerkerke

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van broadsword1986 wo 22 jan 2014 - 21:45

Potverdikke een paar aanwinsten nemen ze dat...prachtig gewoon!
broadsword1986
broadsword1986
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 84
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Boussini wo 22 jan 2014 - 22:40

waaw ik denk niet dat er veel mensen afweten van de stirling moss m02 Smile

leuke patsen ook natuurlijk Razz
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van nilsken do 23 jan 2014 - 9:46

Diene MB van Stirling moss kwam je aantal jaren geleden nog regelmatig tegen in Duitsland.
Is nooit een giga succes geweest vanwege het M02 chassis...
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van magic2002 do 23 jan 2014 - 17:42

hahaha mooie uitbreiding van de collectie hoggy... en tussen al het "exclusieve" en technisch hoogstaand geweld, staat er ook daadwerkelijk een juweel tussen(in mijn ogen dan heey), hij ziet er nog echt goed uit en als je er ooit van af wil... ik had er een maar heb mijn LWB verkocht..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy do 23 jan 2014 - 19:00

Ha Magic  Smile , u doelt natuurlijk op de Wild Willy en ja, hij gaat waarschijnlijk ooit de deur uit maar niet vroeger dan dat ik ergens " six feet under" lig en de zoden op mijn horecagezwel groeien. De ontdekking van deze Wild Willy was een beetje zoals het beleven van een "natte droom" in het midden van de kurkdroge Sahara en op mijn leeftijd is de kans klein dat ik dat nog een tweede keer beleef  Laughing 


tamiya2000 schreef:Heb het hem al gezegd, ik offer mij wel op voor zijn collectie bij ik te stallen, dan ga ik eens beginnen met die NIB Bruiser te bouwen Razz
Heel nobel van u maatje dat je u zo edelmoedig wil opofferen maar ik ga je al die miserie niet aandoen Laughing

Bedankt voor de leuke reply's vrienden  Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 4078649926 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Sonny do 23 jan 2014 - 19:48

Wees gerust pa wild willy gaat de deur niet uit vind em te mooi haha Very Happy
Sonny
Sonny
Regular
Regular

Aantal berichten : 338
Woonplaats : kuurne

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van broadsword1986 za 25 jan 2014 - 0:33

Vandaag heb ik een nieuwe Axial aan mijn kleine verzameling weten toevoegen. Tweedehands gekocht van een collega die hem vooral bij hem in de straat had gebruikt maar besloot dat het niet zijn ding was. Dus ook hier is er nu een Wraith gearriveerd:

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 DSC_0003_zps7f22bc65

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 DSC_0002_zpsdfe2f4ab

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 DSC_0004_zpsafbebbe2

Ik was enorm verrast dat deze in bijna nieuwstaat verkeerde. Deze zullen we alvast zondag eens uittesten en binnenkort zal hij wat metalen upgrades ontvangen.
broadsword1986
broadsword1986
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 84
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van desmoboy za 25 jan 2014 - 13:07

Proficiat met je nieuwe aanwinst broadsword1986
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483
Woonplaats : Damme-Moerkerke

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 35 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum