"The Beast" van Magic ;O)(nu een filmke)
+16
voske
ivanrc
Touareg
Cornholio
land rover freak
Jan
dean
Bas
rataplan
StefCross
Sylvie.
The Panda
Boussini
Rocco.
crissypaint
magic2002
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: "The Beast" van Magic ;O)(nu een filmke)
super paintjob indeed !
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
inderdaad heel mooi
Jan- Initiate
- Aantal berichten : 43
Waw! Héél knap!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Die is wel nice ja!
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
Mag er best zijn!!!!
Moeten dan eens samen rijden!!
Dean
Moeten dan eens samen rijden!!
Dean
dean- Initiate
- Aantal berichten : 149
Wow, een van de knappere paintjobs die ik al gezien heb op een wraith!
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Als ge die stukjes op de assen waar uw links vasthangen omdraait,verlaag je hem en help je het CG naar beneden ook.
En en plus staat hij mooier ook(my 2 cents)
Dean
En en plus staat hij mooier ook(my 2 cents)
Dean
dean- Initiate
- Aantal berichten : 149
Mooie, misschien wel 1 van de mooiste. Ook zelf gespoten, super gaaf.
Vind ze meestal te....... kan het woord niet vinden, maar deze wraith is een beauty l
Vind ze meestal te....... kan het woord niet vinden, maar deze wraith is een beauty l
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
wow
Prachtige paintjob
Prachtige paintjob
The Panda- Initiate
- Aantal berichten : 151
Welkom bij de Wraith familie... ge gaat er nog heel veel plezier aan beleven!
Nu, na bijna 1 jaar wroeten en baggeren zijn er een paar onderdelen aan vervanging toe. Ben aant wachten op de levering uit de USA, en dat staat de Wraiht terug RTA! (RTA = Ready To Abuse)
Nu, na bijna 1 jaar wroeten en baggeren zijn er een paar onderdelen aan vervanging toe. Ben aant wachten op de levering uit de USA, en dat staat de Wraiht terug RTA! (RTA = Ready To Abuse)
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
En inderdaad: nice paintjob!!!
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
De wraith vind ik 1 van de mooiste trial auto's op het moment.
voske- Regular
- Aantal berichten : 363
uhhhh ik wordt er allemaal stil van.... iedereen bedankt voor de leuke comments... tja op de foto is het al snel mooi heey...
voor de geinterreseerden, het is met een kwast en een airbrush gedaan. de donkere kleur is faspearl black, dus geeft een soort gouden metalic effect in de zon, en is erop gekwast. daarna met zwart de randen hier en daar een zachte overloop gegeven met de airbrush. daarna met geel langs het achterste gedeelte van de strepen een randje gespoten, vervolgens met rood hetzelfde van voor. daarna de boel met rood en geel ingekleurd, dit laatste allemaal met airbrush. dan een laag wit achter de kleuren, ze schijnen toch altijd wat door en zo blijven ze lekker fel. en daarna nog zwart, omdat dat langs binnen zichtbaar is.
daarna nog een laag, omdat ik faskolor gebruikt heb en die is in water oplosbaar(lekker makkelijk, gaat het mis was je hem er redelijk makkelijk weer af en begin je opnieuw)
Er is daarvoor van faskolor een speciaal seal goedje, maar daar ben ik niet zo tevreden mee, dus gebruik ik nu pledge vloer was, die droog ook redelijk hard op en is lekker goedkoop, en watervast, als hij droog is.
voor de geinterreseerden, het is met een kwast en een airbrush gedaan. de donkere kleur is faspearl black, dus geeft een soort gouden metalic effect in de zon, en is erop gekwast. daarna met zwart de randen hier en daar een zachte overloop gegeven met de airbrush. daarna met geel langs het achterste gedeelte van de strepen een randje gespoten, vervolgens met rood hetzelfde van voor. daarna de boel met rood en geel ingekleurd, dit laatste allemaal met airbrush. dan een laag wit achter de kleuren, ze schijnen toch altijd wat door en zo blijven ze lekker fel. en daarna nog zwart, omdat dat langs binnen zichtbaar is.
daarna nog een laag, omdat ik faskolor gebruikt heb en die is in water oplosbaar(lekker makkelijk, gaat het mis was je hem er redelijk makkelijk weer af en begin je opnieuw)
Er is daarvoor van faskolor een speciaal seal goedje, maar daar ben ik niet zo tevreden mee, dus gebruik ik nu pledge vloer was, die droog ook redelijk hard op en is lekker goedkoop, en watervast, als hij droog is.
oh en bedankt voor de tip Dean, ga ik eens proberen..
@ ivanrc ik hoop dat ik ook een jaar kan rijden, met een paar onderdelen aan vervanging toe.... ik verwacht echter al sneller stukken.. ( en anders moet ik echt nog een sneller motor steken... )
@ ivanrc ik hoop dat ik ook een jaar kan rijden, met een paar onderdelen aan vervanging toe.... ik verwacht echter al sneller stukken.. ( en anders moet ik echt nog een sneller motor steken... )
Ha, den eerste keer echt op pad geweest... Magic is tevreden... een goede balans tussen trail en rock racer.. en Rata bedankt voor met den Honcho mee te gaan.. het was weer super...
@ dean, tip uitgevoerd, ziet er niet alleen beter uit, rijd ook beter... thanks..
@ Stefcross... beast paintjob gaf mij een idee, nickname van de wagen wordt "The Beast" thanks...
@ dean, tip uitgevoerd, ziet er niet alleen beter uit, rijd ook beter... thanks..
@ Stefcross... beast paintjob gaf mij een idee, nickname van de wagen wordt "The Beast" thanks...
RAWRRRRRRR Laat die VRCP filmkes al maar komen
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
het laatste detail wat ik voorlopig ga toevoegen... iemand moet het beest in bedwang houden, dus een chauffeur...
Very nice painted Willy
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Erg mooi al had ik hem gisteren algezien
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
knap, kijk al met smart uit naar het filmpke
dimmu- Initiate
- Aantal berichten : 58
Een topic beginnen met "Beautiful Lies" is "goed begonnen is half gewonnen" voor mij! Ziet er goed uit.
SuzukiSamurai- Initiate
- Aantal berichten : 107
nog eentje dan...
een studio shot... waarschijnlijk de laatste binnen.
een studio shot... waarschijnlijk de laatste binnen.
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Allee lap, nog een filmke
» WTT X motorkapcam filmke
» Magic's MST CMX
» Pit Bull Rock Beast banden
» Beauty and the Beast "Wraiths in Motion"
» WTT X motorkapcam filmke
» Magic's MST CMX
» Pit Bull Rock Beast banden