Sakura D3 Drift Project
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sakura D3 Drift Project
In een ver rc verleden had ik ook al een drift chassis ( hpi sprint 2 ) maar omdat mijn kameraden ermee stopten heb ik toen de mijne ook maar verkocht . Heden is het rc driften toch weer aan een opmars bezig binnen de rc scène dus was het voor mij terug tijd om een nieuw drift chassis aan te schaffen . Wou dit toch een beetje binnen budget houden en daarom was mijn oog gevallen op de Sakura D3 countersteer chassis van 3Racing . Ik had deze gewonnen op ebay en was op 3 dagen thuis geleverd . Na 2 avonden knutselen zat het bouwkitje in elkaar . Conclusie , Zit inventief in mekaar maar de riem poeliekes zijn echt chinese brol maar was ook te verwachten voor 130 euro aan de deur geleverd . Verder voor en achter spools en de achterwielen zijn zwaar overdrived , scheef gaan dus gegarandeerd . Het voordeel is wel dat je hem lekker kan op pimpen met allu poeliekes en ander carbon smulspul voor betrekkelijk weinig geld . Eens het kitje in mekaar zat ben ik naar de lokale hobbyboer gereden voor een body , het enige " japans" bodyke dat direct beschikbaar was was een Hpi Nissan 350z met lelijke stickers . Heb er proberen was moois van te maken dat wat op een Japanse drifter lijkt . Hier wat pics .
Update soon
Update soon
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
Re: Sakura D3 Drift Project
lol, die body had ik vroeger ook om te driften enkel heeft deze ne veel leukere paintjob
zijn bij deze geen lightbuckets voor vooraan?
zijn bij deze geen lightbuckets voor vooraan?
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Ja die moet ik er nog in metsen op een of andere manier , de body posts zitten in een beetje in de weg
rookie73- Regular
Op alle fora staat dat de centerbelt van de Sakura veel te slap hangt , heb dan maar zelf een riemspanner gemaakt van een oude canterlever , een boutje , moertje , 2 lagertjes en wat verbeelding
rookie73- Regular
veel plezier met je drifter mooie body
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
Electronics installed , spoiler gemonteerd en uitlaatjes gemaakt om het wat meer scale te maken . Zondag namiddag test tijdens de drift namiddag in Tielt-Winge . Some pics
rookie73- Regular
Voor de mensen die zin hebben om morgen mee een driftje te komen doen , perklaan 32 , tielt-winge sporthal vanaf 14h . Mee rijden kost 7 euro
rookie73- Regular
Soortgelijke onderwerpen
» Tuber probeersel
» Rc drift Leuven , drift evening
» Wrangler TJ project wordt Ratrod Bug project!
» RC Drift
» 1/10 RC Drift 4WD Mustang E10 Falken Team
» Rc drift Leuven , drift evening
» Wrangler TJ project wordt Ratrod Bug project!
» RC Drift
» 1/10 RC Drift 4WD Mustang E10 Falken Team
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: