Rc4wd trial stomperd
4 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Rc4wd trial stomperd
Hallo
Ik ben aan het denken welke auto ik zou kopen
Ik had gedacht aan de trail stomper van rc4wd omdat ik niet het budget heb om de trial finder 2 te kopen maar is dit wel een goede auto?
Ik ben aan het denken welke auto ik zou kopen
Ik had gedacht aan de trail stomper van rc4wd omdat ik niet het budget heb om de trial finder 2 te kopen maar is dit wel een goede auto?
axel23- Initiate
- Aantal berichten : 70
Re: Rc4wd trial stomperd
Of misschien een andere scaler van dit budget ??
axel23- Initiate
ik heb deze gehad,
zeker geen slechte auto, maar je hebt best vrij veel verstand van zaken nodig en de nodige modificaties
spaar best ff door voor de TF2 of settel voor een axial platform lijkt me een betere oplossing
zeker geen slechte auto, maar je hebt best vrij veel verstand van zaken nodig en de nodige modificaties
spaar best ff door voor de TF2 of settel voor een axial platform lijkt me een betere oplossing
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Voor hetzelfde geld kun je ook een Axial SCX10 oid kopen, deze zijn kwalitatief veel beter.
De lexaankap die ze bij de stomper leveren is van slechte kwaliteit en ziet er gespoten al helemaal niet uit, ongeacht welke kleur. Er zit gewoon geen detail in de body. Ook zijn de rijeigenschappen gewoonweg slecht, de bladveren zijn knetterhard, slechte shocks enz enz.
De lexaankap die ze bij de stomper leveren is van slechte kwaliteit en ziet er gespoten al helemaal niet uit, ongeacht welke kleur. Er zit gewoon geen detail in de body. Ook zijn de rijeigenschappen gewoonweg slecht, de bladveren zijn knetterhard, slechte shocks enz enz.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
overweeg ook de "goede oude" high-lift tamiya's...
( bij voorkeur 2de hands om de prijs te drukken en dan heb je nog budget voor mods )
of...
een bruiser ? ( +-600€ )
de combinatie van dit alles is een scx10 chassis met high-lift body
( bij voorkeur 2de hands om de prijs te drukken en dan heb je nog budget voor mods )
of...
een bruiser ? ( +-600€ )
de combinatie van dit alles is een scx10 chassis met high-lift body
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Ik denk als de bedoeling is echt trials te rijden dat hij beter af is met een SCX10.
De Tamiya is lomp zwaar en de versnellingsbak is een opstakel omdat die erg laag zit en vaak achter takken e.d. blijft steken, daarentegen zijn ze wel erg mooi scale.
Maar ieder zijn keuze, gewoon bedenken wat je bedoelingen met de auto zijn.
De Tamiya is lomp zwaar en de versnellingsbak is een opstakel omdat die erg laag zit en vaak achter takken e.d. blijft steken, daarentegen zijn ze wel erg mooi scale.
Maar ieder zijn keuze, gewoon bedenken wat je bedoelingen met de auto zijn.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Ik zit in een groep van echte jeeps en wij rijdens gewoon puur voor de modder en omdat ik er niet echt veel geld voor heb op deze moment wou ik de stomper kopen omdat hij is gebouwd zoals een echte jeep is gebouwd en ik wil onze jeep na bouwen
axel23- Initiate
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: