RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van tamiyatony wo 30 dec 2015 - 9:45

De vorige sound module in m'n CC'ke viel toch een beetje tegen, vandaar dat ik een nieuwe heb gekocht bij Banggood.com. Superklein, makkelijk waterdicht te maken en presteert behoorlijk...

tamiyatony
tamiyatony
Regular
Regular

Aantal berichten : 491
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Re: Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van rustigerudy wo 30 dec 2015 - 11:52

mooi , tof , maar het mag niet langer duren dan 1:55 , anders vind ik het storend.
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Re: Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van tamiyatony do 31 dec 2015 - 23:21

Laughing Oké, ik ben geen natuurtalent als het aankomt op filmpjes maken. Ik hoop alleen dat het een beetje duidelijk is wat je kan verwachten als je deze sound module gebruikt.
Het gaat trouwens om deze:
http://www.banggood.com/Sound-Unit-for-Orlandoo-F150-OH35P01-KIT-Micro-RC-Crawlers-p-997656.html
(Geheel vergeten te vermelden Sad )
tamiyatony
tamiyatony
Regular
Regular

Aantal berichten : 491
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Re: Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van rustigerudy vr 1 jan 2016 - 2:23

zeker duidelijk en intresante tip , beste wensen 2016 he
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Re: Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van demoller42 ma 25 jan 2016 - 18:57

Hey hey

Ik ga eerlijk zijn en vind het niks dat geluid na 5 minuten wordt ik helemaal gek ervan maar dit is persoonlijk
Je Pajero is wel helemaal top en vind hem mooi uitzien goed gedaan met dat interieur ! zie ik graag
demoller42
demoller42
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 84
Woonplaats : Antwerpen,wilrijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Re: Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van Boussini zo 6 maa 2016 - 23:52

met wat gepreutel is deze soundmodule goed aan te passen,
dit zijn kopies van de benedini module, deze stellen hun firmware en geluidsdatabase volledig gratis tot de beschikking,

enkel de downer is dat de usb link evenveel kost als de module
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module Empty Re: Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 met Sound Module

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum