De grote Wild Willy encyclopedie..
3 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
De grote Wild Willy encyclopedie..
Omdat er hier toch meer en meer Wild Willy's komen, wordt het tijd om daar eens wat kennis over te delen..
Elk WR02 chassis wordt geleverd met de gearbox gemonteerd. Om een wild Willy robuust te maken, moet deze uit een, en moeten alle lagers vervangen worden door kogellagers. Ik zou meteen alle andere lagers ook vervangen voor kogellagers, maar als je er niet genoeg zou hebben, toch die van de gearbox als eerste.
Een andere "must do" is de bumper... in de kit worden er 2 meegeleverd.. de een is voor meisjes van 5, de andere is de smalle... kies maar welke je monteert.. dat zegt iets over je persoonlijkheid.... wild of wanna be wild...
Onder elke Wild willy body zit een oppstaande rand.. onder de schakelpook.. die heeft misschien ooit een doel gedient, maar zorgt er nu voor dat de body vrij hoog boven het chassis moet worden geplaatst.. Ik haal die er bij alle wild willy's af, staat beter, en het zwaarte punt wordt ook nog iets lager..
voila de kop is eraf... aanvullingen volgen..
Elk WR02 chassis wordt geleverd met de gearbox gemonteerd. Om een wild Willy robuust te maken, moet deze uit een, en moeten alle lagers vervangen worden door kogellagers. Ik zou meteen alle andere lagers ook vervangen voor kogellagers, maar als je er niet genoeg zou hebben, toch die van de gearbox als eerste.
Een andere "must do" is de bumper... in de kit worden er 2 meegeleverd.. de een is voor meisjes van 5, de andere is de smalle... kies maar welke je monteert.. dat zegt iets over je persoonlijkheid.... wild of wanna be wild...
Onder elke Wild willy body zit een oppstaande rand.. onder de schakelpook.. die heeft misschien ooit een doel gedient, maar zorgt er nu voor dat de body vrij hoog boven het chassis moet worden geplaatst.. Ik haal die er bij alle wild willy's af, staat beter, en het zwaarte punt wordt ook nog iets lager..
Re: De grote Wild Willy encyclopedie..
Daar kijken we alvast naar uit en uiteraard ook naar foto'smagic2002 schreef:Omdat er hier toch meer en meer Wild Willy's komen, wordt het tijd om daar eens wat kennis over te delen..
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Re: De grote Wild Willy encyclopedie..
De standaard dempers zijn ook ni de top te noemen .
Dus deze kunnen mogen ook best een leuk alu setje gebruiken .
Voor de rest is dit gewoon een superleuk karreke
Dus deze kunnen mogen ook best een leuk alu setje gebruiken .
Voor de rest is dit gewoon een superleuk karreke
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: