Rc channel CC01
2 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Rc channel CC01
iemand ervaring met de rc channel cc01 assen , ik heb de disc brake versie ervan en heb reeds 3 dogbones gepopt waarbij 1x serieuse kosten en andere keer weer een dogbone gebogen .
gebruik de standaard 43mm dogbones , had cvd's besteld maar deze passen niet.
de o rings zitten bij mij nu 1 aan diff en voor de rest niets reed eerst origineel met aan elkje kant 1 maar heb er zo 2 keer 1 naar de kloten gedaan en ben dan gaan opzoeken en toen zeiden ze van 1 bij te steken aan de kant van diff maar kreeg toen enorm veel steerhopping .
gebruik de standaard 43mm dogbones , had cvd's besteld maar deze passen niet.
de o rings zitten bij mij nu 1 aan diff en voor de rest niets reed eerst origineel met aan elkje kant 1 maar heb er zo 2 keer 1 naar de kloten gedaan en ben dan gaan opzoeken en toen zeiden ze van 1 bij te steken aan de kant van diff maar kreeg toen enorm veel steerhopping .
Philippe- Initiate
- Aantal berichten : 177
Re: Rc channel CC01
één van de redenen waarvoor ik ook de rc channel spullen heb gelaten waarvoor het is,
mischien dat je kleine cvd's van een toerwagen kan voorzien oftewel de hubs uitdraaien zodat deze een grotere diameter van lagers accepteerd
mischien dat je kleine cvd's van een toerwagen kan voorzien oftewel de hubs uitdraaien zodat deze een grotere diameter van lagers accepteerd
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
ja was ik ook al aan het denken , uitdraaien gaat minder moeilijk zijn dan lagers laten maken
Philippe- Initiate
maar ze zijn zo mooi he
Philippe- Initiate
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: