6x6 de laatste loodjes
+27
pieterjan81
dimmu
Cornholio
Joppe
The Panda
seigers
Hoggy
Rocco.
GhostCrawler
zua75
rataplan
Steven
Mr. Ben
dean
Toyobart
Ranger Joe
Boussini
MasterBingo
crissypaint
land rover freak
voske
lukeskysailor
Nobody
Bas
StefCross
nilsken
RickvS
31 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 6x6 de laatste loodjes
knappe uitleg over hoe het "schilderen" opgebouwd wordt, zoals gewoonte enorm informatief,
smaak en goesting valt altijd te betwisten, persoonlijk had ik hem afgeblot lichtblauw gemaakt en dan geweatherd met ergens een oude zagerij afgeschilferd logo fzo...
toch een knap staaltje werk!, zeker eentje waar ik in de rij voor kom staan om hem te bewonderen
smaak en goesting valt altijd te betwisten, persoonlijk had ik hem afgeblot lichtblauw gemaakt en dan geweatherd met ergens een oude zagerij afgeschilferd logo fzo...
toch een knap staaltje werk!, zeker eentje waar ik in de rij voor kom staan om hem te bewonderen
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
BAD ASS!!!!
mooi Rick. Mooi kleurtje alhoewel ik de glans minder vind, maar dat komt wel in orde als hij geleeft heeft op het terrein.
mooi Rick. Mooi kleurtje alhoewel ik de glans minder vind, maar dat komt wel in orde als hij geleeft heeft op het terrein.
Steven- Regular
- Aantal berichten : 360
Ik sta in Edegem ook in diezelfde rij te wachten!
Prachtig!
Prachtig!
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Bedankt vrienden, wat betreft de glans, misschien dat ik die nog iets terugpolijst en alleen de randen iets laat glanzen zodat het versleten lijkt, en deze gaat ook werkelijk trials rijden dus zal er wel een kras hier en daar opkomen.
Met de trial in Rhenen heb ik het een en ander geleerd, dat heb ik terug vertaald naar deze bouw en vandaag was de eerste rit in de tuin en gelijk vrij extreem, positief is de werking van de assen, de ene beïnvloed de andere niet precies zoals ik voor ogen had, hij loopt rustig en bijna geruisloos, goede balans en het gewicht draagt redelijk laag.
Minpunten zijn er ook, had er toch een brushless set ingezet maar ik kan er niks mee, allergisch als ik ben voor alles met stekkers eraan krijg ik niet de finesse die ik wel heb met een brushed esc en een simpele 55T, dus bij Conrad zo'n el cheapo regelaartje besteld, alleen al voor de dragbrake, fijn ding voor bijna niks.
En de bumper ga ik van aluminium maken, deze evergreen variant heeft het moeilijk als hij op z'n neus staat
Qua looks vond ik een boek over olievelden in west Texas een paar mooie foto's van Riggertrucks, pakezels die allerlei troep rondrijden dus heb ik dat een beetje nagemaakt zodat er toch nog wat te zien valt, afijn hier zijn de pics:
Behalve de jerrycans is alles homemade met evergreen, de box kan open en daarin komt een accuutje voor het licht, voor de rest is het een beetje troep nagemaakt van de foto's, claimstakes en kapotte stukken pijp enz.
Hij kijkt nog steeds niet blij.......
Voor Edegem zal hij klaar zijn vrienden, heb er nu al zin in!
Groeten Rick
Met de trial in Rhenen heb ik het een en ander geleerd, dat heb ik terug vertaald naar deze bouw en vandaag was de eerste rit in de tuin en gelijk vrij extreem, positief is de werking van de assen, de ene beïnvloed de andere niet precies zoals ik voor ogen had, hij loopt rustig en bijna geruisloos, goede balans en het gewicht draagt redelijk laag.
Minpunten zijn er ook, had er toch een brushless set ingezet maar ik kan er niks mee, allergisch als ik ben voor alles met stekkers eraan krijg ik niet de finesse die ik wel heb met een brushed esc en een simpele 55T, dus bij Conrad zo'n el cheapo regelaartje besteld, alleen al voor de dragbrake, fijn ding voor bijna niks.
En de bumper ga ik van aluminium maken, deze evergreen variant heeft het moeilijk als hij op z'n neus staat
Qua looks vond ik een boek over olievelden in west Texas een paar mooie foto's van Riggertrucks, pakezels die allerlei troep rondrijden dus heb ik dat een beetje nagemaakt zodat er toch nog wat te zien valt, afijn hier zijn de pics:
Behalve de jerrycans is alles homemade met evergreen, de box kan open en daarin komt een accuutje voor het licht, voor de rest is het een beetje troep nagemaakt van de foto's, claimstakes en kapotte stukken pijp enz.
Hij kijkt nog steeds niet blij.......
Voor Edegem zal hij klaar zijn vrienden, heb er nu al zin in!
Groeten Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Weeral knap gedaan man maar ja we zijn niet anders gewend van je!
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
kijk eens aan , op het eerste zicht had ik het niet op de kleur, maar het totaal plaatje doet weer verbazen!, knappe creatie Rick
Boussini- Addict
Mooi, mooi, mooi!!!
Moet ook naar Edegem komen om deze beauty in actie te zien en zeker om de ophanging te bewonderen en misschien ideetjes op te doen
Moet ook naar Edegem komen om deze beauty in actie te zien en zeker om de ophanging te bewonderen en misschien ideetjes op te doen
Steven- Regular
- Aantal berichten : 360
Dat ziet er weer gelikt uit
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Komaan mannen allemaal een buiging voor The Master, en dit is niet om te lachen hé Rick. Weer verdomd knap wat je gemaakt hebt.
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Ziet er griezelig goed uit, krijg er schrik van
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
zoals gewoonlijk en pracht stuk!
seigers- Initiate
- Aantal berichten : 27
Zoals al meermals gezegd een prachtstuk, vooral als je bedenkt dat dit een maand geleden er zo uit zag:
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Het eindresultaat ziet er formidastisch uit Rick en als je er op uitgekeken geraakt heeft deze nog altijd het potentieel om deze met behulp van een winch om te bouwen naar een old scool takelwagen, altijd handig en leuk om vastgereden scalers los te trekken
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Bedankt nogmaals jongens, en Hogster, de takelwagen zit in de planning met Chevy Clod neus!
Wijs geworden op de eerste echte trial in Rhenen was het tijd voor een test, en die is geslaagd dus wat mij betreft kan Edegem niet snel genoeg komen, ook om jullie allemaal te leren kennen!
De bumper is vervangen voor een alu exemplaar, steviger dan de plastic variant, deze kan je ergens tegenaanzetten en geeft geem krimp, het brushless setje is eruit en vervangen door een 'old skool' crawlerregelaar met dragbrake en een 55T motor, veel gedoseerder rijden nu!
In de woorden van Inspector Closeau: Zer is a big bumper at ze front:
Dumb & Dumber:
Waar ik zelf blij mee ben, elke as reageert individueel zonder de andere te beïnvloeden:
LED there be light:
Bedankt voor meekijken vrienden, tot Edegem!
Wijs geworden op de eerste echte trial in Rhenen was het tijd voor een test, en die is geslaagd dus wat mij betreft kan Edegem niet snel genoeg komen, ook om jullie allemaal te leren kennen!
De bumper is vervangen voor een alu exemplaar, steviger dan de plastic variant, deze kan je ergens tegenaanzetten en geeft geem krimp, het brushless setje is eruit en vervangen door een 'old skool' crawlerregelaar met dragbrake en een 55T motor, veel gedoseerder rijden nu!
In de woorden van Inspector Closeau: Zer is a big bumper at ze front:
Dumb & Dumber:
Waar ik zelf blij mee ben, elke as reageert individueel zonder de andere te beïnvloeden:
LED there be light:
Bedankt voor meekijken vrienden, tot Edegem!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
wow
mooi gemaakt kvind hem er prachtig uitzien zo
mooi gemaakt kvind hem er prachtig uitzien zo
The Panda- Initiate
- Aantal berichten : 151
Ongelooflijk veel respect voor de craftsmanship, de techniek en de verbeelding!
Erg knap gemaakt! Jij kan volgens mij alles wat je wil maken uit styreen...
Maar ik heb helemaal niks met het model of het concept 6x6.
Erg knap gemaakt! Jij kan volgens mij alles wat je wil maken uit styreen...
Maar ik heb helemaal niks met het model of het concept 6x6.
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
(bij gebrek aan een kwijlende emoticon)
Damn! Deze is zeer knap gemaakt.
Als je zoiets kunt is de sky the limit...
Ben alvast curieus naar je volgende project
Damn! Deze is zeer knap gemaakt.
Als je zoiets kunt is de sky the limit...
Ben alvast curieus naar je volgende project
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Nice nice
Vindt het wel cool een runner met de afwerkingsniveau van de statische modelbouw.
Vindt het wel cool een runner met de afwerkingsniveau van de statische modelbouw.
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
een knap paartje daar
Boussini- Addict
Ongelooflijk!! Echt een waar meesterwerk. Zou schrik hebben om met zo'n jongen te rijden.
Pj
Pj
pieterjan81- Initiate
- Aantal berichten : 115
Prachtig gelukt ! ook de kleur ( zeker als je weet hoeveel werk erin zit )
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Heel vet gemaakt! dit zijn nog eens projecten. Moet me toch eens meer verdiepen in dat plastic.
Verdion- Initiate
- Aantal berichten : 183
dit is echt een pracht exemplaar en unique dan ook nog .
echt heel mooi afgewerkt en tot in detailes gemaakt
thumbs up
grtz
echt heel mooi afgewerkt en tot in detailes gemaakt
thumbs up
grtz
Steven_1983- Initiate
- Aantal berichten : 94
super mooi!!
hiervan kan ik enkel dromen.... kan niet eens deftig lijmen zonder men vingers erbij te kleven ;-)
echt mooi
hiervan kan ik enkel dromen.... kan niet eens deftig lijmen zonder men vingers erbij te kleven ;-)
echt mooi
jonas dodge w200- Member
- Aantal berichten : 19
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: