FAV - Desert Storm, de laatste pics
+8
mus13
Joppe
Toyobart
Hoggy
StefCross
Boussini
Bas
RickvS
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: FAV - Desert Storm, de laatste pics
We zijn er bijna klaar mee, ben nog bezig een paar minutiekisten te maken maar dan zijn we er.
Hij rijdt met de standaard silvercan en een lipootje verrassend goed, leuk om na al die jaren weer 's zo'n eentje te zien hobbelen, ik wil niet te lang wachten met de Wild One te bouwen in racetrim.
De meeste kabels van accu en motor heb ik weg kunnen werken, dus geen draden door de cockpit.
Hier zijn de pics:
Lekker vol kontje:
Your friendly driver:
AR15 naast hem en een souvenier AK47 in het rek:
Confiscated armour: een RPG
En voor niet weet wat dat is, het is een goedkoop gemaakte bazooka met een beperkte levensduur, net als de AK47 geclaimed door de russen maar werkelijk bedacht door Duitsland in de 2de WO, hier een echte:
Bedankt voor het kijken!!
Hij rijdt met de standaard silvercan en een lipootje verrassend goed, leuk om na al die jaren weer 's zo'n eentje te zien hobbelen, ik wil niet te lang wachten met de Wild One te bouwen in racetrim.
De meeste kabels van accu en motor heb ik weg kunnen werken, dus geen draden door de cockpit.
Hier zijn de pics:
Lekker vol kontje:
Your friendly driver:
AR15 naast hem en een souvenier AK47 in het rek:
Confiscated armour: een RPG
En voor niet weet wat dat is, het is een goedkoop gemaakte bazooka met een beperkte levensduur, net als de AK47 geclaimed door de russen maar werkelijk bedacht door Duitsland in de 2de WO, hier een echte:
Bedankt voor het kijken!!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Knap! Kan je de wielmoeren niet weatheren ofzo?
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
The amazing builder did it again, awesome FAV Rick
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
zoals we gewend zijn hé ,super ricky
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Alweer fantastisch!
Trouwens RPG = rocket propelled grenade. The name says it all
Trouwens RPG = rocket propelled grenade. The name says it all
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
schitterend
mus13- Regular
- Aantal berichten : 461
knap werk, subtiele veranderingen die hem der zeer realistisch doen voorkomen,
alsook de mooie camo paintjob en kleine detailtjes,
topjob
alsook de mooie camo paintjob en kleine detailtjes,
topjob
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Beankt weer jongens voor de commentaren, wat betreft de wielmoeren, ik wilde snel foto's maken in het laatste licht, er komen zwarte geweatherde op zodra de minutieboxen klaar zijn, wilde hem alleen snel in vol ornaat zien rijden.
De laatste pics nog, kon het niet laten om er nog 's mee rond de vijver te toeren, erg leuk en het brengt veel herinneringen terug.
De laatste pics nog, kon het niet laten om er nog 's mee rond de vijver te toeren, erg leuk en het brengt veel herinneringen terug.
RickvS- Regular
Kan ik er een optie op nemen? Of komt hij niet te koop?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Ben er nog over aan het nadenken, als ik het niet verzamel of er niet mee rij dan sta ik altijd open voor een redelijk bod, er had zich al eerder iemand gemeld trouwens, even denken nog, ben zowiezo altijd meer van het ruilen.
Groeten Rick
Groeten Rick
RickvS- Regular
RickvS schreef: er had zich al eerder iemand gemeld trouwens.
Groeten Rick
Zo, die was ook wel bij de pinken
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
O. K Rickvs, je hebt me overtuigt. Een fav moet een fav blijven. Maar ik heb zelden zo'n mooie realistische gezien. Wil er zelf ook graag eentje. Maar als ik deze zie ben ik flappercasted en durf der nie aan te beginnen. Misschien verkoop je deze ooit, hoop dat ik er dan snel en op tijd erbij bent. En nog een vraagje, waar heb je de wapens vandaan. Meestal zijn ze te klein of te groot. Die jij er nu op hebt tonen wel zeer goed scale. Wil op mijn Hummer ook zoiets plaatsen 1/10.
Groetjes Cees
Groetjes Cees
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Helaas te laat... de wapens zitten bij kits van Axial en sommige heb ik overal en nergens vandaan, een modelbouwer is altijd op zoek naar iets om te gebruiken
Maar zo kwamen ze niet uit de doos hoor, je moet r ook nog wat meer mee doen om het ergens op te laten lijken, het helpt als je op zoek gaat naar plaatjes van het echte wapen.
Wat betreft een Hummer, als ik nieuwe of zo goed als nieuwe kan vinden bouw ik er eentje met een birdcage en anti IED erop.
Groeten Rick
Maar zo kwamen ze niet uit de doos hoor, je moet r ook nog wat meer mee doen om het ergens op te laten lijken, het helpt als je op zoek gaat naar plaatjes van het echte wapen.
Wat betreft een Hummer, als ik nieuwe of zo goed als nieuwe kan vinden bouw ik er eentje met een birdcage en anti IED erop.
Groeten Rick
RickvS- Regular
RickvS schreef:Helaas te laat... de wapens zitten bij kits van Axial en sommige heb ik overal en nergens vandaan, een modelbouwer is altijd op zoek naar iets om te gebruiken
Groeten Rick
Thanks Rick, nou dan moet ik maar wachten tot dat tie ooit te koop komt ondertussen ben ik zo'n beetje Sil de strandjutter. Neem van alles mee wat ik ooit eens misschien kan gebruiken in een volgend project
Maar deze heb ik al gevonden, misschien ook iets voor jou http://www.deansmarine.co.uk/shop/advanced_search_result.php?keywords=1%2F10&search_in_description=1&x=9&y=9
http://www.afv-model.com/4711shop/product_info.php?info=p2097_Browning-machine-gun-kit-scale-1-10.html
Die laatste is wel heel mooi en realistisch.
Groetjes Cees
Laatst aangepast door Touareg op wo 5 sep 2012 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
echt wel mooi Rick.
Sonny- Regular
- Aantal berichten : 338
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: