Lexaan Blazer kap gespoten door Rick VS
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lexaan Blazer kap gespoten door Rick VS
Kijk maar even op deze link hoe het begon:
http://www.tamiyagekken.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=9760&st=0&sk=t&sd=a
Hier wat foto's van de Blazerkap die Rick voor me heeft gemaakt voor op een SCX10 chassis, ik heb de onderste links, 3-link en aandrijfas 8 mm moeten inkorten om hem pas te maken, altijd zonde om te zagen in die mooie aluminium links .
De western bumpers die Rick voor me had gespoten passen niet, dus worden niet gebruikt. De bumpers en sidebars die er nu opzitten gaan na de meeting van de 8e terug naar Rick en krijgen ook nog een weather behandeling.
De foto's doen de kap geen eer aan, ten eerste omdat ik slecht foto's knip, en ten 2e de details die hij erin heeft gemaakt zijn zo gaaf. Roestplekken die diep in de kap zitten, en geen opliggende roestplekken zoals zovelen het doen. Als je een keer bij een trial bent moet je maar even de kap bewonderen.
Het is echt net of hij onder een laag stof zit, ook die smerige stoffige banden en velgen, zo mooi qua detail allemaal. Ik ben erg happy met deze trial kap. Lexaan dus kan tegen een stootje en gaat ook echt worden gebruikt.
Kan het niet vaak genoeg zeggen, maar Rick onwijs top dat je deze voor me hebt gemaakt.
http://www.tamiyagekken.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=9760&st=0&sk=t&sd=a
Hier wat foto's van de Blazerkap die Rick voor me heeft gemaakt voor op een SCX10 chassis, ik heb de onderste links, 3-link en aandrijfas 8 mm moeten inkorten om hem pas te maken, altijd zonde om te zagen in die mooie aluminium links .
De western bumpers die Rick voor me had gespoten passen niet, dus worden niet gebruikt. De bumpers en sidebars die er nu opzitten gaan na de meeting van de 8e terug naar Rick en krijgen ook nog een weather behandeling.
De foto's doen de kap geen eer aan, ten eerste omdat ik slecht foto's knip, en ten 2e de details die hij erin heeft gemaakt zijn zo gaaf. Roestplekken die diep in de kap zitten, en geen opliggende roestplekken zoals zovelen het doen. Als je een keer bij een trial bent moet je maar even de kap bewonderen.
Het is echt net of hij onder een laag stof zit, ook die smerige stoffige banden en velgen, zo mooi qua detail allemaal. Ik ben erg happy met deze trial kap. Lexaan dus kan tegen een stootje en gaat ook echt worden gebruikt.
Kan het niet vaak genoeg zeggen, maar Rick onwijs top dat je deze voor me hebt gemaakt.
Laatst aangepast door GhostCrawler op zo 12 aug 2012 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Re: Lexaan Blazer kap gespoten door Rick VS
Overall : prachtig ! ... maar de voorruit maakt het echt af...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Het mooiste is dat het hele geheel splinternieuw is en toch 25 jaar oud lijkt
GhostCrawler- Regular
Yep, knap! En staat ook mooi op het chassis.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Mooie chevy
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Hier nog een paar met de gespoten bumpers en rocksliders en reservewiel.
GhostCrawler- Regular
Kamperen is altijd tof, zelfs op 1:10
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Prachtig meesterwerkje!
@Rickvs: echt waar, wil je aub stoppen met dergelijke meesterwerkjes!!!!
Ik ben:
- Jaloers
- Jaloers
- Jaloers
- Jaloers
- Jaloers
- en tot slot jaloers....
Maw, misschien eens een topicje ala tutoriol enkel en alleen voor Rickvs's meesterwerkjes waar eindelijk zo eens een aantal tips uitgelegd worden!
Maar tis weeral een heel schoon resultaat en hopelijk op een dag... Kan ik eens iets maken wat er eindelijk een beetje uitziet
@Rickvs: echt waar, wil je aub stoppen met dergelijke meesterwerkjes!!!!
Ik ben:
- Jaloers
- Jaloers
- Jaloers
- Jaloers
- Jaloers
- en tot slot jaloers....
Maw, misschien eens een topicje ala tutoriol enkel en alleen voor Rickvs's meesterwerkjes waar eindelijk zo eens een aantal tips uitgelegd worden!
Maar tis weeral een heel schoon resultaat en hopelijk op een dag... Kan ik eens iets maken wat er eindelijk een beetje uitziet
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Wat je niet op de foto's kunt zien dat de roestige plekken er niet gewoon boven op liggen, maar erin is gedremeld neem ik aan en daarna de roest is aangebracht. In het echt is ie zoveel mooier dan op de foto's .
GhostCrawler- Regular
Je kan maar geluk hebben om zo eentje in de collectie te hebben.
Nu ook de Stihl is meesterlijk gedaan. Zal het niet snel zeggen van Amerikaanse trucks dat ze knap zijn, maar deze ...
Nu ook de Stihl is meesterlijk gedaan. Zal het niet snel zeggen van Amerikaanse trucks dat ze knap zijn, maar deze ...
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Soortgelijke onderwerpen
» Gespoten voor een collega: Rusty & Dusty F150
» Herfsttrail door Bos en Beekje
» Zwaartepunt verlagen door bandenballast
» Rick uit Best, Holland
» Happy birthday Rick VS (48)
» Herfsttrail door Bos en Beekje
» Zwaartepunt verlagen door bandenballast
» Rick uit Best, Holland
» Happy birthday Rick VS (48)