RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

+71
shadow2709
desmoboy
Tamiya1970
Zolgrod
Hottwheels
WildeWillie
slashplayer
tamiya2000
wimmerus
Skiep
petter
scaniaglenn
ivanrc
rookie73
rustigerudy
chrisgrollie
bialbero
bartc
Frakke393
jenske
karel47
NielsVV
Timo Creemers
wrcpino
Ro
pieterjan81
Touareg
mus13
LazyFatCat
tamiyatony
Jack
Sonny
Douwe
dimmu
4x4ke
RickvS
lampje22
Silverpijl (Eddy)
Arjan
Erwin
M02GT1F103LM
Joppe
Cornholio
frankcross
TimV
Zjeraar
Verdion
magic2002
rataplan
Jan
memphis
Rocco.
Sylvie.
dean
Bas
nilsken
Steven
lukeskysailor
The Panda
Hoggy
land rover freak
GhostCrawler
Boussini
Quicksilver
Ranger Joe
wimpos
Toyobart
Nobody
crissypaint
StefCross
voske
75 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van rataplan vr 23 aug 2013 - 22:28

Had je tog al eens gezegd dar het geen top crawler was
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio vr 23 aug 2013 - 22:37

En dat klopt dus inderdaad Rolling Eyes Wink 
Achja, we hebben hier ook niet echt topcrawlers nodig in vlaanderen natuurlijk Laughing 

Qua kunnen zal er weinig beter zijn dan een xr10 vermoed ik maar die zijn natuurlijk ook niet de goedkoopste + de gmade ziet er mooier uit imo. Beetje aanpassen en dan komen we er al wel een eind mee hoop ik Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van rataplan vr 23 aug 2013 - 23:31

Den gmade is gewoon heerlijk
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy vr 23 aug 2013 - 23:59

Prachtige aanwinst Cornholio, Ik vond de G-Made ook altijd al iets hebben en gelukkig voor u kon ik aan de verleiding weerstaan om toe te happen.
veel plezier ermee C Very Happy 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Skiep za 24 aug 2013 - 11:19

Ik heb die in een doosje klaar voor verzending zien liggen bij de vorige eigenaar Very Happy

De regelaar en motor die ik gekocht heb werken perfect, niets op aan te merken. k Hoop dat je evenveel (of meer) plezier hebt van jouw aankoop.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio za 24 aug 2013 - 11:56

Komt goed Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van WildeWillie zo 25 aug 2013 - 12:19

Link:
https://2img.net/r/ihimizer/img577/4027/fkhs.jpg

Nieuwe gearbox voor de wild willy,je ziet wel waarom :p!
Had hem al een paar keer gerepareerdtot hij niet meer te gebruiken was ,dus nu maar een nieuwe gekocht met een 540 motor inbegrepen Razz !
WildeWillie
WildeWillie
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van magic2002 zo 25 aug 2013 - 13:42

hoe krijg je da voor elkaar... ik heb mijn ww op 5.5t brushless op lipo.. maar da heb ik nog nie voor elkaar..Shocked 
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van WildeWillie zo 25 aug 2013 - 20:54

magic2002 schreef:hoe krijg je da voor elkaar... ik heb mijn ww op 5.5t brushless op lipo.. maar da heb ik nog nie voor elkaar..Shocked 

Gewoon de ziel uit het voertuig bashen:er was in het begin een klein "krak" in maar na het vele repareren heeft de gearbox het uiteindelijk begeven!
En ik zie nu pas dat er nog plastik lagers in de gearbox zaten dus zal morgen naar de bijzijnde hobbyshop gaan en lagertjes kopen bounce 
Wat heb jij al van schade gehad aan de ww? 
WildeWillie
WildeWillie
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van magic2002 zo 25 aug 2013 - 21:06

alleen het main chassis gebroken, voor precies onder de servo, verder alleen elektronica en wat lagers versleten.. en oja een dogbone in 2.... en ik denk dat ik gerust kan zeggen dat mijne wild willie echt nooit ontzien is.. sterker nog.. de meeste zijn niet zo wild... hier een filmpje uit 2009.. en da gaat eigenlijk altijd zo.. alleen nie altijd op beton.. https://www.youtube.com/watch?v=POVUkePvql0

maar allee back on topic...
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy ma 26 aug 2013 - 1:15

Spoedig herstel gewenst voor Wild Willy ,Pierre.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Fkhs

Controleer ook uw diff outdrives op slijtage als je dan toch lagers monteert, zo te zien aan de slijtage van de plastic lagers gaan deze vermoedelijk ook niet meer optimaal zijn.

P.S. @ Rata & Magic

Een "Lunchbox for dummies" topic is er al, misschien een goed idee om een dergelijk Wild Willy topic op te starten Idea Question 
Jullie zijn alvast de ervaringsdeskundigen bij uitstek om de klus te klaren en ik ben er vrij zeker van dat dit met veel belangstelling zal gevolgd worden.


Laatst aangepast door Hoggy op ma 26 aug 2013 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Frakke393 ma 26 aug 2013 - 9:42

Een Wild Willy topic for speed and mayhem junkies gaat dat dan worden Razz 
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Fj cctje

Bericht van Hottwheels ma 26 aug 2013 - 18:47

Nieuwe Bas.... Eh... Pats!

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Cruiser01_zps468938a6

Hottwheels
Hottwheels
Regular
Regular

Aantal berichten : 372
Woonplaats : Ridderkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hottwheels ma 26 aug 2013 - 18:54

En... mijn vernieuwde pats!

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 20130826_145500_zps266fc0c0
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 20130826_145733_zps45188fa0
Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 20130826_145749_zps9382bd6c
Hottwheels
Hottwheels
Regular
Regular

Aantal berichten : 372
Woonplaats : Ridderkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van crissypaint ma 26 aug 2013 - 21:11

knap en gaan we die zien op de WTT;)


Laatst aangepast door crissypaint op ma 26 aug 2013 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Cornholio ma 26 aug 2013 - 21:50

Knap!
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hottwheels ma 26 aug 2013 - 22:24

Dank heren en ja die komt ook naar Edegem, het is voor mijn zoontje ter vervanging van zijn Wraith.
Hottwheels
Hottwheels
Regular
Regular

Aantal berichten : 372
Woonplaats : Ridderkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy do 29 aug 2013 - 12:03

Nostalgica, FOX on the run

De Fox is in een ver verleden ooit één van mijn eerste Tamiya's geweest en het kon ook niet anders dan dat er een vervanger in huis moest komen, dus komt er nog een "beesje" bij in "Hoggy's RC zoo". de FOX was zowat de 2WD tegenhanger van de 4WD HotShot en de hydraulische monodemper vooraan anex stabilazer set was heel innovatief voor zijn tijd. Ik kan niet wachten om deze te bouwen maar eerst enkele andere projecten afwerken, het bouwverslag-rijimpressie van deze zien jullie wel langskomen.

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 FOX_zps3afd9184

Beetje een omgekeerde wereld, de puppie heeft een teef gebaard........Ik had de TamTech FOX reeds in mijn collectie en nu komt er nog een "grown up" versie bij



Tamiya FOX promotional movie. I can't wait to drive this fancy FOX Cool 



Take a look under the hood

Enjoy my RC friends Wink


Laatst aangepast door Hoggy op vr 30 aug 2013 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hottwheels do 29 aug 2013 - 12:08

Das een knappe Fox teef Hoggy, zo'n mooie donor moedertje is nooit weg B-)
Hottwheels
Hottwheels
Regular
Regular

Aantal berichten : 372
Woonplaats : Ridderkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Hoggy do 29 aug 2013 - 12:14

Hottwheels schreef:Das een knappe Fox teef Hoggy, zo'n mooie donor moedertje is nooit weg B-)
Thanks Duong

De originele heb ik helaas niet meer, in het verleden heeft er veel plaats moeten ruimen voor budget omwille van andere Tamiya's die hetzelfde lot beschoren waren, van sommige heb ik nu heel veel spijt dat ik ze ooit heb verkocht Sad 
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Ranger Joe do 29 aug 2013 - 17:44

Hoggy schreef:
Hottwheels schreef:Das een knappe Fox teef Hoggy, zo'n mooie donor moedertje is nooit weg B-)
Thanks Duong

De originele heb ik helaas niet meer, in het verleden heeft er veel plaats moeten ruimen voor budget omwille van andere Tamiya's die hetzelfde lot beschoren waren, van sommige heb ik nu heel veel spijt dat ik ze ooit heb verkocht Sad 



Dat ik 25j geleden mijn 30 tamiya's verkocht heb, heb ik eigenlijk alleen maar spijt van dat ik mijn Bruiser, Hilux, Mountaineer en vooral mijn lievelingsauto de Blazing Blazer heb verkocht... Sad 

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van tamiya2000 do 29 aug 2013 - 17:51

Mooie Fox. Ik sluit me aan bij Ranger Joe... Mijn groene porche (de eerste 3RC van tamiya), stadium thunder, frog en originele clod buster mis ik nog steeds enorm Sad
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van LazyFatCat vr 30 aug 2013 - 14:55

Ik ben in principe tegen vossenjacht maar deze zou ik ook wel najagen. Very Happy
LazyFatCat
LazyFatCat
Regular
Regular

Aantal berichten : 268
Woonplaats : Den Haag, Nederland

http://tamiyaweb.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Zolgrod vr 30 aug 2013 - 19:11

Altijd leuk om zo'n oud model terug te zien.Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 4078649926 
Deze zou zelfs redelijk hetzelfde zijn gebleven. Enkel iets gewijzigd aan de achterophanging?
Nog niet zo lang geleden mijn afgeleefde Fox terug wat opgepoetst, en ik ben wel benieuwd wat de verschillen zijn.
Ik wacht op het bouwverslag Smile 
Zolgrod
Zolgrod
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 41
Woonplaats : Hoevenen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Bas vr 30 aug 2013 - 19:44

Ah de Fox... De allereerste keer dat ik in aanraking kwam met professionele RC wagens was op een braderij in Lier. Daar waren er een paar aan het rijden, oa de Fox , de Bigwig en de Falcon. Die Fox reed iedereen naar huis, zo snel en stabiel was hij. Superkarretje, blijkbaar. En toch... heb ik er nooit veel voor gevoeld. Ik vind hem wel knap enzo, maar 2WD is al niet zo m'n ding, dus deze laat ik liggen. Wat niet wil zeggen dat ik niet uitkijk naar het omvangrijke bouwverslag dat Hoggy ongetwijfeld zal schrijven hierover Wink
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je laatst gekocht (alleen RC) - Pagina 32 Empty Re: Wat heb je laatst gekocht (alleen RC)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum