Het Grote GoPro Hero Topic!
+10
Cornholio
Hoggy
lampje22
magic2002
rataplan
rookie73
dentom112
Boussini
StefCross
Bas
14 plaatsers
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het Grote GoPro Hero Topic!
Boussini schreef:knap! simpel en goed gemaakt
zo zien we het graag
x2 ! goed gemaakt , het moet niet altijd geld kosten om goed te zijn...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Yes! Vandaag is de gopro App uitgebracht
Ik ben eens benieuwd
http://gopro.com/software-app/gopro-app/
Ik ben eens benieuwd
http://gopro.com/software-app/gopro-app/
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
ha ik ook... dus geinstalleerd op m'n iphone... gopro geupdate en goan... tja het werkt...
er zit alleen een vetraging in van 4 seconden tussen wat de camera ziet en wat je op den iphone ziet... dus niet geschikt om snelle actie mee te volgen en ook te weten wat je aan het doen bent.. dus ouderwets gopro-en ..gewoon mikken hopen dat het er goed opstaat... voor statische camera posities wel mooi, want je kan goed zien waar je op mikt.
Verder is de bediening wel super, je kan alle gopro instellingen veranderen in een super eenvoudig menu, behoorlijke verbetering tov het gopro menu door wandelen.
alleen die verdo$%#mde vetraging heeey...
er zit alleen een vetraging in van 4 seconden tussen wat de camera ziet en wat je op den iphone ziet... dus niet geschikt om snelle actie mee te volgen en ook te weten wat je aan het doen bent.. dus ouderwets gopro-en ..gewoon mikken hopen dat het er goed opstaat... voor statische camera posities wel mooi, want je kan goed zien waar je op mikt.
Verder is de bediening wel super, je kan alle gopro instellingen veranderen in een super eenvoudig menu, behoorlijke verbetering tov het gopro menu door wandelen.
alleen die verdo$%#mde vetraging heeey...
Kan je die vertraging dan niet instellen ofzo
Hopelijk lossen ze dit probleem op
We zullen het wel is grondig testen hey
Hopelijk lossen ze dit probleem op
We zullen het wel is grondig testen hey
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Check dan de Rollei Bullet 5S... heeft een laserpointer ingebouwd om aan te wijzen waar hij op gericht staat. Handig bij het afstelen (richten) van de setup... En beeld stabilisatie.
Tsja, het is natuurlijk afhankelijk wat je ermee wil doen... Afstellen en start/stop is één ding, maar weten wat je filmt is wel praktisch. Bvb als je hem in de (1:1) auto monteert kan je zien hoeveel van de weg je filmt... Ik moet dit nu doen door housing te monteren, stukje filmen, verbinden met PC, is het OK? Nee? Even bijstellen, rinse and repeat...
Wel beetje een gokwerkje.
Wel beetje een gokwerkje.
Bas- Beyond salvation
Voor jou zou de lcd bagpac wel ha dig zijn dan kijk maar is op de site van gopro
rataplan- VRCP Crew
lampje22 schreef:Check dan de Rollei Bullet 5S... heeft een laserpointer ingebouwd om aan te wijzen waar hij op gericht staat. Handig bij het afstelen (richten) van de setup... En beeld stabilisatie.
met die laser weet je nog niet wat je filmt.. alleen welke kant op. Ik kan nu zien wat ik film op mijn iphone, dus ook als de camera op een onmogelijke plaats staat hangt of zit in de meest waanzinnige hoek. En nee een beeldschermpje achter op de camera doet niet hetzelfde...
Nog meer geld uitgeven aan een toch al te dure action cam.. LCD module, wifi module... 3d module... PFF...
Past hij nog in z'n case met de wifi/lcd module achterop? of krijg je er een grotere case bij?
Die Rollei units zijn top dingen. de Bullet HD 1080's zijn heerlijk en mooj compact. de 5S lijkt meer op de gopro qua bouwvorm en goedkoper. Ook zijn de lensen iets minder groothoek waardoor je een vlakker beeld houd ipv die kromme wegtrekkers bij de gopro's.
De jongens van GoPro hebben gewoon een te goede marketing gedaan tov de rest. Mede omdat de ontwikkelaars zelf al goede survers waren en met hun surf toppers de gopro's gingen gebruiken en van daar uit de andere extreme sporters (pro's). Betere promotie kan je niet hebben. de wannabees willen het zelfde spul als dat de toppers gebruiken.
Past hij nog in z'n case met de wifi/lcd module achterop? of krijg je er een grotere case bij?
Die Rollei units zijn top dingen. de Bullet HD 1080's zijn heerlijk en mooj compact. de 5S lijkt meer op de gopro qua bouwvorm en goedkoper. Ook zijn de lensen iets minder groothoek waardoor je een vlakker beeld houd ipv die kromme wegtrekkers bij de gopro's.
De jongens van GoPro hebben gewoon een te goede marketing gedaan tov de rest. Mede omdat de ontwikkelaars zelf al goede survers waren en met hun surf toppers de gopro's gingen gebruiken en van daar uit de andere extreme sporters (pro's). Betere promotie kan je niet hebben. de wannabees willen het zelfde spul als dat de toppers gebruiken.
gelukkig is de bullet een stuk goedkoper.... en daarom ga ik meteen een aanschaffen... dat maakt het voor mij allemaal nog goedkoper... en wat heb ik dan... nog steeds een action cam die ik overal kan gebruiken...
btw rollei bullet 5s 299 euro
gopro hero 2 279 euro..
op dezelfde site, en ja ik weet het een pak meer accesoires, maar geen wifi op afstand...
en ja gopro heeft er een nieuwe deksel bij gedaan, en nog wat kleinigheden..zoals een afstand bediening met bedienings scherm
btw rollei bullet 5s 299 euro
gopro hero 2 279 euro..
op dezelfde site, en ja ik weet het een pak meer accesoires, maar geen wifi op afstand...
en ja gopro heeft er een nieuwe deksel bij gedaan, en nog wat kleinigheden..zoals een afstand bediening met bedienings scherm
De BulletHD PRO 2 1080 is nog wat goedkoper dacht ik. en bied 20mp. en beeld stabilisatie. en de 5s outdoor kost maar 235 incl btw en ong. 55 voor de afstandsbedining.
Het lijkt er overigens op dat je voor de 235 voor de 5s de case, de remote en de tft er al bij hebt in de doos. (?)
Ik bedoel het lcd voor bas he
rataplan- VRCP Crew
yup we gaan gelukkig weer on-topic... want blijkbaar zijn er hier rollei fans en wannabe's en dit is het topic voor de wannabe's en niet voor de rollei fans... (die mogen een eigen topic openen met daarin hun ervaringen)
ik denk ook voor in de auto dat de lcd bacpac voldoende gaat zijn, al moet ik zeggen dat ik de bediening op m'n iphone geweldig vind.
Trouwens voor alle gopro bezitters, wel even de laatste update erop zetten, deze is niet alleen om de wifi te unlocken maar er zitten nog meer kleine upgrades in.
ik denk ook voor in de auto dat de lcd bacpac voldoende gaat zijn, al moet ik zeggen dat ik de bediening op m'n iphone geweldig vind.
Trouwens voor alle gopro bezitters, wel even de laatste update erop zetten, deze is niet alleen om de wifi te unlocken maar er zitten nog meer kleine upgrades in.
Ik ben van het principe , ongeveer de richting filmen is altijd prijs , en ik ben heel tevreden over mijn go pro . Heb heb hem al verschillende keren op mijn dashboard van de auto gemonteerd , al op een Magic filmstok gemonteerd en op mijn 1/8 buggy gemonteerd en ben nog steeds verbaasd van de beeldkwaliteit onder alle omstandigheden . Ik vind het echt een superding . Amen
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
Gelukkig ben ik een wannabee
rataplan- VRCP Crew
LCD bacpac? Pfff ik ben nog niet bekomen van de €19 taxen op de skeleton housing van €30 van vorige week... Het zou wel praktisch zijn, maar niet voor meteen.
Bas- Beyond salvation
Dan spaar ik wel door voor den 3 hoor
rataplan- VRCP Crew
dan toch wel voor de black edition? de white is volgens mij niet veel anders dan de 2 alleen een ander huisje, kleiner en meteen wifi..
idd den black edition natuurlijk
rataplan- VRCP Crew
godverdomme, waarom ik al gopro 2 gekocht
Rocco.- Regular
- Aantal berichten : 486
Deze terug even onder de aandacht brengen...
De Gopro Hero 3 Black edt. is tegenwoordig in de winkel te vinden aan 349 Euro. Ik denk eraan om mezelf een cadeautje te doen Iemand die hem nog elders (betrouwbaar) goedkoper kan vinden? Of mischien beter wachten tot de solden in januari?
De Gopro Hero 3 Black edt. is tegenwoordig in de winkel te vinden aan 349 Euro. Ik denk eraan om mezelf een cadeautje te doen Iemand die hem nog elders (betrouwbaar) goedkoper kan vinden? Of mischien beter wachten tot de solden in januari?
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» De grote Wild Willy encyclopedie..
» Hoe ze grote schepen te water laten.
» Amai, die GoPro's zijn sterk
» gopro
» 2 Wraiths vs Gopro
» Hoe ze grote schepen te water laten.
» Amai, die GoPro's zijn sterk
» gopro