Nilsken zijne Duvel krijgt nieuw leven
+5
Bas
Toyobart
Chottat
tamiyatony
nilsken
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nilsken zijne Duvel krijgt nieuw leven
Hey,
zoals een groot aantal mensen reeds wisten was de body van "het Duveltje" het na lang mishandelen weer eens aan het begeven.
Maar gewoon omdat niet iedereen "het Duveltje" kent...
Ooit zijn leven in brave versie begonnen.
Daarna kwam deze versie.
En dan nu?
Tja, ik was eigenlijk op zoek naar een goedkope Honcho body. Echter zijn die al lang niet meer goedkoop te vinden. Na wat zoeken op het net kwam ik een body tegen die echt wel betaalbaar was. Echter, Amerikaans....
En laat net dat niet mijne favoriet zijn. Maar na al de Pajero's, Hilux-en en zelfs de occasionele afwijking kon dat wel eens gaan kwaad zekers? Vooral omdat deze auto al wel eens gebruikt wordt door minder ervaren rijders, is de prijs een doorslag op de perfecte body.
Echter heb ik wel teveel naar GasMonkeys Garage gekeken, en dat dan in combinatie met het feit dat Crissy een Tuber Beetle voor me aan het bouwen is....
Maar ik kan kort zijn, tis allemaal handwerk behalve de decals op zijkant. Moest iemand willen weten hoe ik het gedaan heb, stel gerust de vragen.
Afgewerkt in het mat, iets speciaals maar toch een Duveltje. En let vooral op het logo van Duvel, het is de speciale versie met een engeltje en een duveltje.
Maar genoeg geblaas, nu de foto's!
Ik moet er wel bijzeggen dat het plaatse achter het Duveltje al gereserveerd is
zoals een groot aantal mensen reeds wisten was de body van "het Duveltje" het na lang mishandelen weer eens aan het begeven.
Maar gewoon omdat niet iedereen "het Duveltje" kent...
Ooit zijn leven in brave versie begonnen.
Daarna kwam deze versie.
En dan nu?
Tja, ik was eigenlijk op zoek naar een goedkope Honcho body. Echter zijn die al lang niet meer goedkoop te vinden. Na wat zoeken op het net kwam ik een body tegen die echt wel betaalbaar was. Echter, Amerikaans....
En laat net dat niet mijne favoriet zijn. Maar na al de Pajero's, Hilux-en en zelfs de occasionele afwijking kon dat wel eens gaan kwaad zekers? Vooral omdat deze auto al wel eens gebruikt wordt door minder ervaren rijders, is de prijs een doorslag op de perfecte body.
Echter heb ik wel teveel naar GasMonkeys Garage gekeken, en dat dan in combinatie met het feit dat Crissy een Tuber Beetle voor me aan het bouwen is....
Maar ik kan kort zijn, tis allemaal handwerk behalve de decals op zijkant. Moest iemand willen weten hoe ik het gedaan heb, stel gerust de vragen.
Afgewerkt in het mat, iets speciaals maar toch een Duveltje. En let vooral op het logo van Duvel, het is de speciale versie met een engeltje en een duveltje.
Maar genoeg geblaas, nu de foto's!
Ik moet er wel bijzeggen dat het plaatse achter het Duveltje al gereserveerd is
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Re: Nilsken zijne Duvel krijgt nieuw leven
Knap gedaan
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
Chottat- Initiate
- Aantal berichten : 153
i like ! persoonlijke touch is een understatement
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
knappe wagen, wil die wel eens bezig zien zondag
beire- Initiate
- Aantal berichten : 65
Knap gedaan Nilsken.
Maar een VW fanaat zou toch met de aller beste VW ooit rijden in plaats van met een Cherokee.
Namelijk met een VW Taro Haha
N
Maar een VW fanaat zou toch met de aller beste VW ooit rijden in plaats van met een Cherokee.
Namelijk met een VW Taro Haha
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
knap stukje penseelwerk
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Knap gedaan
MadDavy73- Initiate
- Aantal berichten : 76