Printer probleem
5 plaatsers
Printer probleem
Hallo,
Euhm wij hebben vandaag een nieuwe printer gekocht en deze geinstaleerd op mijn laptop en dit werkt,
Maar nu willen we de printer ook in verbinding zetten met de vaste pc van Rocco en dit lukt niet,
We hebben de cd in pc gestoken en alles stap voor stap gedaan zoals bij de laptop
maar dan zegt die vind geen printer....
De vaste pc geeft geen wifi waardoor we via de usb kabel moeten werken en zelfs dan vind de pc geen printer...
Wie kan ons helpen, zodat de printer wel kan gebruikt worden via de vaste pc... ??
Grtjs Sylvie en Rocco...
Euhm wij hebben vandaag een nieuwe printer gekocht en deze geinstaleerd op mijn laptop en dit werkt,
Maar nu willen we de printer ook in verbinding zetten met de vaste pc van Rocco en dit lukt niet,
We hebben de cd in pc gestoken en alles stap voor stap gedaan zoals bij de laptop
maar dan zegt die vind geen printer....
De vaste pc geeft geen wifi waardoor we via de usb kabel moeten werken en zelfs dan vind de pc geen printer...
Wie kan ons helpen, zodat de printer wel kan gebruikt worden via de vaste pc... ??
Grtjs Sylvie en Rocco...
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
Re: Printer probleem
Ben geen pc held maar kijk is tussen apparaatbeheer misschien
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
euhm dan krijgen wij een heleboel dingen waar we kunnen op klikken, maar niets van HP printers...
En kben zeker ook geen pc kenner hoor maar hoop dat iemand het wel is, en het ons eventueel stap voor stap kan uitleggen hoe we dit probleem kunnen oplossen....
Grtjs Sylvie en Rocco...
En kben zeker ook geen pc kenner hoor maar hoop dat iemand het wel is, en het ons eventueel stap voor stap kan uitleggen hoe we dit probleem kunnen oplossen....
Grtjs Sylvie en Rocco...
Sylvie.- Regular
Misschien youtube is raadplegen ?
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Heb je windows serviceupdate 1t/m3 geinstalleerd. Want in deze zit alle nieuwe communicatie software. ik weet niet welke windows je hebt, maar heb je niet de allerlaatste dan moet je deze update binnen halen via windowsupdate. Anders doet pc alleen communiceren met oudere randapparaten. Ik had met een nieuwe usb (deze was sneller) ik alles installeren en opnieuw opstarten maar hij herkende de externe harde schijf met snelle usb niet. Pas nadat ik windowsupdate de servicepacks liet installeren werkte alles na behoren. Mocht er niets verschijnen bij de update, dan kan je deze op windows.com zoeken downloaden en installeren. Is een klein progammatje dat je download, maar hij opstart dan download hij zelf de hele pack binnen. Duurt redelijk en gaat niet supersnel.
Hoop dat het je verder helpt.
Succes ermee, groetjes Cees
Hoop dat het je verder helpt.
Succes ermee, groetjes Cees
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Dit is een probleem dat je op basis van deze gegevens niet kan oplossen. Ik betwijfel zelfs dat je het via een forum kan oplossen, best iemand aanspreken in de buurt (die iets kent van PCs) die eens kan komen kijken naar de situatie. Kan echt vanalles zijn. Zeker dat de USB kabel in de printer insteekt, en die printer geen instelling heeft dat hij alleen maar met wifi werkt, of je bvb de USB poort manueel moet activeren? Versie van windows, status van de updates, inderdaad eventueel conflicten in apparaatbeheer, defecte USB poort, instellingen in de BIOS... kan allemaal aan de basis van het probleem liggen.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Oke bas, Dit is ons dan wel duidelijk !
Zal hier eens rondkijken naar iemand die tot huis kan komen,
En mss eens terug gaan naar de winkel en vragen dat iemand van daar kan komen kijken, want normaal kon je de printer aan huis laten leveren en laten instaleren met een kleine meerprijs, dus op hoop van zegen dat ze dit nu nog willen doen...
Dus bij deze mag dit topic gesloten en of verwijderd worden...
Grtjs Sylvie en Rocco...
Zal hier eens rondkijken naar iemand die tot huis kan komen,
En mss eens terug gaan naar de winkel en vragen dat iemand van daar kan komen kijken, want normaal kon je de printer aan huis laten leveren en laten instaleren met een kleine meerprijs, dus op hoop van zegen dat ze dit nu nog willen doen...
Dus bij deze mag dit topic gesloten en of verwijderd worden...
Grtjs Sylvie en Rocco...
Sylvie.- Regular
Of je installeert teamviewer (gratis) en dan kan iemand je pc van op afstand overnemen en je zo proberen te helpen...
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Soortgelijke onderwerpen
» 3d printer Prusa Air SXL
» Servo probleem
» CC01 sturen probleempje, wie kan helpen.?
» Motor probleem
» servo probleem???
» Servo probleem
» CC01 sturen probleempje, wie kan helpen.?
» Motor probleem
» servo probleem???
Permissies van dit forum: