RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen. Empty Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen.

Bericht van nilsken ma 18 mei 2015 - 14:01

Ieps,

misschien dat iemand hier een antwoord op weet.

Het valt me op dat op sommige auto's het differentieel op de as niet in het center staat. Sommige staan centraal, maar andere staan die wat meer naar links (van voor uit gezien). Bijvoorbeeld bij een Land-Rover Defender is dat zo.
Is hier een reden voor? Heeft dit voor of nadelen???

Grz

Nils
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen. Empty Re: Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen.

Bericht van Ranger Joe ma 18 mei 2015 - 15:21

Goede vraag waar ik ook wel het antwoord op wil weten. Ik heb hierover ooit ook al liggen zoeken over het waarom maar nog antwoord erop gevonden...

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999
Woonplaats : Vosselaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen. Empty Re: Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen.

Bericht van marc b ma 18 mei 2015 - 17:42

denk dat het is om de aandrijflijn op een lijn te houden ,zodat hij alleen maar op en neer scharniert ,recht uit de motor versnellingsbak in en naast motor en versnellingsbak op een lijn naar voor en achter
marc b
marc b
Regular
Regular

Aantal berichten : 242
Woonplaats : Geetbets

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen. Empty Re: Vraagje over plaatsing Diff op de starre assen.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum