RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van mafodes zo 20 sep 2015 - 21:39

Wel, het is zover. Project Crawling is van start gegaan. Na een tijdje met wat jongens gesproken te hebben op o.a. RCC en overleg met mijn sponsor "Asiatees" besloten om voor een bepaald idee te gaan.
Ik kon een hele nieuwe LNC kopen. Maar echt splinternieuw. Het ding had nog geen cm gereden.

De jongens bij Asiatees waren erg behulpzaam. Ze hebben me met meerdere dingen geholpen. O.a. hte omzetten van de projectnaam in Chinese karakters:
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Ifyjwn

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Afkmyg
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. C13sw

Ook kreeg ik een leuk aantal onderdelen van A'Tees. Somige kocht ik zelf.
Er werd me geadviseerd om de LNC brushless te laten rijden. Dat neem ik graag aan. Een maat van me heeft er  brushed en het ding is niet vooruit te branden Smile
De brushless esc (WP10BL60), de V10 black G2 sensored competition 21,5T motor en voor mezelf de program card. Dat instellen middels een controller ben ik erg slecht in Wink.
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. N51lja

Een Grappler bodyshell want ik wilde wel dat het als een LNC herkenbaar blijft. Maar uiteindelijk gaat hij er wel ietsje anders uitzien Smile.
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. 2e5joth

Deze Boomracing wielen ben erg blij mee. Er komen mijn Hotbodies Sedonas onder. Inmiddels heb ik al gemerkt dat deze Cyclone wielen minder offset hebben en de auto dus bijna 2cm smaller maken. Vermoedelijk monteer ik wheelwideners.
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. 25gx9oj


Linkjes, omdat oranje het nieuwe zwart is Smile
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Zy8z6f


Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Xfs0ef

HD wormgears. Een absolute must naar het schijnt. Dan doen we dat toch.

De servo, van het A'Tees huismerk CYS. Klinkt goedkoop, zijn ze ook. Ware het niet dat de techniek erin van Savox of Futaba is. Welke wilden ze me bij A'tees niet verklappen Smile.
Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. 2qb5h1k

Word vervolgd.....
mafodes
mafodes
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 30
Woonplaats : Wijnandsrade Nl

http://www.maertens-fotografie.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van mafodes zo 20 sep 2015 - 21:41

De Youtube film met de presentatie. Voor de geïnteresseerden.
mafodes
mafodes
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 30
Woonplaats : Wijnandsrade Nl

http://www.maertens-fotografie.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van rustigerudy zo 10 jan 2016 - 16:43

Picobello
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van mafodes zo 10 jan 2016 - 17:13

Dank u....
Het uiteindelijke resultaat is dit geworden:
mafodes
mafodes
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 30
Woonplaats : Wijnandsrade Nl

http://www.maertens-fotografie.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van schippertje zo 10 jan 2016 - 18:50

mooie film met passende muziek
en nu .... crawlen.
Het leek trouwens wel een mergel groeve waar je aan het rijden was.
Gr.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van mafodes zo 10 jan 2016 - 18:56

Yep, het is ook een mergelgroeve! Goed gezien!
Die is maar een paar maanden per jaar open en alleen op de zaterdag. Moeilijk terrein.... Voor een SCX is het een flinke uitdaging en je moet niet bang zijn voor krassen op de lak. Tussen de mergel zitten vaak stukken vuursteen. Dat is vlijmscherp!

Ik probeer er dan ook zo vaak mogelijk heen te gaan in het seizoen. Dan pak ik op zaterdag de groeve en op de zondag de Ninglinspo.
Ze zijn in de groeve niet moeilijk over crawlers. Alles wat op benzine gaat - dus kabaal maakt, of elektrisch en hard gaat is verboden.
Ik heb daar al met fossielzoekers leuke gesprekken gevoerd over mijn auto's.
mafodes
mafodes
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 30
Woonplaats : Wijnandsrade Nl

http://www.maertens-fotografie.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van slashplayer zo 10 jan 2016 - 21:51

mooie film !
en geslaagde creatie.
ik heb er zelf ook ééntje staan, en letterlijk 'staan'... komt niet vaak buiten.

grtz
stijn
slashplayer
slashplayer
Regular
Regular

Aantal berichten : 377
Woonplaats : Lint

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van johndecal za 30 jan 2016 - 11:58

Welke schokdempers heb je gebruikt? Ik zie die niet terug in je eerste filmpje.

grtz
Johndecal

johndecal
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 62
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van mafodes za 30 jan 2016 - 12:35

Wel, in eerste instantie gebruikte ik de Boomracing Type-G's 110mm. Echter had ik de eerste series ervan die als testcase naar de gesponsorde personen werden gestuurd.
Maar een "flaw" van de eerste batch was dat de rod ends te weinig movement hadden en te smal waren. Dit limiteerde de shocks in hun beweging. Dus ben ik terug gegaan naar de originele Losi shocks. Binnenkort zal ik vermoedelijk de Type-G's 2.0 krijgen en dan gaan die eronder, want het zijn wel super shocks!

johndecal schreef:Welke schokdempers heb je gebruikt? Ik zie die niet terug in je eerste filmpje.

grtz
Johndecal
mafodes
mafodes
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 30
Woonplaats : Wijnandsrade Nl

http://www.maertens-fotografie.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project. Empty Re: Losi NightCrawler "Drawling Dragon" project.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum