TimV
+11
Toyobart
land rover freak
Steven
Ranger Joe
wimpos
Boussini
alinormalie
Bas
voske
Rocco.
TimV
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
TimV
Hallo
Ik ben Tim, ben van Ranst (Antwerpen). Ben 21 jaar. Heb elektrotechnieken gevolgd. Ben momenteel aan het werk als enigste onderhoudselektricien in een ziekenhuis. En ik verdrink daar in het werk...
Ik heb ondertussen een axial scx10 honcho rijden. Dit is mijn favoriete wagen:
Daarnaast heb ik een aanhangwagen gemaakt voor achter de honcho.
Ennn, ik heb nog een wheelyking overgenomen van iemand hier op het forum. En daarvan ga ik een aantal onderdelen gebruiken om een 1/6 Ferrari rijdend te maken.
En dat is het zo'n beetje
Bij vragen, gewoon stellen, die handel
Ik ben Tim, ben van Ranst (Antwerpen). Ben 21 jaar. Heb elektrotechnieken gevolgd. Ben momenteel aan het werk als enigste onderhoudselektricien in een ziekenhuis. En ik verdrink daar in het werk...
Ik heb ondertussen een axial scx10 honcho rijden. Dit is mijn favoriete wagen:
Daarnaast heb ik een aanhangwagen gemaakt voor achter de honcho.
Ennn, ik heb nog een wheelyking overgenomen van iemand hier op het forum. En daarvan ga ik een aantal onderdelen gebruiken om een 1/6 Ferrari rijdend te maken.
En dat is het zo'n beetje
Bij vragen, gewoon stellen, die handel
TimV- Regular
- Aantal berichten : 229
Re: TimV
Welkom TimV.
Jouw auto heeft wel een grote flexibiliteit (of hoe noemen jullie dat, de voor-en achteras die kantelen t.o.v. elkaar).
Is dat standaard zo bij de scx10 of heb je dat gemodificeerd?
Jouw auto heeft wel een grote flexibiliteit (of hoe noemen jullie dat, de voor-en achteras die kantelen t.o.v. elkaar).
Is dat standaard zo bij de scx10 of heb je dat gemodificeerd?
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
Kheb dat een beetje aangepast
Met de standaardveren is er al een mooie hoogte te behalen (flex). Als je die rubberen bumpstops verwijderd, heb je nog meer.
Ikzelf heb na die modificatie gewoon andere veren geplaatst. Deze zijn iets langer, maar geven dezelfde flex. De langere veren waren noodzakelijk voor de iets grotere banden
Dit is mijn bouwverslag.
Klik.
Met de standaardveren is er al een mooie hoogte te behalen (flex). Als je die rubberen bumpstops verwijderd, heb je nog meer.
Ikzelf heb na die modificatie gewoon andere veren geplaatst. Deze zijn iets langer, maar geven dezelfde flex. De langere veren waren noodzakelijk voor de iets grotere banden
Dit is mijn bouwverslag.
Klik.
TimV- Regular
- Aantal berichten : 229
Oeps éne over het hoofd gezien lol
ook welkom hé !
ook welkom hé !
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: