RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

+6
Arjan
Nobody
Toyobart
Boussini
StefCross
GhostCrawler
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van GhostCrawler wo 14 maa 2012 - 15:24

Deze mag op slot Neutral .
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van nilsken wo 14 maa 2012 - 15:30

Waarom verwijderen? Stonden misschien handige en leuke ideetjes in die andere als naslag werkje kunnen gebruiken. Is dat niet de bedoeling van dit forum? Een bouwverslag maken zodat andere er ook iets aan hebben??
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van Hoggy wo 14 maa 2012 - 16:13

nilsken schreef:Waarom verwijderen? Stonden misschien handige en leuke ideetjes in die andere als naslag werkje kunnen gebruiken. Is dat niet de bedoeling van dit forum? Een bouwverslag maken zodat andere er ook iets aan hebben??

Ook mijn idee Nilsken

Zelfs al ben je niet meer geinterresseerd in het project dan nog kunnen andere leden hier inspiratie uit putten.

Enige motivatie om u posts te verwijderen Ghossie is omdat ik veronderstel dat je ergens niet mee akoord bent.

(omdat ik niet akoord was met het beleid dat op TG gevoerd werd heb ik er heel veel post's van mij verwijderd en ik heb er dan ook zonder waarschuwing een ban voor aangesmeerd gekregen.) Ik vermoed dat het RCT beheer heel wat beschaafder is dan het TG beheer en dan ook niet op een onbeschofte manier maatregelen gaat nemen Rolling Eyes
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van GhostCrawler wo 14 maa 2012 - 18:24

Nee heb voorlopig geen tijd meer, druk met de studie op het werk. En kom al helemaal niet meer aan de hobby toe. Dus zal wel richting winter worden dat ik me weer volledig aan de hobby kan toewijden.
Nooit aan gedacht dat de info wel kon blijven staan, maarja, tis al verwijderd...........................oepssssssssssss Smile
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van Arjan wo 14 maa 2012 - 20:11

Jammer
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van Bas wo 14 maa 2012 - 20:50

Mja, dat was m'n vraag ook... Zeg gewoon dat je er even geen tijd meer voor hebt, en laat de boel staan... Nu is het gewoon een 'waste of space', en is er geen enkele reden om niet gewoon heel de post te verwijderen - ware het niet voor deze discussie die eruit voort komt Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd. - Pagina 2 Empty Re: RC4WD knutselproject gestopt en verwijderd.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum