Fast Attack Vehicle
+8
Toyobart
Cornholio
Hoggy
StefCross
nilsken
RickvS
Boussini
Bas
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Fast Attack Vehicle
Het is een van de eerste auto's die destijds zag. Sinsdien verliefd op de fav. Ben alleen niet gek op militaire voertuigen. Maar heb een hele leuke fav - favoriet gezien die ik misschien ooit eens zelf ga maken. En nu ik de jouwe zie begin het weer te kriebelen.
https://youtu.be/G7YG22z_GRQ
https://youtu.be/G7YG22z_GRQ
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Vindt dit ook een super gave auto, alleen dat die accu kabels zo aan de buitenkant lopen vindt ik -1. Ben benieuwd hoe jij dit gaat doen. Hij staat ook nog op mijn verlanglijstje .
Hier het filmpje die bij de foto hierboven hoort .https://www.youtube.com/watch?v=G7YG22z_GRQ&feature=related
Hier het filmpje die bij de foto hierboven hoort .https://www.youtube.com/watch?v=G7YG22z_GRQ&feature=related
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
GhostCrawler schreef:Vindt dit ook een super gave auto, alleen dat die accu kabels zo aan de buitenkant lopen vindt ik -1. Ben benieuwd hoe jij dit gaat doen. Hij staat ook nog op mijn verlanglijstje .
Eens en pol houden wie hem ook nog wilt bouwen, dan bestellen we een pallet voor ons alle. Want bijna iedereen die ik spreek kent deze en willen hem nog eens bouwen. krijgen we misschien groeps korting. Lol
Btw link stond al bij de foto!
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Touareg schreef: Eens en pol houden wie hem ook nog wilt bouwen, dan bestellen we een pallet voor ons alle. Want bijna iedereen die ik spreek kent deze en willen hem nog eens bouwen. krijgen we misschien groeps korting. Lol
Btw link stond al bij de foto!
Zal altijd schelen gezamelijk in te kopen, kunnen we altijd proberen lijkt me.
GhostCrawler- Regular
Ook even bezig met mijn Fav, delen door Rick VS gespoten.
Gisteren de gespoten dingen terug gehad van Rick en kon vandaag dus beginnen met opbouwen. Het ziet er allemaal erg gaaf uit met veel gevoel voor details, alleen is dat op de foto's niet echt te zien.
Het meest hopeloos zijn de velgen in de banden te zetten, vooral het middenste deel wat in de band komt, de band is namelijk heel erg stuk en je bent flink wat kracht in je handen nodig om dit voor elkaar te krijgen. Ik had alle schroefjes en boutjes ook een camoukleur gegeven zodat ze in de velg niet opvallen. De wielmoeren moeten nog wel even geverft worden maar voor de foto's heb ik even de wielen gemonteerd.
Ook het rooster achter de bestuurder is gaaf gepaint door Rickster, tis net een echt rooster achter die bestuurder die zelf ook een gave look heeft gekregen. Hij heeft het maar weer geflikt, zoals we van hem gewent zijn.
En te bedenken dat dit gewoon bruine lampen waren, ze zien er nu uit of er echt glas in zit.
Dus na een middagje freubelen staat hij er zo bij, wel ben ik nog bezig met alles wat blinkt matzwart of een camoukleur te geven, maar hij is nu 80% klaar en nog genoeg te doen. Maar met 2 ventilatoren op de hobbykamer is het erg goed te doen, en ik heb nog 1 1/2 week vakantie dus tijd zat.
Of de bestuurder een echte bril op heeft .
Gisteren de gespoten dingen terug gehad van Rick en kon vandaag dus beginnen met opbouwen. Het ziet er allemaal erg gaaf uit met veel gevoel voor details, alleen is dat op de foto's niet echt te zien.
Het meest hopeloos zijn de velgen in de banden te zetten, vooral het middenste deel wat in de band komt, de band is namelijk heel erg stuk en je bent flink wat kracht in je handen nodig om dit voor elkaar te krijgen. Ik had alle schroefjes en boutjes ook een camoukleur gegeven zodat ze in de velg niet opvallen. De wielmoeren moeten nog wel even geverft worden maar voor de foto's heb ik even de wielen gemonteerd.
Ook het rooster achter de bestuurder is gaaf gepaint door Rickster, tis net een echt rooster achter die bestuurder die zelf ook een gave look heeft gekregen. Hij heeft het maar weer geflikt, zoals we van hem gewent zijn.
En te bedenken dat dit gewoon bruine lampen waren, ze zien er nu uit of er echt glas in zit.
Dus na een middagje freubelen staat hij er zo bij, wel ben ik nog bezig met alles wat blinkt matzwart of een camoukleur te geven, maar hij is nu 80% klaar en nog genoeg te doen. Maar met 2 ventilatoren op de hobbykamer is het erg goed te doen, en ik heb nog 1 1/2 week vakantie dus tijd zat.
Of de bestuurder een echte bril op heeft .
GhostCrawler- Regular
De credits gaan naar Rick, die heeft toch de belangrijkste inbreng voor deze Fav.
GhostCrawler- Regular
Het is alleen jammer dat bij jouw camera het weatheren niet zo duidelijk te zien is, zo ziet het eruit bij daglicht (5 kleuren groen en er niks van zien kan niet he)
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Héél mooi ... , Als je nog wat zoekt dat blinkt... de vering valt mij wat op.
gr
gr
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Toyobart schreef:Héél mooi ... , Als je nog wat zoekt dat blinkt... de vering valt mij wat op.
gr
Stond ook duidelijk in het topic dat de auto nog niet klaar was toch .
GhostCrawler- Regular
RickvS schreef:Het is alleen jammer dat bij jouw camera het weatheren niet zo duidelijk te zien is, zo ziet het eruit bij daglicht (5 kleuren groen en er niks van zien kan niet he)
Dat ligt meer aan mij denk ik, ik heb namelijk geen geduld om een mooie foto te maken .
GhostCrawler- Regular
Was een grapje, en de foto stond er al, slimmerd ben ik vandaag, het zal de zon zijn.......
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wraiths attack extreme hill
» zombie assault vehicle
» 1/16 rc FO Mrap ATV us Armored Vehicle
» 1/10 recovery vehicle handig toch
» Verlangen gestild 2, update Project finished
» zombie assault vehicle
» 1/16 rc FO Mrap ATV us Armored Vehicle
» 1/10 recovery vehicle handig toch